If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да, шината отпред е за преодоляване на окопи или естествени земни ровове, а тази от задната страна на танка е за да има опора при изкачване на големи наклони. Все пак този танк е с размерите на Трабант и проходимастта на Хамър, и нали се сещаш, че най-малкото ще се преобърне 'през покрив- пардон купол' при едно оффроуд изпълнение!
Интересно каква му е била реално проходимостта, че малко се съмнявам да го докарва като съвременен джип.
Виж, каучука, или автомобилната гума никога през периода на съществуването си не е успяла за замени вреигата и тежестта, която я 'натиска' и да има тази проходимост като на танк, така че сам можеш да си дадеш сметка какво е предимдтвото!
0,37 кг. на кв. см./, стена 0.8 м., наклон 35 гр., около 6 к.с. за тон, 16-20 км./ч/ скорост. За времето си бива. Щом са му сложили подпори, значи се е прекатурвал ). Така като му гледам схемата, вероятно заради мотора центъра на тежестта е бил назад...
винаги ме е кефел 37мм Хочкис ...има нещо стегнато ,зло,остро и бързо в този калибър (37*94)....
най пълното описание на този танк--именно на руския вариант съм намирал в един от броевете на МК за 87-ма или 88ма .....Всъщност от тогава датира и едно доста подробно изследване върху вообще Бронеавтомобилите на Путиловския и Руссо-Балт и верижната техника навлизаща тепърва като род ..марк5 и реното17
Comment