Тази тема я откривам, защото доста от потребителите пишещи тук-моля ви се не искам да обидя никого и затова не споменава имена и псевдоними-смятат, че всичко което е червено е Сделано в СССР или Made in USSR.
Тази тема ще се превърне веднага в гореща-спорове ще се продят и то много, но нека да запазим обидните думи и псувните и нека да изкараме на бял свят ИСТИНАТА доколкото тя е възможна.
започваме с Авиоиндустрията, защото тук е Авиационният раздел на форумът.
какво заварват Болшевиките през 1918 година като идват на вляст. Няколко завода, като най-големият е Дукс. Собствено самолетостроене-слаба работа-основни руски конструкции Сикорски-впоследствие той става крал на Хеликоптерите в САЩ, Лебедев-той копира немските Албаторс-и, Григорович-създател на много добри летящи лодки.
На въоръжение във ВВС в началните години от съществуването на СССР, са голямо количество Западна техника.Френски Нюпорт-и от всички модификации без Нюпорт 28,Спад-ове,Английски Сопвич-и,немски Фокер-и.
След Гражданската война СССР е в политическа изолация и колкото парадоксално да звучи само Германия й подава ръка.През 1922 година са ключени Репалските споразумения, чрез които към страната на Световната Демокрация започват да пристигат немски специалисти-започва усилен строеж на заводи, немските авиоинженери започват да строят самолети. В Липецк се създава школа за висш пилотаж, в която започават да се чуат някой то бъдещите асове на Луфтвафе.
Първата следвоенна конструкция на самолет произведена в СССР е на Поликарпов, който започва да строи уж по лиценз копие на английският DH-9 под наименованието Р-1-Разведчик Первьй. Двигателят му е Ролс-Ройс или М-1-такъв е номенклатурният му номер в СССР.
Няма да се задълбочавам със всеки съветски самолет и двигател , а само ще маркирам.
Немският двигател БМВ VI полага началото на двигателите от семейство М17 и М34
Американският Райт полага началото на двигателите от серията М22 до М63
Испано-Сюиза полага основите на двигателите от семейството М100 до М107
За днес толкова.Нека феновете на съветската техника да се усетят мъничко и видят кое как стои.
В никакъв случай не искам да омаловажавам факта, че в СССР има уникални собствени конструкции и конструктури-Вижте титанът Корольов какво направи за човечеството
Но нека стъпка по стъпка да намерим истината.
Тази тема ще се превърне веднага в гореща-спорове ще се продят и то много, но нека да запазим обидните думи и псувните и нека да изкараме на бял свят ИСТИНАТА доколкото тя е възможна.
започваме с Авиоиндустрията, защото тук е Авиационният раздел на форумът.
какво заварват Болшевиките през 1918 година като идват на вляст. Няколко завода, като най-големият е Дукс. Собствено самолетостроене-слаба работа-основни руски конструкции Сикорски-впоследствие той става крал на Хеликоптерите в САЩ, Лебедев-той копира немските Албаторс-и, Григорович-създател на много добри летящи лодки.
На въоръжение във ВВС в началните години от съществуването на СССР, са голямо количество Западна техника.Френски Нюпорт-и от всички модификации без Нюпорт 28,Спад-ове,Английски Сопвич-и,немски Фокер-и.
След Гражданската война СССР е в политическа изолация и колкото парадоксално да звучи само Германия й подава ръка.През 1922 година са ключени Репалските споразумения, чрез които към страната на Световната Демокрация започват да пристигат немски специалисти-започва усилен строеж на заводи, немските авиоинженери започват да строят самолети. В Липецк се създава школа за висш пилотаж, в която започават да се чуат някой то бъдещите асове на Луфтвафе.
Първата следвоенна конструкция на самолет произведена в СССР е на Поликарпов, който започва да строи уж по лиценз копие на английският DH-9 под наименованието Р-1-Разведчик Первьй. Двигателят му е Ролс-Ройс или М-1-такъв е номенклатурният му номер в СССР.
Няма да се задълбочавам със всеки съветски самолет и двигател , а само ще маркирам.
Немският двигател БМВ VI полага началото на двигателите от семейство М17 и М34
Американският Райт полага началото на двигателите от серията М22 до М63
Испано-Сюиза полага основите на двигателите от семейството М100 до М107
За днес толкова.Нека феновете на съветската техника да се усетят мъничко и видят кое как стои.
В никакъв случай не искам да омаловажавам факта, че в СССР има уникални собствени конструкции и конструктури-Вижте титанът Корольов какво направи за човечеството
Но нека стъпка по стъпка да намерим истината.
Comment