Донякъде съм съгласен с Thorn, макар че веднага си признавам - не следя много внимателно дискусията (трудно е и иска много време), както знаете, нямам и собствено мнение, защото този въпрос от историята макар и да ми е интересен, все е далеч от възможностите ми. Ако има нещо, което трябва да се поправи у RIZAR (надявам се да чете и може би ще си вземе някакъв извод, макар че... банът обикновено предизвиква емоционална реакция и е малко вероятно някой да се поправи в резултат от това), то това е начинът му на изразяване и структурата - мисълта му се стрелка насам-натам като врабче, а оставените следи са по-нетрайни от надпис върху морски пясък. Обаче би било добре да се води дискусия, а не да се забранява.
Веднага ще се съглася, че това последното иска много усилия, които са общо взето безплодни (човек се надява на някакъв педагогически ефект, обаче... той е най-малкото съмнителен). По сходен начин съм се опитвал да водя дискусиите и нещата в онези области, където се чувствам малко по-сигурен (макар че веднага си признавам, че съм изпускал нещата понякога). Не знам, все пак когато единственият проблем е начинът на изразяване и структурата, а не лични нападки... може би има някакъв смисъл от търпимост.
Между другото, както разбирам основното разминаване на останалите потребители и RIZAR е по това доколко буквално следва да се четат изворите и къде е границата в аналитичността, при подхода към тях?
Веднага ще се съглася, че това последното иска много усилия, които са общо взето безплодни (човек се надява на някакъв педагогически ефект, обаче... той е най-малкото съмнителен). По сходен начин съм се опитвал да водя дискусиите и нещата в онези области, където се чувствам малко по-сигурен (макар че веднага си признавам, че съм изпускал нещата понякога). Не знам, все пак когато единственият проблем е начинът на изразяване и структурата, а не лични нападки... може би има някакъв смисъл от търпимост.
Между другото, както разбирам основното разминаване на останалите потребители и RIZAR е по това доколко буквално следва да се четат изворите и къде е границата в аналитичността, при подхода към тях?
Comment