Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БМП

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Zamечатка:
    Някой питал ли се е какъв е зор да се демонтира двигател и трансмисия на тежкобронирана машина когато въпросните агрегати са разположени отпред?
    После както бепше споменат в ОБТ особенно много място няма че да се гъчка и пехота, и това за старите, новите са още по-компактни, съвсем не случайно механик-водача е полулегнал. та идеята беше че мотокашоните докато се разтоварят от подобно нещо.....

    Comment


      #62
      Израелците свалят оригиналните двигатели и слагат по-мощни.


      thorn

      Средновековните църкви в България

      Comment


        #63
        И това какво общо има с моята замечатка? Друг въпрос е че сменят двигателите за да са унифицирани с останалият им парк.

        Впрочем единственият Су-37 падна преди няколко години.
        Last edited by Gaden Gogi; 24-01-2006, 12:34. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

        Comment


          #64
          Gaden Gogi написа
          Zamечатка:
          Някой питал ли се е какъв е зор да се демонтира двигател и трансмисия на тежкобронирана машина когато въпросните агрегати са разположени отпред?
          После както бепше споменат в ОБТ особенно много място няма че да се гъчка и пехота, и това за старите, новите са още по-компактни, съвсем не случайно механик-водача е полулегнал. та идеята беше че мотокашоните докато се разтоварят от подобно нещо.....
          В ОБТ място няма и водача е полулегнал в новите модели западни танкове, защото мотора е отзад, а отпред се търси нисък силует. При мотор отпред има място за всички, квато е и концепцията на Меркавата.

          Аз съм монтирал и демонтирал много двигатели и трансмисии "изотзад" И там, както и отпред, от един момент нататък става след като едно кранче качено я на ЗИЛ-131, я на друга по-тежка машина вдигне бронировката. Ако се ползва модулния принцип, както при Леопард 2, става още по-лесно. Пък и в края нма краищата всичко е въпрос на приоритети - трудно, нетрудно, не е невъзможно или неприемливо, израелците цяла танкова концепция на Меркавата си имат с МТО отпред.
          (А те не са хора, дето няма да му намерят на ремонтите лесното)

          Comment


            #65
            Gaden Gogi написа
            Zamечатка:
            Някой питал ли се е какъв е зор да се демонтира двигател и трансмисия на тежкобронирана машина когато въпросните агрегати са разположени отпред?
            Аз не съм се питал, но съм виждал много пъти. Има си капак двигателното отделение, двигателя се вдига с кран. Трансмисията е по-пипкава работа, но и това става в халето.
            "No beast so fierce but knows some touch of pity."
            "But I know none, and therefore am no beast."

            (Richard III - William Shakespeare)

            Comment


              #66
              Аха Меркава: а да ви прави впечатлени че благодарение на "хитрата компановка" танкът се е получил доооста по-голям от останалите съвременни танкове? при това без да блести с особенна защитеност. Вярно в повечето случаи екипажът ще оцелее (за кемафа не е сигурно), но машината заминава. Отделно дето не е едно и също да вдигнеш надмоторният лист които е 20-30 мм и челният броневи лист (айде не целият 2/3 от него) който в случаят май беше общо ('щото е разнесен) 150мм.

              Comment


                #67
                Поначало идеята за МТО отпред може и да е малко по-трудоемка, но не чак толкова, че да пречи на експлоатацията. Тя пази повече екипажа за сметка на машината, въпрос на приоритети, но не само. Защитата на Меркавата не е толкова лоша, даже си е много добра. При танк моторът отпред може би не е най-правилното (печели се само защита на екипажа и по-голямо бойно отделение).

                Ако обаче разглеждаме тежък БТР, тогава това е идеалния вариант. Хем защитава повече екипажа и пехотата вътре, хем отваря достатъчно място отзад.

                А за по-голямата тежест на предната бронировка - въпросът се решава с различни "капаци", пък и в двата случая ти трябва кран - имаш го; все ми се струва, че една бойна машина се прави за максимална защита и изпълнение на задачите си, а не за лек демонтаж на мотора.

                Comment


                  #68
                  Za БТР/БМП предното разположение е по-изгодно предимно от гледна точка на разтоварване на десанта...не като на недомислицата БМП-3.
                  Впрочем на сайта на Чубиток имаше доста интересна дискусия за предното и задното разположение на МТО.
                  А Меркавата според тебе сравнима ли е по ниво на защита с Лео 2 и Абрамс (примерно)?

                  Comment


                    #69
                    Танковете "Меркава" принципно се водят силно защитени и едни от най-сигурните по отношение на живучест на екипажа. Това е пряк резултат на бойния опит, пресметнато е, че шансовете израелски части да бъдат обградени или атакувани от няколко посоки е висок. Освен това трябва да се разберем за кой модел "Меркава" говорим - 1,2,3 или 4?





                    Още информация, по-подробна:http://www.fprado.com/armorsite/Merk.../Merkava04.pdf
                    Last edited by Dinain; 24-01-2006, 22:18.
                    "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                    "But I know none, and therefore am no beast."

                    (Richard III - William Shakespeare)

                    Comment


                      #70
                      А от 4 колко са направени? Иначе под защитеност аз имах предвид еквивалентна дебелина на бронята, ти очевидно "вероятност за оцеляване на екипажа". Впрочем и чаланджър и Абрамс също са изпробвани в бой, срещу почти същите съпернци и показват доста високи резултати, отделно дето са използувани по коренно различен начин: в настъпление, докато неркава предимно в отбрана (хм, дефанзивен танк, демек самоходен бункер) което налага някой различия в конструкцията.

                      Comment


                        #71
                        по горе прочетох че пише 60mm mortar как се монтира минохваргачка на танк ??????????????
                        No job
                        No money
                        No girl
                        No problem

                        Comment


                          #72
                          Ами лесно, иначе намира се пред люка на пълнача, но стъчи съвсем малко и трудно се забелязва на снимките. не съм сигурен за конкретният случай но има и минохвъргачки със задно пълнене.

                          Comment


                            #73
                            Gaden Gogi написа
                            А от 4 колко са направени? Иначе под защитеност аз имах предвид еквивалентна дебелина на бронята, ти очевидно "вероятност за оцеляване на екипажа". Впрочем и чаланджър и Абрамс също са изпробвани в бой, срещу почти същите съпернци и показват доста високи резултати, отделно дето са използувани по коренно различен начин: в настъпление, докато неркава предимно в отбрана (хм, дефанзивен танк, демек самоходен бункер) което налага някой различия в конструкцията.
                            От Меркава 4 има около 150 бройки в днешно време, плановете са да се построят 400. Израел реши, че няма нужда от толкова много нови танкове - Меркава 3 и без това превъзхожда арабската техника. За "дефанзивен танк" не знам. Съображенията са, че при война вероятно ще се окаже атакуван от няколко посоки и превъзхождан числено - и в отбрана и в атака.

                            Не намерих подробна информация за бронята, но знам че е от най-модерните в света. А и просто дебелината в мм не значи много, нали в днешно време броните не се правят просто от стоманата, а от всякакви сплави и смесени материали - пластове кевлар и т.н.
                            Last edited by Dinain; 25-01-2006, 12:34. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
                            "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                            "But I know none, and therefore am no beast."

                            (Richard III - William Shakespeare)

                            Comment


                              #74
                              Да де но до 3 включително е просто разнесена, на купола 2х76 мм на корпуса ми се губи точно колко беше. Иначе като най-добре защитени в момента се водят Лео 2А5ASW i A6 както и М1А2 за чаланджърите не съм срещал подробна информация ако и с допълнителните пакети да става много разтеглива...впрочем някъде тук и зфорума имаше тема за защитата на съвременните танкове с линкове към разни сайтове.

                              Comment


                                #75
                                Gaden Gogi написа
                                Za БТР/БМП предното разположение е по-изгодно предимно от гледна точка на разтоварване на десанта...не като на недомислицата БМП-3.
                                Впрочем на сайта на Чубиток имаше доста интересна дискусия за предното и задното разположение на МТО.
                                А Меркавата според тебе сравнима ли е по ниво на защита с Лео 2 и Абрамс (примерно)?

                                Да, и не само заради разтоварването - ако машината е безкуполна, т.е. има отсноително нисък силует, то корпусът и може да е по-висок от танковия (защото там се смята общата височина заедно с куполата, търси се да е по-ниско, т.е. корпуса се снижава максимално). А като е по-висок от танковия, вътрешния обем е по-голям.

                                Субективно, ама много субективно според мен, не съм се ровил, и трите са с висока защита, Леопарда и Меркавата са с малко по-висока от Абрамса, той отстъпва донякъде в странична проекция. Пак повтарям, нямам сериозни данни (то няма и отде да се види с точност ), това е субективно мое виждане.
                                При предно МТО и удар в челната част самата мапина ще пострада повече, но екипажа - по малко.

                                Dinain написа

                                ...За "дефанзивен танк" не знам. Съображенията са, че при война вероятно ще се окаже атакуван от няколко посоки и превъзхождан числено - и в отбрана и в атака.
                                В днешно време, при малки конфликти, тероризъм големи градове и т.н. атаката на бронираните машини от всички страни е неизбежна, и ако не са готови за това, стават много уязвими. (Нали класическата танкова концепция е як отпред и по-малко отстрани и отзад, защото ще учасвта в класически тип атака. Обаче класиката вече отстъпва.)
                                Last edited by ; 25-01-2006, 14:19. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                                Comment

                                Working...
                                X