Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Oпитаха да изнесат нелегално артилерийски влекач!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Oпитаха да изнесат нелегално артилерийски влекач!





    Митнически служители задържаха артилерийски влекач в района на ГКПП „Дунав мост"., съобщиха от Агенция „Митници".

    Военната техника е превозвана с товарен автомобил в посока Румъния.

    При рутинна проверка митничарите установили, че липсват придружаващите документи, изисквани от Закона за експортния контрол на стоките и технологиите с възможна двойна употреба.

    За случая незабавно са уведомени компетентните органи - териториално звено "Национална сигурност" - Русе и Окръжна прокуратура Русе.

    Образувано е досъдебно производство. Транспортното средство е задържано във връзка с воденото разследване.


    из коментарите:

    Наши търговци купили от армията МТЛБ по 1000 лв., а в тайгата цената му стига до 10 000 евро /01.2009/. Вижте какво се купува са 1000 лв, ако сте наши хора:



    Руска фирма е закупила 60 броя МТЛБ-та (многоцелеви транспортьор лек брониран), Машините са закарани в Сибир, където са продавани на частни лица за транспорт. Руснаците са платили средно по 3000 евро на машина, а в тайгата цената им стига до 10 000 евро. Местните жители използват бронираните машини за транспорт. В едно МТЛБ могат да се возят 13 души или да се натоварят до 2500 кг полезен товар.
    При цена 1000 лв. : 10 000 кг /тегло МТЛБ/ = 0,10 лева /кг като метал. За сведение скрапа се продава за 0,40 лв./кг.


    източник: http://news.ibox.bg/news/id_197733405
    War, war never changes..

    #2
    Нещо тъпо ми се вижда

    да се купуват бронираните МТЛБ за транспорт в тайгата. Доста гориво ще изгаря за да носи бронята, която е излишна при положением че не стрелят по тебе. Този влекач на снимката по ще върши работа. А пък имаше и едни камиони "Прага" - мечта за всеки дървосекач.

    Comment


      #3
      Артилерийския влекач на снимката е стар дедо-шейсегодишен. Виж, ако продават МТЛБ по 1000 лева е ужасно.

      Comment


        #4
        На снимката е АТ-С, не е МТ-ЛБ. Няма никаква броня и сигурно струва не много повече от цената му за вторични суровини (12,000 кг х 0.40 лв = 4,800 лв), като се има предвид възрастта му.
        Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
        A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець

        Comment


          #5
          Един от първите резултати при търсене за МТЛБ и тундра:
          Транспорт на полярном и приполярном Урале
          Та МТЛБ си се ползва достатъчно. Но е скъпо като разходи.
          Иначе цените в Русия, които видях в интернет, са около 20000 долара за МТ-ЛБ. За ГТС не съм търсил. Но този АТ-С, който е на около 50 години и е с танков двигател, не ми се вижда чак такава добра оферта за транспортно средство.

          Виж, ако машини се предават много под цената им като скрап, това май си е основание за образуване на производство. Принципно ми се струва нормално бронирани машини, ако стават само за вторични суровини, да се продават по-евтино, отколкото се изкупува желязото, тъй като разфасоването им е сравнително трудно. Но между "по-евтино" и "пет пъти по-евтино" има известна разлика Разбира се, да вярваме на един коментар в някакъв сайт е доста прибързано, но понеже нищо у нас не може да ни учуди, затова сме готови да го приемем безкритично.

          Всъщност никъде не се казва защо е изнасян този влекач. Нито за колко е купен. А само, че няма документи. Доста аматьорско изпълнение според мен.

          Comment


            #6
            В интернет е пълно с обяви за продажба на АТС-59, като цената е 10 000 лв.
            Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

            Comment


              #7
              Това на снимката е АТЛ(артилерийска тяга лека). Ако е купено легално, по-добре да отиде в някоя колекция, отколкото за скрап. Ако има някой, който да издържи на цеите на горивото, може да го използва и за други цели. Виждал съм по сметищата АТТ-та булдозери, но не се използват заради цените на горивото.

              Comment


                #8
                Помните ли масовите горски пожари преди 5-6години? Една година преди да започнат в няколко армеиски центрове започнаха да разпродават военна техника-камиони и различни модели артилерииски влекачи-участвах в подобен търг като предложих за МТЛБ цена 1500лв-не успях да го спечеля!!!Едно момче което не говореше добре български и имаше турско име закупи 10бр срещу цена 900 до 1000лв бр. а четири "Праги" за по 400лв-тогава доста се зачудих-предположих ,че ще ги реже за скраб!! Да ама не-след една година го срещнах по работа-трябваше ми високо- проходим товарен транспорт около Разлог-не можа да ми отдели и една машина-всичките му бяха по "обекти" в изгорелите гори!!Та тогова се и сетих как тези търгове бяхя спечелени от подобен род хора и как после почнаха пожарите!! Тези машини си свършиха работата-сега гледат да доизкарат някои лев отгоре!!

                Comment


                  #9
                  Кантега, искаш да кажеш че момчето е закупило 10 МТЛБ-та по хиляда лева парчето?! Това са машини за една рота!

                  Comment


                    #10
                    В "моя край" АТС-те ги използват в моргите за коли, да мачкат купетата,каква им е далаверата със сигурност не знам.
                    "Смъртта на бойното поле,приятелю,не е сред най-изящните на този свят" У. Шекспир

                    Comment


                      #11
                      mitio-minchev написа Виж мнение
                      Това на снимката е АТЛ(артилерийска тяга лека)..
                      Не е АТ-Л. Потърси из нета книжката "Артиллерийские тягачи Советской Армии" и ще видиш кое как се зове.
                      Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
                      A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець

                      Comment


                        #12
                        Руснаците са произвеждали артилериски влекачи в различни заводи и външният вид понякога лъже,зависи какъв двигател е монтиран. АТС в моя дивизион бяха без торпедо отпред и теглеха 152 мм.гаубици.Доста несполучливи машини, създаваха ми големи ядове.На една мобилизация аварираха две и ги заменихме с влекачи Татра(мобилизирани цивилни машини),които се справиха отлично като артилерийски влекачи. Тази машина от снимката е с торпедо и си спомням, че теглеха 57 мм.зенитни оръдия и ги знаехме като АТЛ.

                        Comment


                          #13
                          Този от снимката си е среден АТС 712,познава се по окачването/то е на колички/.На другите АТС 59-тежък и АТЛ-лек окачването,е като на Т34 и АТС 59-тежък, вече е без торпедо т.е. отпред е равен.
                          "Смъртта на бойното поле,приятелю,не е сред най-изящните на този свят" У. Шекспир

                          Comment


                            #14
                            Артиллерийский тягач АТС – первая военная продукция Курганмашзавода
                            1954
                            http://www.kurganmash.ru/ - Курганмашзавод
                            Attached Files
                            http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

                            Comment


                              #15
                              И ние имахме в поделението АТС, използвахме ги само при "изнасяне". Водачите им се оплакваха, че лесно хвърляли вериги, но това може да е било от неопитност, не непременно конструктивен недостатък на ходовата част.
                              Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
                              A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець

                              Comment

                              Working...
                              X