Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малкоизвестни и труднодостъпни данни за бронетехниката - ВСВ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Малкоизвестни и труднодостъпни данни за бронетехниката - ВСВ

    Тема за въпроси и отговори относно използвани през ВСВ танкове и друга бронетехника базирана върху тях - детайли , малкоизвестни характеристики.
    Предполага се някой да постне въпрос и който знае отговора да му отговори.

    Редакция: Gollum

    #2
    Малкоизвестни и труднодостъпни данни за бронетехниката - ВСВ

    е ъъ има си няколко теми по тия въпроси
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #3
      може ли някой да предостави данни за габаритите на двигателите и агрегатите използвани на Pz.VI Tiger (P) както и за размерите на моторното и трансмисионо отделение???

      Comment


        #4
        Pz.VI Tiger (P)

        нямам информация тия данни въобще да са изнесени някъде

        имаш предвид прототипа или самоходното оръдие Фердинанд?
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #5
          Хъм, безобразно общо формулирана тема .
          Че то целият форум е посветен на тези въпроси. Ако имаш конкретен въпрос, пусни тема по него. Въобще, когато се пуска тема е хубаво това да се прави с определено намерение, което да става ясно още от откриващия темата пост.

          Comment


            #6
            да темата е общо формулирана и може би в заглявието трябваше да се добави +`Въпроси и отговори `примерно но въпросите са много и всичките са общо взето за малкоизвестни и труднодосъпни данни. Като че ли е по-добре да се задават в една тема защото ако се отваря тема за за всеки въпрос някак ще е по-сложно може би.

            А иначе за Pz.VI Tiger (P) по-конкретно са няколко
            -Колко са построени и за какво са използвани
            -какво е станало с тях да ли са съхранени до края на воината
            -и още нещо има снимка на Pz.VI Tiger (P) с добавена броня както на
            Ferdinand-Elefant та ако тази машина не е ползвана като боина защо да и се добавя броня ???

            Comment


              #7
              произведени 5 напълно завършени танка и 90 шасита, които са реконструирани във Фердинанд. Съдбата на 5те танка е: първо известно време служат за тренировъчни машини, после 3 са преоборудвани в ремонтно-евакуационни машини Bergetiger(P), а само един има някаква бойна служба като команден танк на източния фронт.
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #8
                накои зане ли от какви съображения са се ръководели немците като на Pz.III фронталната и задна броня на корпуса са били почти съизмерими като страничната си остава същата(по-леко брониран отстрани).
                Докато на Pz.IV бронирането намалява от фронталната към задната част( примерно 50мм , 30мм, 20мм)
                ???

                Comment


                  #9
                  Imperial Friedrich написа
                  произведени 5 напълно завършени танка и 90 шасита, които са реконструирани във Фердинанд. Съдбата на 5те танка е: първо известно време служат за тренировъчни машини, после 3 са преоборудвани в ремонтно-евакуационни машини Bergetiger(P), а само един има някаква бойна служба като команден танк на източния фронт.
                  Ей тамън се канех да питам за бергентигъра и то даже си намерих човек дето явно има информация. Сега по същество, можеш ли да ми дадеш някакъв линк или чертеж на тази машина, и на варианта направен на базата на "нормален" тигър (т.е. хеншелски) . Аз докато си ровех из нета ето какъв модел намерих:

                  и понеже ми се ще и аз да си направя (а и се чудя какво да правя от хелерския тигър, освен да го подаря на някого) и разчитам на съдействие.

                  Comment


                    #10
                    Guide till casinon utan svensk licens 2024. Läs mer om att lagligt spela casino utan Spelpaus, bonusar, betalningsmetoder och VIP-program.


                    някъде към средата на страницата има един

                    чертежи не знам къде може да има
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #11
                      Броня - 1916 - 1945г.

                      основен проблем при конструирането на машини е ограничението което трябва да се спазва в габарити примерно за танкове тяхната ширина в Европа през ВСВ не трябва да превишава широчината на транспортните вагони(платформи) която е 3,4м , някои знае ли в САЩ, Канада, Англия и др. колко са били широки тези платформи защото
                      M26 (T26E3) Pershing е широк при веригите 3,51м , а никаде не се споменава за транспортни вериги.

                      Comment


                        #12
                        хм, интересен въпрос, ще потърся информация

                        а ширината на танковете и до ден днешен, поне за Европа, се определя от ЖП превоза
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          #13
                          И аз нямам точна информация, но от нещата на които съм попадал съдя, че за САЩ най-важно е колко място заема танка в кораб (като габарити). И някъде бях чел, че това е една от основните причини да си останат на "Шърман" (защото и те имат планове за тежки танкове общо взето от края на 42-ра, но не ги реализират почти до края на войната) - много точно пасвал на мястото в транспортите "Либърти" (другата причина е, че поточните линии са го усвоили идеално и е евтин и бърз за производство). Със сигурност за тях основно е стойността и "леснината" на превоз по море (което за еврпоейците логично е заменено от ЖП габаритите и ширината и издръжливостта на мостовете).

                          Comment


                            #14
                            Още една ИГРА

                            значи научих общо взето следното:

                            ширината на товарните вагони е препоръчително ограничение, като разлика от 5см от всяка страна не е значима. От друга страна, следващите американски танкове имат още по-голяма ширина и доколкото разбрах качването и слизането на танка на и от вагоните било доста стресираща дейност...
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              #15
                              при закрепване на куполата към корпуса на танка се използва лагери с голям диамтър и зъбци за механизма на въртене .
                              тука възникват няколко въпроса
                              - как точно се осъществява закрепването на купола в/у корпуса ( какви и колко лагери се използват )
                              - при положение , че отворът в корпуса е с размери(r) примерно 185см
                              това ли е пагона на купола или пагон е след като се постави куполата с лагерите( тука има няколко понятия )
                              - какви са размерите на лагерите и какви рамери трябва да се оставят в корпуса за тяхното закрепване

                              ???

                              Comment

                              Working...
                              X