Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Achtung Paintball!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Ако на някой му се идва, да драсне ЛС че да се организираме с транспорта
    XV mile the sea brode is
    From Turkey to the Ile of Rodez...

    Comment


      Аз, ако не ми измислят работa, съм там
      Last edited by Han Solo; 19-11-2008, 22:00.
      may the Force be with you

      Comment


        Как ми се иска и аз да дойда :

        Comment




          Операция „Зимна Буря“ / Unternehmen „Wintergewitter“/"Операция "Зимняя буря"
          (част от Битката за Сталинград)

          Място: Бивша военна база до с. Понор.

          Дата: 01.02.2009 – 66 години и един ден преди освобождаването на града.

          Час и място на срещата:
          10:00 часа среща на "Беледия хан".

          Карта

          Храна и напитки: На място ще има скара, вино и безалкохолни.

          Такса за участие: Няма.

          За повече информация тук!

          Comment


            публикуваха и сценария за играта :


            някой има ли мерак пак да обърнем хода на историята до сега в пейнтбол битките нещо "руснаците и съюзниците" все ядат пердах - край Бърно взехме реванш и "немците" победиха, в сценариото край Добрич /Халхин Гол/ доблесните самураи зарадваха императора, а и в тазгодишния Д-дей в Щатско пак вермахта е победил
            may the Force be with you

            Comment




              Битката за Бастон
              (част от The Battle of the Bulge)

              Място: с. Понор.

              Дата: 22.02.2009

              За повече инфо тук!

              Comment


                Кратък отчет на "Битката за Бастон"

                Напук на времето вчера се получи мноооого добра игра (по впечатления на игралите).
                Над 60те играча за който снеговалежа бе само част от сценария изстреляха над 40 000 топчета в трите мисии като германците имаха пълно надмощие над 1 и 3 мисии. Въпреки, че много от "Жълтата" армия бяха новобранци (такива имаше и при "Червените") благодарение на отдельонните им командири, правилното предварителното планиране и изпълняването му доведе до красива игра. За доброто настроние спомогна слънцето (което аз бях се обзаложил, че ще ни огрее в даден обеден момент), винцето и вече добре познатите чудесни кебапчета на Ванката. Американците успяха да вземат точки само във втора мисия като крайния резултат е:

                1 мисия - 4:0 за германците
                2 мисия - 4:6 за американците (Изи къмпаниии!)
                3 мисия - 5:0 за германците

                Общ резултат 13:6 в полза на Deutschland.

                Ето и сценария по който се игра вчера.

                NB Гледната ми точка е малко от страна на "Жълтите", тъй като аз бях "Докторе съживете ме!" в лазарета на тяхната база.

                Любопитно: 2 американци играха за Easy Company.
                Малко снимки: Тук и Тук.

                От името на Пейнтбол България благодарим на всички участници за доверието, но най-вече на играчите от Плевен и Севлиево, който въпреки силния снеговалеж (рано сутринта) дойдоха да играят.

                Гответе се за Хисаря!
                Там какъв сценарии сме ви подготвили... скоро ще узнаете.

                Успешна седмица на всички!

                Comment


                  Сценариен Пейнтбол по филма Black Hawk Down



                  12.04.2009

                  Място на провеждане:
                  община Севлиево, с. Сенник, стопански двор
                  (сборен пункт: центъра на селото в 10.30ч.)

                  11:00 Регистрация на участниците
                  12:00 Среща на командирите
                  12:15 Старт
                  16.00 Край
                  16:30 Награждаване

                  Такса за участие:
                  Такса: 15 лева на човек;
                  Цена на топчета DraXxus: от 70 до 90 лева за кутия с 2 000 топчета.
                  Възможност за закупуване на разфасовки от по 500 топчета.

                  На разположение на играчите без собствена екипировка предоставяме:
                  Маркери Tippmann 98 custom и/или rental плюс маска – наем за деня 7 лева;
                  Камуфлажен гащиризон – 3 лева;
                  НРA (въздух за бутилките) на 200 и 300 bar - цена за деня 10 лева;
                  CO2 (въглероден двуокис за бутилките) - цена за деня 8 лева;
                  Единично пълнене на СО2 - 3 лв.

                  Не е разрешено ползването на собствени топчета.

                  Краен срок за записване 9.04.2009

                  Изтегли сценария на играта от тук!

                  За повече информация:
                  Last edited by Bravo Six; 04-04-2009, 18:28.

                  Comment


                    Като няма никакви тролски реакции относно "Зората на черния ястреб" да попитам аз кои бойнославци ще се появите там, да спретнем по бира освен пуцането, аз ще съм на линия като на моя терен
                    Last edited by xopxe; 06-04-2009, 20:32. Причина: кривопис
                    Kerls, wollt ihr ewig leben?

                    Comment


                      Снимки и доклад от BHD играта в с. Сенник

                      Снимки:

                      >>1<<

                      >>2<<

                      Очаквайте и видео.

                      Доклад:

                      12.04.2009
                      Място на провеждане:
                      с. Сенник, стопански двор


                      Scenario game „Black Hawk Down“. Формата на играта в сценарийния турнир бяха два отбора от по 30 играча. Самият сценарии бе по идея от филма „Блек Хоук“ (Александра филмс) в който прочутият режисьор Ридли Скот представя една завладяваща история за смелостта, другарството и сложната реалност на войната. “Black Hawk Down” се превръща в един от емблематичните военни филми на нашето време. Създаден по вълнуващата книга на Марк Баудън, филмът възкресява бързо забравен момент от военната история на САЩ - трагичния провал на американска мисия в столицата на Сомалия през 1993 г.

                      Може би най-добрия пейнтбол сценарии правен до този момент в България, но и най-сложния за изпълнение. Със сигурност изисква много добра преподготовка и отлична координация както на организатори, така и на участници.
                      Времето беше слънчево и топло без вятър. Около 11 часа пристигнаха повечето участници и пристъпиха към регистриране. Първоначално хората бяха 56, на по-късен етап се включиха още 4-ма. Жълтите ленти бяха раздадени на United Nations Operation in Somalia II (UNOSOM II), а червените на Somali National Alliance (SNA). На видно място бе закачен сценария, за да могат играчите, които идват в последния момент и не са имали възможност да го прочетат да разберат какви са задачите за деня. Новото бе, че генералите на съответните армии ще определят кой да бъде награден накрая на играта. Нещо което досега се е правило от реферите. Идеята на тази промяна цели реферите да не се ангажират с допълнителни задачи, а да следят за маркирани играчи. За Генерал на „Жълтите“ бе избран Анатоли Христов, за Генерал на „Червените“ Николай Милев. Другото нововъведение бяха полицейските щитове, които се използваха от отряда на „Delta Force“. Армийте заеха своите бази за последни указания. Реферите заеха своите места. Началото бе дадено от главния съдия, който бе на върха на един силоз от където се виждаше игралното поле като на длан. Базата на „Жълтите“ бе зад силоза и когато отряда от „Delta Force“ премина покрай него от върха му по мегафона се разнесе песента 'Hunger' от саундтрака към филма „Блек Хоук“. Играчите завикаха въодушевено и пристипъха към изпълнение на Мисия 1: “Irene!”
                      Макар в началото на играта Делта да не нахлуха от всички страни на сграда ¹ 3, откриха стрелба преди обявения сигнал и бяха забравили носилката за ранения те успяха да изпълнат и двете задачи от Мисия 1, а именно:
                      1. Плениха високопоставените лица от SNA;
                      2. Изнесоха ранените, чрез конвой 1 (УАЗ 3303 с бризент) до безопасната зона.
                      За което получиха 40 точки срещу 0 за милицията.

                      Обявената кратка почивка бе използвана предимно за зареждане на муниции и почистване на „убитите“, след което главния съдия даде начало на Мисия 2: „Black Hawk Down! We have a bird down in the city...“
                      Мисията бе с времетраене един час в който американците трябваше да изпълнят три основни задачи, което си е цяло предизвикателство за играчите и реферите на терена. „Червените“ бяха пръснати в почти всички къщи около автобусчето, (ПАЗ 3201) което играеше ролята на първия паднал „Блек Хоук“. Сомалийци имаше включително и на скрити горни етажи на къщи 4 и 5, откъдето водеха кръстосан огън над площада. След като „Delta Force“ и рейнджърите успяха да прочистят къща 6 не беше никакъв проблем Делта да спасят оцелелия идвайки откъм къща 7 под прикритието на щитовете. При втория паднал „хеликоптер“, (този път бе използвана кабина на верижен трактор и други подръчни метални конструкции) така и не можах да разбера защо „Червените“ го нападаха само от едно място (откъм къща 3), като можеха да го атакуват и по улицата между къщите 6 и 7. Накрая един отряд от милицията се усети, но не организираха добре атаката си и бяха „избити“. Като цяло „Червените“ играеха много хаотично тази мисия, докато при „Жълтите“ главното ядро на рейнджърите бе от „Пейнтбол клуб Outpost“, а всички от „Delta Force“ бяха от „Пейнтбол клуб Вимпел“.
                      В крайна сметка:
                      1. Мисията по спасяването на оцелелия от „Блек Хоук“ 1 бе изпълнена;
                      2. Мисията по изнасянето, чрез конвоя на пленниците от Мисия 1 до безопасната зона не беше изпълнена;
                      3. Зоната на втория свален хеликоптер бе обезопасена.
                      За изпълнените задачи „Жълтите“ получиха 40 точки, а „Червените“ 20.

                      След тази изтощителна мисия организаторите дадоха по-голяма почивка, през която „американци“ и „сомалийци“ нападнаха импровизираната бира-скара, спретвайки си дебрифинг на току що завършилата игра. Някъде към 15 часа главния рефер извика всички участници да заемат позиции. Базата на сомалийците се промени за тази последна мисия. Досега бе в квадрат G 5, а новата им база щеше да в E 2 или сграда ¹3. Американците трябваше да се измъкнат с конвоя на пакистанската армия от сграда 7 до базата им в столичния стадион или квадрат G 5.

                      Мисия 3: „Leave no man behind...“

                      Конвоя тръгна от квадрат G 5 към 2 определени къщи (6 и 7), където се отбраняваха американците в очакване на конвоя. Рейнджърите трябваше да пуснат розова димка, за да обозначат местоположението си, но така и не го направиха до изтичането на времето. В същото време „Червените“ бяха уведомени да не стрелят по „УАЗ“-ката, когато конвоя пристига към сградите. Тъй като имаше само една УАЗ-ка в движение (от общо три) тя направи три курса по главния път, на който при всяко преминаване имаше барикади, което гарантираше множество директни попадения върху предното стъкло и чистачките определено не смогваха да изчистат боята. Отделно при всяка барикада „Жълтите“ даваха жертви. Докато конвоя изнасяше обкръжените американци се водеха битки в съседни къщи превзети от „Delta Force“, така че боя не се водеше само по главния път. Това бе и причината толкова малко американци да достигнат „стадиона“. Отделно на 35 минута главния рефер подаде сигнал за „Смъртни“. В оставащите 10 минути от мисията всички участници, след като биваха маркирани нямаха право да се връщат в игра. На 45 минута бе подаден сигнал за край на играта. Розовата димка не бе пусната от рейнджърите и едва 11 играча бяха стигнали базата си от общо около 30, което правеше само 33 точки срещу 67 за сомалийците. При сумирането на спечелените точки победители за деня бяха „Жълтия отбор“ или UNOSOM II. Крайния сбор от точкуването е 113 за американците срещу 87 на сомалийците или „Червения отбор“.

                      Comment


                        Хей, хора, кой е навит да се замотаем на Събитието тази година, Голямата Война? Хайде да видим кои са желаещи.
                        Не помня дали Браво 6 беше пускал някъде вече инфо, но то не вреди пак:

                        http://www.paintballbg.org/forums/in...showtopic=2245

                        Голямата Война 3

                        Дата на провеждане: 23 май 2009г.
                        Място на провеждане: местността около с. Равногор, Пазарджишко

                        1. Цели
                        Голямата Война 3 ще имитира реални военни действия от времето Втората световна война. Моторизирана военна група от немската армия се изтегля от Гърция през Родопите. В района на с. Равногор местната въстаническа чета взима решение да ги унищожи, като отчита действащите в района части на жандармерията.

                        Играта ще се проведе в 2 етапа:
                        ² - сутринта на 23 май;
                        ²² - след обяд на същия ден.

                        Подробности за сценария, мисиите и целите ще се дадат на отборите от техните командири вечерта преди играта.

                        2. Такси и други услуги
                        Такса участие: 15 лв.

                        Таксата включва участието в сценарийната игра, както и необходимите му материали – опознавателна лента и карта на местността.

                        Цената на таксата до 15 май включително ще е 15 лв. След тази дата ще е в размер на 25 лв.

                        Наем на оборудване:
                        - комплект маркер, маска, бутилка – 8 лв.
                        - наем камуфлаж – 2 лв.
                        - пейнтбол топчета – от 80 до 90 лв. (2000 бр.), според класа
                        Разрешава се ползването единствено на топчета, закупени от организатора.

                        В обедната почивка между двата етапа на играта ще се предлага скара.

                        Сгъстеният въздух и CO2 са безплатни за периода на играта.

                        Хотел:
                        - двойна стая – 50 лв. (до изчерпване на свободните резервации)

                        Осигурен e терен за палатков лагер.

                        Ползването на оборудване под наем се заявява най-късно до 15 май.

                        Партньорите на мероприятието ще бъдат обявени на сайта, като при тях може да се заявява участие и да се заплати входната такса, както и да се наеме оборудване.

                        Партньорите водят списък с регистриралите се и го предават на организатора заедно с платената такса участие най-късно до 15 май.

                        3. Отбори
                        Разпределение на силите
                        - Вермахт 30%
                        - Жандармерия 20%
                        - Партизани 50%

                        В играта ще се спазва дървовидна йерархия. Организаторите ще определят командирите на 3-те фракции. При записването си, всеки участник заявява предпочитанието си към някоя от фракцииите.

                        3.1. Вермахт
                        - 1 генерал, командващ полковниците;
                        - 2 полковника, командващи лейтенантите на 2 взвода (всеки 2 лейтенанта могат да излъчат свой полковник до 15 май).
                        - 4 лейтенанта, командващи взводовете (всеки 10 участника могат да излъчат свой лейтенант до 15 май).
                        - 4 свързочника;
                        - 3 сапьора;
                        - 3 гейм мастъра;
                        - редници.

                        3.2. Жандармерия
                        - 1 майор, комаднващ старшините;
                        - 2 старшини, командващи взвода (всеки 10 участника могат да излъчат свой старшина до 15 май).
                        - 2 свързочника;
                        - 1 гейм мастъра;
                        - жандармеристи.

                        3.3. Партизани
                        - 1 командир, командващ бригадата и комисарите;
                        - 4 комисара, командващи отрядите (всеки 10 участника могат да излъчат свой комисар до 15 май).
                        - 3 свързочника;
                        - 3 сапьора;
                        - 3 гейм мастъра;
                        - партизани.

                        4. График
                        - 9:30 ч. - регистрация, пълнене на бутилки и закупуване на топчета;
                        - 10:30 ч. - командващите фракциите раздават задачите на подчинените;
                        - 11:00 ч. - старт на играта;
                        - 12:00 ч. - бонус ниво (подават се координатите, важащи 30 мин.);
                        - 13:00 ч. - край на първи етап и преброяване на вдигнатите флагчета;
                        - 13:00 до 14:30 ч. - обедна почивка (скара и безалкохолни на терена);
                        - 14:30 до15:00 ч. – подготовка за втория етап и инструктаж от командирите;
                        - 15:00 ч. – начало;
                        - 17:30 ч. - край.

                        Ако имате допълнителни въпроси не се колебайте да ги споделите тук.

                        Телефон: +359894611795
                        Ако искате да се запишете пишете ми на мейл: org @ paintballbulgaria . com
                        XV mile the sea brode is
                        From Turkey to the Ile of Rodez...

                        Comment


                          Браво номер шест не е пускал, но Хорхе пуска специална тема.
                          Иначе аз силно се надявам там да играя най-накрая, а не да съдийствам.

                          Comment


                            Ами хайде де
                            Ама тука всеки се скатава нещо...
                            XV mile the sea brode is
                            From Turkey to the Ile of Rodez...

                            Comment


                              Ами малко пейнтболисит поглеждат форума явно. Аз лично още не знам дали ще мога да се измъкна от абитурентски бал за да участвам във Войната и за това си мълча.
                              Ако се отърва там съм със сигурност, иначе Албирео ще ме бие
                              Kerls, wollt ihr ewig leben?

                              Comment


                                Лоши новини

                                Сценарият за Равногор се отлага за 13 Юни.
                                Подробна информация за причините, както и инфо за самия сценарий четете по-долу:



                                "Тъй като сценарият е направен за минимум 70 души (просто с по-малко няма да се осъществи замисленото) и тъй като досега имаме ясни и категорични потвърждения , както и внасяне на първоначалната такса при съответните клубове от изключително малък брой хора, възнамеряваме да отложим играта за 13 Юни. Разбира се ако и тогава нямаме записани участници, съжаляваме но просто ще я отложим за неопределено време. Целта не е просто да се съберем и постреляме – това си го правим така или иначе всеки месец.
                                Наистина за такава игра се иска малко повече предварително усилие от всички страни замесени в нея, но пък качествената милсим игра съответно и дава повече на всички присъствали.

                                Ето малко по-подробна информация за това какво възнамерявахме и все още възнамеряваме да осъществим:

                                Background/ Foreplay
                                Лятото на 1944г.
                                На територията на Южна България, в района на Родопите се придвижва изтеглила се от Гърция немска войскова част с крайна цел на пътуването Югославия. Част от немската военна група е моторизиран конвой от 3та рота на 98. полк от Първа Планинска Дивизия (1.Gebirgsjäger-Division) – т.нар. Дивизия „Еделвайс”. Към 12ти Юни въпросният конвой се намира в околностите на с. Равногор.
                                Научило за присъствието на немците в района, ръководството на местната III-та ВОЗ (Въстаническа Оперативна Зона) взима решение да проведе акция за унищожаването им. Събират се няколко местни партизански чети.
                                Разбира се в района се намират и части на Полицейската Жандармерия със задачата да унищожат „шумкарите”.

                                Численост на Фракциите
                                Изображение Wehrmacht
                                Изображение1.Gebirgsjäger-Division
                                3 Камиона. Минимален брой участници – 21



                                ИзображениеПартизани
                                Минимален брой участници – 36



                                Жандармерия
                                Изображение
                                Минимален брой участници – 15


                                Цели на фракциите
                                Сценарийно играта е разделена на два етапа, като всяка от фракциите има отделни цели за всеки етап. Постигането на целите носи точки, както и определени предимства при по нататъшното протичане на играта.
                                През етап 1 камионите на германците са неподвижни на известно разстояние един от друг (конвоят е спрял за поддръжка). Партизаните са съсредоточени ( къде по-организирано, къде не) за атака на конвоя, докато жандармерията е във владение на мандра/ оръжеен склад в тила на партизанския отряд.
                                - Цел на германците е да отбраняват и удържат до определен час камионите си.
                                - Цел на партизаните е да завземат немските камиони до определен час. Съпътстваща цел на партизаните е да ударят (отново до определен час) наблизо разположеният оръжеен склад.
                                - Цел на жандармерията е да отбраняват оръжейния склад. Съпътстваща цел на жандармерията е да се притече на помощ на германските части.

                                През етап 2
                                Целта на частите на Вермахта е да се изтеглят до определена безопасна точка запазвайки и извеждайки на сигурно място максимален брой играчи. В тази си роля те ще разполагат и с подкрепата на жандармерията.
                                Цел на партизаните е да попречат на немското изтегляне, поставяйки засади на удобни за целта места – по тяхно усмотрение (забележка – дизайнът на играта е такъв, че да позволява по-голяма гъвкавост и свобода за играчите, особено за техните командири. Вместо организаторите да кажат „ще се биете тук и тук от толкова до толкова часа”, инициативата е предоставена на самите партизански командири да решат къде и кога да дадат сражение)

                                Елиминация на Играч:
                                Играч се счита за елиминиран в следните случаи:
                                На него или на която и да е част от оборудването му има петно боя колкото или по-голямо от монета от 1 лев.
                                Когато той е навлязъл в условна зона на минно поле или буферната зона около базите за съживяване или когато е в зона обявена за въздушен удар.
                                Когато той сам е обявил себе си за поразен.
                                Когато е обявил на друг играч “аут”, а маркера му не може да изстреля топче.
                                Когато друг играч му е извикал “аут”, а той е започнал да стреля по него без да поиска контролен изстрел в дърво или в земята.
                                Когато съдия го е обявил за поразен.
                                Когато този играч няма идентификационна карта за участие в играта.
                                Когато е получил т.нар. “Barrel tag” – докосване с цевта на пейнтболен маркер от не елиминиран играч принадлежащ към противникова фракция.
                                Елиминираният играч е длъжен да вдигне маркера нагоре, да остави всички пренасяни от него предмети освен личното му оборудване и по най-късия път мълчешком да излезе зоната за съживяване.

                                Елиминация на Джип:
                                На страничните стъкла (или врати – тук зависи какво ще е по-добре за шофьорите) има залепени 4 кръгли мишени с размер на CD. При попадение и в двете от мишените джипът е обездвижен и може да служи като неподвижна огнева точка. При попадение във всичките мишени джипът е елиминиран и може да се насочи към база за съживяване.

                                Елиминация на Камион:
                                По време на Етап 1, камионите се ползват като неподвижни огневи точки и не могат да бъдат елиминирани – нито с мина, нито по някакъв друг начин.
                                По време на Етап 2 елиминирането на камион е възможно само когато камионът навлезе в минно поле и попадне в обсега на действие на не обезвредена мина. След като е елиминиран, камиона може да се ползва като неподвижна огнева точка. Ако в камиона се намират играчи на дадена фракция те не се считат за поразени . Елиминираният камион няма възможност да се придвижи до зона за възстановяване т.е. веднъж елиминиран, той си остава такъв до края на играта.


                                В играта ще има също така симулация на въздушни удари, които могат и да бъдат предотвратявани (при умела игра от страна на партизаните). Отделно осъществяването на тези въздушни удари, ще изисква много добра координация и комуникация по различните командни нива в дадена фракция . Ще има симулация на мини и обезвреждане на мини. За целта се предвижда игрова роля „сапьор”.
                                Може би най-предизвикателното обаче е, че играчите ще бъдат поставени в условия на недостиг на информация. Това означава, че всяка от фракциите ще си получи карта с различни и/или приблизителни обозначения на различните обекти по нея. Т.е. на командирите ще са известни физическите особености на релефа и разположението на собствените им сили (някой и в това няма да са напълно сигурни), докато за разположението на противника ще получат само жокери.
                                Целта на всичко това е да отдалечим играта максимално от разни спийдбол елементи (в широкия смисъл на думата), където картата/ игрището са ясни предварително, ясни са стартовите точки и възможните заходи от страна на противника, ясни са и базите за възстановяване, ясно е времето на протичане на боя, ясно е и мястото.
                                По този начин ще се стимулира това, което един немски чичко е нарекъл „триене на войната”, а той общо взето ги е разбирал тези работи. Вярваме, че това прави една игра МИЛСИМ и достойна за етикета „сценарио”.
                                В играта разбира се има "мастърфайл" с цялата налична информация, който няма да си остане само в главите на организаторите, но ще бъде известен и на Гейм-мастърите, това са хората, които ще имат така да се каже, мета-игрова роля. Те ще работят основно за гладкото протичане на играта, осъществявайки и спомагайки да се осъществят различни игрови елементи като например – въздушен удар, лечение ( да, в играта освен бази за възстановяване, ще има и възможност за лечение на място - информация за това, ще получите допълнително), разминиране, елиминация на играч и т.н. И въпреки, че гейм-мастърите ще играят от дадена фракция, тяхната лоялност ще е насочена първо към самата игра. Към това тя да протече гладко и сполучливо за всички.

                                Играта предвижда и малко по-голяма протяжност във времето. Не очаквайте 30 мин. мисия и половин час почивка. В един бой няма само престрелка, но и придвижване и планиране. Съответно ще има нужда и от правилно разпределение на силите – спийдболските спринтове, могат да изиграят лоша шегичка някому. На последните няколко пъти на Панчарево правихме няколко игри с дебнене и бавно придвижване и ви уверявам, че бяха не по-малко вълнуващи.
                                Разбира се, ще има време и за храна, ще има време и за почивка – както между етапите, така и по време на самата игра, комуто е нужно.
                                Ще има време за всичко, само се надяваме да има желание.
                                В заключение, нека който все пак има интерес да участва да не го крие до последния момент. Дори клубовете по страната, които записват участници все още не са предоставили на организаторите каквато и да е информация отностно бройката, командирите и геймастърите. Сценарият просто изисква предварителното планиране на тези няколко компоненти.
                                Ако очаквате формат на играта, която практикуваме всяка седмица в гората, ще бъдете разочаровани. Тук залагаме на уменията на командирите на фракциите съчетано с уменията на играчите. Само едното не би могло да реши изхода. За целта трябва добре да се разпределят позициите според уменията на индивидите.
                                Извинения поднасяме на хората които се записаха ако новата дата не ги удовлетворява. Така или иначе със сегашната бройка записали се щяхме да постигнем същия ефект във всяка горичка покрай София."
                                Kerls, wollt ihr ewig leben?

                                Comment

                                Working...
                                X