Здравейте , преди време ми хрумна идеята за настолна игра на теме ВСВ, Представете си карта на света начертана подобно на Hearts of Iron поредиците, и тези зелените и жълти войничета . Но за спечелването на битки единственото което ми идва като идея е хвърлянето на зарчета , и който хвърли повече той печели. Какво мислите ?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настолна игра.
Collapse
X
-
Такива настолни игри има колкото искаш, с най-различна механика и обхват - едва ли има смисъл да се открива топлата вода . Без да се затруднявам мога на бързо да ти направя няколко такива прости системи, но няма смисъл - достатъчно е да вземеш някоя готова, да речем, Axis & Allies използва много проста система с достатъчно разнообразие (която лесно може да се подобри). Проблемът с настолните игри е, че трябва да имаш компания, с която да ги играеш.
На форума от време на време правим форумни игри на различна тематика, които по същество са настолни игри, но се играят чрез Интернет.
-
Всъщност първата ни форумна игра беше нещо такова, има си и сайт, но историята й така и остана недовършена (засега поне). Това е сайта:
Там има и раздел за правилата, с няколко подраздела за военните действия, науката, икономиката, търговията, шпионажа и т.н. След като темата ти е интересна, може би и това ще ти е интересно.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
И, бтв, настолните игри обикновено са бавни и отнемат часове. В интерес на истината, дигиталните им варианти са няколко пъти по–бързи. Например Риск в нормален хартиен вариант отнема няколко часа, докато на компютър, като игра, отнема между, да речем, 20 и 60 минути тъй като неща като писане и зарчета са автоматизирани.
Та по–добре си търси нещо на компютър имхо
Comment
-
В годините на бума на книгите-игри имаше пуснати различни настолни игри. Потърси си такава игра, може би тя ще успее да те ориентира в механизма на провеждане на този тип игри.
Тук:
вместо зарче се използва въртяща се стрелка.Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!
Comment
Comment