Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това е от Ме-109Г

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Това е от Ме-109Г

    Да ви покажа една интересна придобивка. Малко скъпо я взех, цели 2 лева на битака, ама реших, че си струва... :lol: :lol: :lol:

    Това нещо е борден уред от Ме-109 Най-вероятно вариант Г. Представлява комбиниран индикатор за налягането на маслото и на горивото (затова и двете стрелки показват различни стойности налягане - едната 0 до 2 кг/см2, другата 0 до 10 кг/см2). Комбинирани са в едно тяло, за да се спести място, да не се претрупва таблото.

    А ако говорим па стандартите на Луфтвафе, това е Doppeldruckmesser Fl 20512-2
    На нож!

    #2
    Това е от Ме-109Г

    За да не се обърка монтажа, на местата където се завинтват тръбичките /за масло и за бензин/ са сложени алуминиеви шайби - едната жълта, другата червена.
    На нож!

    Comment


      #3
      Интересно. Браво за находката, жалко само наистина за това дето направо са те одрали с цената.
      Това на кой битак и като какво са го продавали?

      Comment


        #4
        Ами баш на самия битак тук в София, от един брат ром, който го продаваше като... нещо за 2 лева :lol: Сигурно го е мислил за нещо от кола... не знам, не питах. Вдигнах го, попитах колко струва, платих и толкова
        На нож!

        Comment


          #5
          В такъв случай още веднъж моите поздравления за доброто око, което имаш. Сега остава да пообиколяш още малко докато събереш пълното оборудване, за да можеш вкъщи да си направиш възстановка на кабината на Ме-109Г.

          Comment


            #6
            Виж този линк



            Почити уредът си прилича на онзи от линка, но мъничко се разминават :?
            То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

            Comment


              #7
              Уредът от твоя линк е боядисан, но това не е проблем - боята лесно пада, пък и далеч не всички са били боядисани. Така че в това няма проблем.

              Проблемът е, че в играта Ил-2 този уред е сгрешен.

              Първа грешка - там е показан уредът с номенклатура Fl 20512-3, който отчита по-високи параметри - до 3 за гориво и до 15 кг/см2 за масло. Той ниога не е бил поставян на Ме-109! Той е за FW-190 и други самолети, но никога за Ме-109. На Месерите е бил моя уред - Fl 20512-2, който отчита до 2 и до 10 кг/см2

              Втора грешка в играта - на уреда в играта триъгълничетата са в двата края на скалите. А би трябвало да са по към средата някъде и по-близо едно до друго. Защото тези триъгълничета маркират границите на нормалното работно налягане, където трябва да стои стрелката /а ако не стои там - по-добре да си близо до летището :lol:/. Примерно за Me-109К-4 границите са били 1,6 - 1,8 кг/см2 за горивото и 3,5 - 9,5 кг/см2 за маслото.
              На нож!

              Comment

              Working...
              X