йе, Гоги, това (по-високият разход) е една от причините да се откажат руснаците да слагат турбина на Т80 и да минат на дизел (извън, разбира се, заклейването и по-ниската ремонтопригодност). това дори в руските книги го пише и който не го е чел - да погледне. в ОБТ също трябва даго пише около схемите на действие на типовете двигатели и системата "хипербар".
сега ще те питам за двигателя на челинджъра. доколкото ми е известно от 1200-те развивани коня след скоростната кутия остават около 800 - останалото го гълта кутията и другите механизми, които вземат мощност от там. вярно ли е?
сега ще те питам за двигателя на челинджъра. доколкото ми е известно от 1200-те развивани коня след скоростната кутия остават около 800 - останалото го гълта кутията и другите механизми, които вземат мощност от там. вярно ли е?
Comment