Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за лек танк Renault FT-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Въпрос за лек танк Renault FT-17

    Въпроса ми е за FT-17 и за руското копие T-18 (MS-1) - За какво служи опашката на танка?



    War, war never changes..

    #2
    Помощно средство при преодоляване на окопи/ровове и т.н. подобни.
    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
    Проект 22.06.1941 г.
    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

    Comment


      #3
      За да не се преобърне танка ако преодоляваното препятствие е твърде стръмно.
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #4
        Според Дарвин,"атрофирал генетичен остатък" от прародителите.Визирам Картагенските бронирани слонове.

        Comment


          #5
          Да, шината отпред е за преодоляване на окопи или естествени земни ровове, а тази от задната страна на танка е за да има опора при изкачване на големи наклони. Все пак този танк е с размерите на Трабант и проходимастта на Хамър, и нали се сещаш, че най-малкото ще се преобърне 'през покрив- пардон купол' при едно оффроуд изпълнение!
          GOTT MIT UNS!

          Comment


            #6
            Подпорки, подпорки. За да не стане устрема в атака комедия )) Само си представене как се обръщат по баирите...
            Last edited by ; 07-08-2010, 12:45.

            Comment


              #7
              peterpetroff написа Виж мнение
              ....проходимастта на Хамър....
              Интересно каква му е била реално проходимостта, че малко се съмнявам да го докарва като съвременен джип.
              Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

              Comment


                #8
                1951 написа Виж мнение
                Интересно каква му е била реално проходимостта, че малко се съмнявам да го докарва като съвременен джип.
                Виж, каучука, или автомобилната гума никога през периода на съществуването си не е успяла за замени вреигата и тежестта, която я 'натиска' и да има тази проходимост като на танк, така че сам можеш да си дадеш сметка какво е предимдтвото!
                GOTT MIT UNS!

                Comment


                  #9
                  0,37 кг. на кв. см./, стена 0.8 м., наклон 35 гр., около 6 к.с. за тон, 16-20 км./ч/ скорост. За времето си бива. Щом са му сложили подпори, значи се е прекатурвал ). Така като му гледам схемата, вероятно заради мотора центъра на тежестта е бил назад...

                  Comment


                    #10
                    ааааааа "Борец за Свободу Товарищ Ленин" ли?))

                    винаги ме е кефел 37мм Хочкис ...има нещо стегнато ,зло,остро и бързо в този калибър (37*94)....

                    най пълното описание на този танк--именно на руския вариант съм намирал в един от броевете на МК за 87-ма или 88ма .....Всъщност от тогава датира и едно доста подробно изследване върху вообще Бронеавтомобилите на Путиловския и Руссо-Балт и верижната техника навлизаща тепърва като род ..марк5 и реното17

                    Comment

                    Working...
                    X