Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много опасен и може би луд!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Ми, карал съм и карам често из кажи-речи цяла Европа + някои азиатски страни. Истината е, че ние дори не сме особено добри "състезатели"... И това го пиша като един изявен олигофрен... Наистина, скоростта с която се кара тук не е съобразена с пътните условия, но и пътищата не са адекватни. Основната причина за жертвите при катастрофи тук е липсата на толерантност. Не може някои си идиот да е настъпил, да прави изпреварване на 3-4 коли в колона, да има кола срещу него и друг идиот от колоната да не го пуска да се прибере... А такива изпреварвания са възможни, понеже автопарка ни е твърде неравностоен, т.е. лади и москвичи или раздрънкани таратайки, дето някога може и да са били коли, да се движат с темпото на един нов мерцедес. И дори и да могат, техническата им изправност е много по-занижена, а оттук следват много от сакатлъците. Впрочем разни професионалчета с голфчета (най-често GTI) или подобни секънд-хенд амортизирани возила, които скоро са сменили жигулата, са особено опасни. Тия усещат малко повечко коне (ама в крайна сметка половината от оригиналната версия са на водопой) и почват да разчитат, че колата ще ги извади от трудни положения. Почват едни изпреварвания без необходимата дистанция, като се смята, че ускорението ще е достатъчно и после в черната статистика.

    Според мен, за да станат нещата по-поносими за всички, трябва да се направят пет неща: 1. Много строг ГТП. Така ще се отсеят трошките. 2. Да се забрани вноса на коли над 2,0 литра. Верно, разлика ще има, но ще намалява. Едно е да даваш разлика от 80 км при еднакви условия и друго е да е 50 км. Най-важният ефект - полека-лека всеки идиот ще разбере, че не кара най-добрия самолет. 3. Да се затворят пътищата с висока концентрация на ПТП, докато не се направят пътища с повече ленти. 4. Тирове и камиони над 5 тона да се движат само нощем. 5. Водачите да могат да записват кретениите на други и да ги предават на КАТ. Последното е олигофренско, но се чудя за механизъм, който да регулира движението от самите водачи. Иначе само ще се бием по пътищата. (А тук имам няколко истории, които ме докараха до съд.)

    Comment


      #32
      А някой шофират ето така:

      Не знам защо докато чета тук се сещам за този клип:
      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
      Eighteen out of twelve apostles are buried in Spain.

      Comment


        #33
        SRH написа
        Основната причина за жертвите при катастрофи тук е липсата на толерантност. Не може някои си идиот да е настъпил, да прави изпреварване на 3-4 коли в колона, да има кола срещу него и друг идиот от колоната да не го пуска да се прибере...
        Принципно съм против да се проявява толерантност към идиот. Е, няма нужда да го пращаш на смърт, но от това, че може да се пробуташ нявсякъде и някой добросърдечен или завеян колега шофьор ще те пусне, се стигна до това пълно презрение към предимства, правилници и знаци. Мен лично отвсякъде ме подминават като празно място: неписан член в правилника е че всеки има предимство пред жена в малка кола.
        Иначе за останалите точки, как да се справим с положението, си прав, но някои от тях са нереални за момента. По-скоро някакви постепенни действия, малки стъпки.

        Comment


          #34
          Dinain, припомни си закона и правилника за движение по пътищата. Описано е какво е магистрала и какво - не. В България има 2 (или 4, ако броим и двата им края) магистрали. На магистрала ограничението за леки автомобили е 130 км/ч. Всичко останало не е магистрала и ограничението за коли е 90 км/ч извън населено място. Най-просто, ако няма разделителна мантинела по средата, не е магистрала.
          SRH написа
          Според мен, за да станат нещата по-поносими за всички, трябва да се направят пет неща:
          .......
          Трябва да се направи едно-единствено нещо - полицията да наказва и да наказва всички, а не само по-малко равните. Обаче като няма политическа воля за това, ще си чакаме...

          Comment


            #35
            2. Да се забрани вноса на коли над 2,0 литра
            :aaa: :aaa: :aaa:

            Ама чакай сега, това не е Татово време... Внос-износа се ръководи на пазарния принцип, иначе за каква демокрация и пазарна икономика говорим ? И после, какво е крива колата, че и бил голям двигателя, щом като от задкормилното устройство зависи как ще се движи машината. Пък и колко му е един 1,8 л да се "разпили" ? Българинът лесно му намира колая за всяка забрана.
            За тировете и тежките машини съм напълно съгласен, ако се движат само нощем, голям брой ПТП-та ще се избегнат.
            И другото, КАТ трябва да дежурят не по пътищата, а пред кръчмите :drink:
            Quae fuerant vitia, mores sunt.

            Comment


              #36
              Повечето от младите идиотчета, които се мислят за състезатели, карат именно малолитражки.
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #37
                Бях чувал за някакъв проект за най-безопасната кола. Спомням си някои детайли от нея - например вместо въздушна възглавница отпред се слага шип, насочен към шофьора, гумите са така направени, че се пукат над определена скорост и т.н.
                Авторът на проекта - западняк някакъв - го замислил след като се впечатлил от статистиката, че колкото по-сигурни, стабилни и бързи стават колите, толкова повече се увеличават катастрофите, защото шофьорите все повече се лъжат, че колата "лепи" на пътя при голяма скорост и т.н.
                Тука и две въпросчета имам - вярно ли че Хитлер бил встрастен във високите скорости?
                И второ - вярно ли е, че сме единствената страна в ЕС, в която е разрешено тирове да пътуват в събота и неделя?

                Comment


                  #38
                  Imperial написа
                  Повечето от младите идиотчета, които се мислят за състезатели, карат именно малолитражки.
                  'щото са евтини пък и от 2 литра без зор могат да се изкарата 300 коня, с "малко" зор 500+....

                  Comment


                    #39
                    Тука и две въпросчета имам - вярно ли че Хитлер бил встрастен във високите скорости?
                    И второ - вярно ли е, че сме единствената страна в ЕС, в която е разрешено тирове да пътуват в събота и неделя?[/QUOTE]
                    Хитлер е бил маниак на високите скорости.По негово време отбора на Мерцедес е печелил много състезания благодарение на неговата подкрепа като фюрер.По онова време отбора се е казвал "Сребърните стрели"-познай защо
                    За второто не съм сигурен.

                    Comment


                      #40
                      Подкрепата е била към всички спортове, с цел да се докаже арийското превъзхоство.
                      А и "Сребърните Стрели" не е има на отбора, това е прякор даден защощо поради надвишаване ан максималната маса в едно от състезанията се наложило облекчаване на машината включващо дори сваляне на боята.

                      Comment


                        #41
                        Ама чакай сега, това не е Татово време... Внос-износа се ръководи на пазарния принцип, иначе за каква демокрация и пазарна икономика говорим ? И после, какво е крива колата, че и бил голям двигателя, щом като от задкормилното устройство зависи как ще се движи машината.
                        Може и да не е, ама само административно можеш да стреснеш нашенеца. Нали се сещаш за разни там правила за забрана на внос на коли над еди-каква си възраст и такива, дето замърсяват олокната среда. Еми има някакви административни правила и си важат. И това противоречи на пазарните принципи, но е факт. Понеже пазарните принципи не бива никога да стоят над интересите на обществото. Щото като тръгнем по тая логика и наркодилърите задоволяват определени нужди. А колата е крива, щото подлъгва и кара водачите да гъзареят твърде.

                        Империал, въобще не мисля, че младите идиотчета карат малолитражки. Гледам, че по-малко от 100 коня въобще не се брои за гъзария. Много се котира Корадо, BMW поне петици, Голф 4... Ще кажеш, че тия нямат кинти да ги платят? Ми, нямат, ама татковците имат.

                        А идеята, че все ще се намери начин да се изпилят двигателите е вярна, но всъщност мощността няма да се вдигне кой знае колко (и най-вече на дизелите, което вече не е гъзария ). Нещо в тая връзка - по принцип тия, дето "мръщят" и "пилят" са и добри шофьори. Гола вода са ония, дето само си оставят трошките, които трябва да заприличат на нещо повече. Така полека-лека можем да сегментираме и коя е целевата група - младежи между 21 и 30, които нямат пари да си позволят много добра кола и прекуросват разни щайги за по 5-6 К.

                        За КАТ: корупцията ще си върви с пълна сила. Че ако глобата е например 100 лева, ми давам 50 и толкова. Ако глобата е 10 лева, що ми е да подкупвам полицай? А сега със заплахата да се взимат и книжки, просто се вдига мизата, но не и същността. Тия контролни органи са смешни, понеже те не са по шосетата, за да помагат, а да вземат някой лев... Така рушветът е желан и от двете страни, като катаджията просто има по-добра основа за преговори. Обаче нещата ще се променят, ако при подаден от мен сигнал за корупция взимам 100 лева

                        Comment


                          #42
                          За пръв път чувам Хитлер да е бил маниак на високи скорости. Не само отбора на Мерцедес, но и Ауто-Юнион /по-късно част от Ауди/ получава финансиране с цел реклама на режима, а както каза и Гоги, всички спортове служат за доказване "превъзходството" на арииската раса. Макар Джо Луис да е останал с друго мнение :sm113:
                          Quae fuerant vitia, mores sunt.

                          Comment


                            #43
                            Gaden Gogi написа
                            'щото са евтини пък и от 2 литра без зор могат да се изкарата 300 коня, с "малко" зор 500+....
                            Хм, без зор не съвсем, довечера ще ти дам ценоразпис точно колко ще ти струва зора.
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              #44
                              Ta, гога, 300кс от фабрично атмосферен 2л не можеш изкара "без зор" посмъртно. От тези с фабрично турбо е по-лесно, но те са си по-скъпи и пак си трябват парици за частите. Все пак нали говорим за българска лапетия, за която понятието "тунинг" стига до "вежди", лепенки и "спортен филтър" - и вече сме състезатели

                              Разбира се мога да ти дам съвсем конкретен личен пример за това как се изкарват 350кс (консервативна оценка, не съм ходил на динамометър) от фабрично 200кс 2л турбодвигател. Сменяни са:

                              - абсолютно целия изходящ път след турбото, пилено е, 2.5" downpipe, 3" прав ауспух след това, няма катализатор и гърнета освен накрая едно гърне
                              - абсолютно целия входящ път - филтри, тръби и пр.
                              - турбо, с такова от EvoIII (и него малко съм го пилил където трябва), налягането засега съм го ограничил ок. 1.5 bar
                              - малкия фабричен интеркулер с голям front mount (достатъчен за над 600кс) както и BOV
                              - абсолютно цялата горивна система - от помпата, през пътищата, филтъра, регулатора, дюзите, всичко
                              - компютъра, има си EPROМ и си го презаписвам отвреме навреме с нови параметри
                              - съединителя с доста по-твърд и лек маховик от някаква специална сплав
                              - самия двигател също е сменян, не че имаше нужда, но предния го потроших от глупост
                              - всичко излишно махнато - като климатик и cruise control например , или сума ти боклуци за намаляване на емисиите.

                              ето леко модифицирания двигател, както беше когато взех колата


                              ето го днес


                              FMIC



                              Така както е в момента, колата е готова за 500кс - с доста по-голямо турбо. Само дето трансмисията няма да издържи...

                              Та, това дето казваш че без зор ставало не е съвсем така. Още повече за средностатистическото българско лапе-състезателче, което причинява големия процент от гореспоменатите катастрофи.
                              Last edited by Imperial; 01-08-2007, 05:18.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                #45
                                Imperial написа
                                Та, това дето казваш че без зор ставало не е съвсем така. Още повече за средностатистическото българско лапе-състезателче, което причинява големия процент от гореспоменатите катастрофи.
                                Хубаво, похвали се:mhehe: , но първо аз не съм споменал нищо за запазване на ресурса, после ние сме в Европа, а ти говориш за американският начин:tongue5: който май само те/вие си харесвате. а 150 кс/л си е почти "нормално постижение.

                                Иначе като си говорим за джигитлъци: вчера към 17,40, на кръстовището на стамболийски и Витоша, пресичам си аз на ЗЕЛЕНО , някакъв дебил (с черен голф 3) СВИРЕЙКИ с гуми прави ЛЯВ завой и минава на 4 пръста пред мене, пак да повторим аз съм на пешеходката, на зелено, висок съм 185, и доста широк (демек виждам се от много далече). грррр аз в стил "о музо възпей този гибелен гняв..." бум един юмрък на смотаното возило..продълженито после че възникна работа.

                                Comment

                                Working...
                                X