тука не става на въпрос за пускането в производство на Т-50 , както и за културата на работниците ,
а се разглеждат тех.решенията в дадените машини които да се въплатят в една( в случая средна машина , като не се изключват и тежките ) за която да има заводи , материали , време и т.н!!!
Както постъпват немците с Pz.III и Pz.IV решават , че тези машини отговарят в голяма степен на изискванията им и те са в масово производство което не се отклонява( спира , забавя ) от други проекти , докато те не бъдат изпитани и решено , че ще се произвеждат масово .
За Т-50 проблемът с машината е , че се опитва да се наложи производство в заводи които не съответстват на изискваниета му( произвеждащи много по-леки и в друг клас машини ) , а заводите които могат да го произвеждат са заети с друго производство .Двигателят му е B-4 които е половинка от В-2( на Т-34 и др.) които явно се произвеждат в много голяма серия .
Именно лутаницата м/у много машини и тех.решения както и не дотам цялосттни изпитания и промени в следствие на тях и забавя останалите производства на Т-34 , КВ-1.
Както тук в голяма степен е и непрофесионалното намесване на вътрешно-конструкторски-политически `борби`.
затова би било добре да се остави Т-50 за които си имаше и тема и т.н.
Защо може да се предполага , че формата на Предната част на корпуса на ИС-3 е могло да се въведе още в 1941г.
Трудно може да се каже кога тя е открита като решения поради липсата на информация ( източници , достовярност , проекти изчезнали или само въображаеми ).
Но като конкретна реализация тя е въведена от Г.Н.Москвин и В.И.Таротько в тяхния вариант на прототип на ИС-3.
и вероятно произлиза от стремежа да се създаде максимално малко отделение за управление НО което да отговяра на това мех.водача да се намира в средата на корпуса( гледано отпред ) и люкът му да е изнесен в подкуполния лист !! но ако се предположи че тои е възниканал вследтвие опита на създаване на ИС-2 -> ИС-4 -> ИС-3 скулите от ИС-2 които липсват при ИС-4 и са скосени продължават напред до тяхното съединяване от което се образува място позволяващо там да се размнести мех.водача и неговия подкуполен люк !!
тъи като решението за форма на предна част на корпуса на ИС-4 е сходно с това на Т-50 може да се предполага , че това е в значителна степен реализуемо преди ВОВ.
вероятно и екпериманталните машини на базата на БТ също са допринесли за това тех.решение .
Този ИС-3( да го наречем ) профил въведен в масово производтство не би затруднил съществуващата тогава началото на 1941г. промишленост .
а се разглеждат тех.решенията в дадените машини които да се въплатят в една( в случая средна машина , като не се изключват и тежките ) за която да има заводи , материали , време и т.н!!!
Както постъпват немците с Pz.III и Pz.IV решават , че тези машини отговарят в голяма степен на изискванията им и те са в масово производство което не се отклонява( спира , забавя ) от други проекти , докато те не бъдат изпитани и решено , че ще се произвеждат масово .
За Т-50 проблемът с машината е , че се опитва да се наложи производство в заводи които не съответстват на изискваниета му( произвеждащи много по-леки и в друг клас машини ) , а заводите които могат да го произвеждат са заети с друго производство .Двигателят му е B-4 които е половинка от В-2( на Т-34 и др.) които явно се произвеждат в много голяма серия .
Именно лутаницата м/у много машини и тех.решения както и не дотам цялосттни изпитания и промени в следствие на тях и забавя останалите производства на Т-34 , КВ-1.
Както тук в голяма степен е и непрофесионалното намесване на вътрешно-конструкторски-политически `борби`.
затова би било добре да се остави Т-50 за които си имаше и тема и т.н.
Защо може да се предполага , че формата на Предната част на корпуса на ИС-3 е могло да се въведе още в 1941г.
Трудно може да се каже кога тя е открита като решения поради липсата на информация ( източници , достовярност , проекти изчезнали или само въображаеми ).
Но като конкретна реализация тя е въведена от Г.Н.Москвин и В.И.Таротько в тяхния вариант на прототип на ИС-3.
и вероятно произлиза от стремежа да се създаде максимално малко отделение за управление НО което да отговяра на това мех.водача да се намира в средата на корпуса( гледано отпред ) и люкът му да е изнесен в подкуполния лист !! но ако се предположи че тои е възниканал вследтвие опита на създаване на ИС-2 -> ИС-4 -> ИС-3 скулите от ИС-2 които липсват при ИС-4 и са скосени продължават напред до тяхното съединяване от което се образува място позволяващо там да се размнести мех.водача и неговия подкуполен люк !!
тъи като решението за форма на предна част на корпуса на ИС-4 е сходно с това на Т-50 може да се предполага , че това е в значителна степен реализуемо преди ВОВ.
вероятно и екпериманталните машини на базата на БТ също са допринесли за това тех.решение .
Този ИС-3( да го наречем ) профил въведен в масово производтство не би затруднил съществуващата тогава началото на 1941г. промишленост .
Comment