Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ме-262 на въоръжение в България?????!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Ме-262 на въоръжение в България?????!!!!!!

    Правилно сте прочели заглавието. Няма грешка, няма измама. Та каква е работата.
    Преди много години, неделя беше си спомням, по телевизията даваха някакво предаване "ВОИН" май че беше. Та там интервюираха един дядо, който твърдеше, че е завършил школа в Германия и е усвоил пилотирането на Ме-262 през лятото на 1944-та. Той каза също така, че Германия е била обещала да даде на България известно количество от този самолет. След получаване на доставката , която би трябвало да стане през есента на 44-та, нашата страна е трябвало да се включи на страната на Германия във войната против СССР-с една дума да изпрати войници на Източният фронт.
    Някой знае ли нещо допълнително по този въпрос?
    То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

    #2
    In my humble opinion, 100% партенка! В по-ранни години групи български летци наистина са обучавани в Германия и стават тук инструктури. И те обучават по-новите пилоти, няма вече Германия по това време.
    Да не говорим, с какви клизми взимаме по-обикновени и масови модели, а пък за Ме-262... Причерно ФВ190, чудесен самолет с добро въоръжение и броня, отличен за борба с Крепостите. Ми така и не получаваме, макар и да е сериен и много масов модел... А от къде ще летят реактивните? Трябват им сериозни писти /е да, в края на войната са излитали и от аутобаните - ама аутобаните са били по хубави сигурно от днешните ни самолетни писти :lol: /. Трябва и база, и отлични техници... Но най-вече, няма кой да ни ги даде.
    За съжаление, има ги и такива, дето разправят фхантазии. По принцип всичко е възможно, но за мен това е фантазия.
    На нож!

    Comment


      #3
      Съгласен, но онзи дядо от телевизията показа и снимки.
      То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

      Comment


        #4
        какви снимки?


        през лятото на '44 още самите германци не са усвоили 262ката. Някак си не му се връзва историята.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #5
          И кво, щяха да удължат Божурище до Костинброд ???

          Comment


            #6
            Тъй като Ме-262 ми е от любимите самолети питах по този въпрос един пилот, баща на един мой приятел, който се интерисува от история на военна авиация (то си е нормално нали е пилот ) и той ми е каза че няма такова нещо. Но знае ли човек и все пак, ако помислим по трезво и на мене ми се струва че това не е вярно.
            Къде и да одиш, къде и да шеташ, не се срами, не се плаши българин да си.

            Никой не е по-сляп от този, който не иска да вижда.

            Войната е много сладко нещо за тези, които не са я виждали.

            Comment


              #7
              Честно казано малко странно ми се вижда всичкото това. През '44 германците започват да все повече да усещат кризата за дурал и други стратегически материали и едва ли ще им е до даване на Ме-262 на нас.
              scharfschutze ®
              _______________________________________
              Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

              Comment


                #8
                туи жената не е кат чувека
                демек колко миг-31 имало в българия толкова и ме262
                наи големият маитап е моят маитап

                Comment


                  #9
                  lutrissmo написа
                  туи жената не е кат чувека
                  демек колко миг-31 имало в българия толкова и ме262
                  Ти можеш ли да четеш? Кога съм казал , че има Ме-262 в България?
                  То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                  Comment


                    #10
                    scharfschutze написа
                    Честно казано малко странно ми се вижда всичкото това. През '44 германците започват да все повече да усещат кризата за дурал и други стратегически материали и едва ли ще им е до даване на Ме-262 на нас.
                    Просто така каза онзи дядо в интервюто по телевизията. Показа снимки, но това беше много отдавна през 93-та мисля че беше. Просто искам да разбера, дали някой знае нещо!
                    То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                    Comment


                      #11
                      Еъо една статия по въпроса.Мисля , че не сме имали този модел.

                      Нещо обърках нещата :?

                      Comment


                        #12
                        Ме-262 е бил на въоръжение САМО в Германия(говорим за периода на ВСВ)
                        С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                        Comment


                          #13
                          Естествено, че става въпрос за ВСВ ти прочете ли изобщо статията докрай-там пише и какви машини(самолети )сме имали по времето на ВСВ.Не се споменава за Ме-262.Чети хубаво.

                          Цитирам от стията:"През 1931 България се присъединява към Варшавската конвенция за гражданска авиация и получава знака за цивилната авиация LZ - останал и до днес.
                          В самолетостроителните фабрики се произвеждат един след друг много различни модели - някои остават само прототипи, но други влизат в серийно производство.
                          На 27 юни 1937 са връчени бойните знамена на новосформираните авиационни полкове.
                          През 1937 пристигат и първите немски самолети - Arado и Dornier. По късно от Полша пристигат PZL. След окупацията на Чехословакия Германия изпраща голямо количество пленени самолети - Avia 534, Avia B-71, Avia B-122, MB-200 и др. От Германия пристигат изтребителите Messerschmitt Bf-109 E-4 (на втората снимка) и бомбардировачите Dornier Do-17, Junkers Ju-87 Stuka (на първата снимка). Българските заводи създават щурмовите и разузнавателните DAR-3 "Гарван", КБ-4 "Чучулига II" и КБ-5 "Чучулига III". "

                          Comment


                            #14
                            Парабелум не искаше да каже, че сме имали Ме-262, естествено че сме нямали. Той просто каза, че по ТВ някакъв дядо казал, че бил минавал курс на обучение на самолета и Германия била обещала на България такива. Според мен са фантасмагории, но не знам защо ги е приказвал тези неща.
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              #15
                              Ама то така.Никой като не чете заглавието на темата и самата тема, такива работи се получават. :lol:
                              То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                              Comment

                              Working...
                              X