Съобщение

Collapse
No announcement yet.

А 380

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    А 380

    тази тема я посвещавам на най-големият пътнически самолет строен някога Ербъс А 380. След няколко дни самолетът ще започне наземни изпитания. Водещи авиокомпании , като Сингапур, Кореън Еър,Луфтханза, вече са поръчали няколко броя от този модел.
    Last edited by Imperial; 24-07-2005, 23:47.
    То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

    #2
    Бахмааму то голямо, бре!!!:

    Comment


      #3
      Янките замислят достоен отговор !
      SEMPER AGRESSUS

      Comment


        #4
        Ама мноого ми е любопитно какъв ли ще да е този достоен отговор на янките? Дали пък няма да е триетажен Boeing 747? Или не, по-добре на четири етажа и плувен басейн на покрива...

        Comment


          #5
          Сержант Алексей Воронин написа
          Ама мноого ми е любопитно какъв ли ще да е този достоен отговор на янките? Дали пък няма да е триетажен Boeing 747? Или не, по-добре на четири етажа и плувен басейн на покрива...
          Да бе... много смешно... :tdown Европейски консорциум натрива носа на янките за първи път от доста време ....това е доста показателно че и стара Европа не е за пренебрегване...
          в авиофорумите върви разговор за туй чудовище от доста време http://krile.net/viewtopic.php?t=2383&start=0
          may the Force be with you

          Comment


            #6
            Само да излети това нещо, и ще се успокоя. Много голямо ми се вижда. Дали е по-голямо и от Ан-225?
            „Аз, Драгомир, писах.
            Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

            Модератор на раздел "Военна Авиация"

            Comment


              #7
              Янките май ще измислят нещо по-нестандартно. Може да не е по-голямо, но може с нещо друго да превъзхожда. Я с по-дълъг полет, я по-бързо.

              Comment


                #8
                Пилот написа
                Само да излети това нещо, и ще се успокоя. Много голямо ми се вижда. Дали е по-голямо и от Ан-225?
                хе не е много по голямо дори и от Джъмбо
                may the Force be with you

                Comment


                  #9
                  Пилот написа
                  Дали е по-голямо и от Ан-225?
                  Е от Ан-225 по-големо животно нема

                  Comment


                    #10
                    Сержант Алексей Воронин написа
                    Е от Ан-225 по-големо животно нема
                    ЛТХ:
                    Модификация Ан-225
                    Размах крыла, м 88.40
                    Длина самолета,м 84.00
                    Высота самолета,м 18.10
                    Площадь крыла,м2 905.0
                    Масса, кг
                    пустого самолета 250000
                    максимальная взлетная 600000
                    Внутреннее топливо, кг 300000
                    Тип двигателя 6 ТРДД Прогресс (Лотарев) Д-18Т
                    Тяга, кН 6 х 229.47
                    Крейсерская скорость, км/ч 800-850
                    Перегоночная дальность, км 15000
                    Практическая дальность, км 4000
                    Практический потолок, м 11600
                    Экипаж, чел 6-7
                    Полезная нагрузка: до 250 000 кг груза
                    may the Force be with you

                    Comment


                      #11
                      Значи Янките загубиха-аут са.сега пуснаха Боинг 777 с далечина на полета ако се нелъжа 17 000 км, но това е краят.Авиокомпании като Южна африка и Сингапур летят на А340,Сингапур и Корея направиха вече твърди опции за А380.Също така Луфтханза, която в момента изпълнява само до Ню Йорк 4 пътнически полета дневно е направила твърди опции за новият аероплан.
                      Абе чакам с нетърпение да се повозя на това добиче-като се има в предвид, че има крейсерска скорост 1000 км.час
                      То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                      Comment


                        #12
                        Този звяр излетя. Не го вярвах докато не го видяйх по телевизията. Огромен е!

                        Най-големият пътнически самолет в света, Ербъс А380 се завърна успешно от първия си изпитателен полет. Преди да се приземи огромният самолет с шестчленен екипаж и множество контролни уреди на борда направи няколко кръга над летището в Тулуза в Южна Франция, наблюдаван от хиляди развълнувани хора, предаде Би Би Си.
                        Еърбъс А380 ще започне редовно полети през 2006 г. Първоначално той ще се използва за 555 пътника, но разполага с място за повече от 800 седалки. Кореспонденти съобщават, че новият самолет е сериозен фактор в битката за превъзходство между произвежданият от Европа Еърбъс и американския му конкурент Боинг.
                        Популярността на Еърбъса ще зависи преди всичко от желанието на авиокомпаниите да продължат да инвестират в големи самолети. Боинг се концентрира върху по-малки, икономични машини.
                        Гигантският самолет излетя от летище Тулуз-Бланяк в 11.30 часа сутринта на 27 април. Около 50 000 ентусиасти се събраха на легендарното летище, от което са излетели за първи път самолети като “Каравел”, “Конкорд”, всички “Еърбъс” – и, както и А380 днес – най-големият търговски самолет в света.
                        "Чудовището" се управляваше от двама пилоти – директорът на изпитателните полети Клод Льоле и главният пилот-изпитател Жак Розе, и четирима механици – френски, германски и испански.

                        Информацията е от дирбг
                        „Аз, Драгомир, писах.
                        Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“

                        Модератор на раздел "Военна Авиация"

                        Comment


                          #13
                          ре:

                          Макар да симпатизирам на европейската авиоиндустрия, трудно мога да се съглася с твърдението, че Боинг е вън от играта - докато Еърбъс залагат повече на размери, брой пътници, удобства и т.н., Боинг са се ориентирали в света на скъпото гориво и последната им разработка (за незапознатите - 787, познат и като Dreamliner) е стъпка именно в тази посока - самолет, значително по-малък дори от 747-400, да не говорим за 380. Но в същото времето 787 е далеч по-ефективен и изминава големи разстояния с по-малко гориво, предлагайки на пътниците си редица удобства, които могат да се намерят и в А380. Е, как мислите - изключвайки топ 50-те летища по света, дали останалите ще си разширят пистите, за да може да каца чудовището на инженерите от Тулуза, или ще предпочетат да изберат варианта на Боинг, който между другото има вече цели 237 поръчки с опция за още 175. За сравнение - А380, който дори има "лекото предимство" да е представен и демонстриран пред публика, до момента се е разписал с 154 поръчки с опция за още 60. За финал - снимка на красавеца 787 в новите цветове на Боинг:



                          * пояснение - преди 2 дни Боинг замразиха дизайна на 787 и не се знае каква ще е финалната версия

                          Comment


                            #14
                            Ей-й, литна! Приятно е да се гледат такива неща.
                            Дали стъпка по стъпка не се приближаваме до някои образи от Станислав Лем?

                            Боинг, Ербъс, защо не и някой трети - само за добро са тия състезания!

                            Comment

                            Working...
                            X