Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вериги

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Гледайте снощи какво падна върху скенера

    Comment


      #17
      Я! Германска 34-ка?!

      Comment


        #18
        Дивизия "Дас райх" другият борд е по интересен ама понеже си правих експерименти със скенера той се получи мнооооого голям, къде 3 МБ, а фотоедитор КОЙТО ИМАМ В СЛУЖБАТА КАТЕГОРИЧНО НЕ ИСКА ДА ОТВОРИ ТАКОВА НЕЩО, тък капс лук и тъпи малки клавиатури, сега моделът не е много читам защото още не съм му сложил свастиката на единият люк, ама това малко хора го знаят

        Comment


          #19
          Препоръчвам IrfanView - http://www.irfanview.com/ - безплатен и като за viewer върши много неща. Определено ще отвори файл 3 MB и ще го преобразува във формат с по-малък обем.

          Comment


            #20
            Mersи , но не ми е зор, по-скоро бих си поиграл с корела и/или да го сканирам отново. но не сматм да го правя, тогава просто пробвах какво ще стане ако бухна нещо обемно в скенера.

            Comment


              #21
              Ей да се върнем на темата за Зимните и източните вериги за Pz 3 and Pz 4, рових и научих разни неща: товеа което е на снимките горе са само зимни, те са като нормалните но с шпори, а източните приличат на вериги на Тигър

              ето така в частност.

              Comment


                #22
                Т.е т.нар. Ostketten.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #23
                  Ami da de, az нали това пиша, нещо ми се е приискало да си направя немска машинка, или даже диорамка: простинали танкисти до своят танк, но ще видим, за сега събираме инфо. а някой да е виждал снимка на тези?
                  И като говорим за вериги: да ви е известен някакъв проблем с веригите на Кралският Тигър? попаднаха ми едни неприлично скъпи списания в които имаше снимки и там всички ...хм как ли се казват вертикалните пластини пречещи на веригата да тръгне в посока различна от тази на танка? от английски са рогове ама не звучи добре (които се виждаха на снимката) та на тази снимка бяха потрошени на половината височина, ще гледам да сканирам и покажа.

                  Comment


                    #24
                    Снимки на PzIV с Ostketten съм пуснал ~20 мнения по-назад в тази тема.
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #25
                      Gaden Gogi написа
                      ...хм как ли се казват вертикалните пластини пречещи на веригата да тръгне в посока различна от тази на танка?

                      на тази снимка бяха потрошени на половината височина, ще гледам да сканирам и покажа.
                      "Зъби".
                      Потрошени? Хм. По-скоро от взрив, отколкото от движението. Възможно е, ако веригата е търгнала да пада /има случаи, при лошо натягане или от яко, ама яко препятствие/ и е настъпена от тежестта на машината върху камънак или нещо твърдо, да са се изпочупили, но това значи, че нещо със стоманата не е в ред.
                      Сканирай, ако може :nworthy:

                      Comment


                        #26
                        Za Имперъл: онова което си постанл са зимни вериги, шпорите ясно се виждат, а на модела за източни.
                        За веригите на Ягдтигъра, грешката е моя те си били такива фабрично, ама просто изглеждат ...мммм ка да кажем не особенно читави, ето и снимка:

                        Comment


                          #27
                          Реших да вляза в ролята на форумния некромант и да възкреся една стара тема. Ровейки в танковите справочници за друга информация, попаднах на сравнение на дебелината на веригите на някои от танковете на воюващите страни и мисля да ги постна тук:
                          СССР
                          КВ-1С, ИС-1/2/3: 650 мм
                          Т-34-85, Т-44: 500 мм
                          Т-50/70/80: 360 мм
                          Т-60: 260 мм

                          Германия
                          Pz III/IV: 380 мм
                          Пантера: 660 мм
                          Тигър I: 725 мм
                          Тигър II: 800 (705) мм

                          САЩ
                          М3 Стюарт: 295 мм
                          М3 Лий, М4А2 Шърман: 420 мм
                          М26 Пършинг: 610 мм

                          Великобритания
                          Mk II Матилда Mk III Валънтайн, Кромуел: 355 мм
                          Комет: 458 мм
                          Mk IV Чърчил: 555 мм
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #28
                            Първо, това не е ли ширина? И второ, добре би било да се посочи налягането, което упражнява танкът, понеже то е по-важният параметър.

                            Comment


                              #29
                              Правилно, да, ширина е. Моя грешка. За налягането - може, но ще трябва да го събера отделно, като остане време, защото то е разпръснато насам-натам из разни книжки
                              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                              Проект 22.06.1941 г.
                              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                              Comment


                                #30
                                ето и аз на какво попаднах:

                                "Winterketten were developed in 1942 for use in winter conditions on the Eastern Front. These were basically a normal track with track extensions that protruded from the ends of the tracks. These are recognizable by the long triangular extensions. These were usually found on the PzKpfw III, PzKpfw IV and StuG III but could also be seen on Hummel, Hornisse and other vehicles.

                                Ostketten were developed in 1944 for use in the muddy conditions in the Spring and Autumn on the Eastern Front, the Rasputitsa. These were basically a wider track than the usual track which was fitted. There were no triangular extensions, just a wider track. These were for use usually on the PzKpfw IV and StuG III but could also be found on other vehicles. When seen on the PzKpfw IV it looks like a PzKpfw V Panther track on a PzKpfw IV.

                                Winterketten and Ostketten are two different kinds of tracks and those names are the official names used during the war to keep them apart. An excellent source for this is Begleitwagen Panzerkampfwagen IV by Walther Spielberger and Thomas L. Jentz. Michulecs books are nice collections of pictures but comes nowhere near the works of Spielberger and Jentz when it comes to technical details and primary source research."

                                Ostketten основно се иползват през пролетта и есента,но предимно в СССР, тъй като танковете са имали големи проблеми по време на така наречената Распутица

                                ето и снимка:
                                Attached Files
                                Last edited by ngerdjikov; 29-09-2010, 10:56.

                                Comment

                                Working...
                                X