Collapse
X

• Filter
  • Време
  • Show

The Thomas Crown Affair (1968) - Windmills of Your Mind

Cocoon (1968) - the original Havai Five-0 intro theme

Mission Impossible (1968) - original by Lalo Schifrin
    Last edited by pnp5q; 20-12-2008, 22:23.
    "Мисля, че видът на изпотени мъже им въздействаше." - дан Глокта

Comment

Това не е просто музика от филм, а известното "Ноктюрно" на Шопен в изпълнение на Владислав Шпилман - прототипът на главния герой от "Пианистът", по чиито спомени е построен сценарият на филма.
      http://www.youtube.com/watch?v=ZOwP6...eature=related

Comment

Here's forteen shillings on the drum
        For those who volunteer to come,
        To 'list and fight the foe today
        Over the Hills and far away

O'er the hills and o'er the main
        Through Flanders, Portugal and Spain
        King George commands and we obey
        Over the hills and far away

When duty calls me I must go
        To stand and face another foe
        But part of me will always stray

If I should fall to rise no more
        As many comrades did before
        Then ask the fifes and drums to play

Then fall in lads behind the drum
        With colours blazing like the sun
        Along the road to come what may

My first Sharpe VidLyrics:Here's forty shillings on the drum For those who'll volunteer to come To 'list and fight the foe today. Over the hills and far away...

We don't see things as they are, we see them as we are
        ---Anais Nin----

Comment

Напоследък саундтраковете на Клиф Мартинес към Соларис и Кафка. По-нататък ще кача в каргарга нещата, които имам от него. 6-7 саундтрака общо. Заинтересуваните могат да попитат за покана, все още се намират няколко.

Comment

■stereo(URL last "&fmt=18")■【Music】Francis Lai フランシス・レイ【Song】Pierre Barouh ピエール・バルーNicole Croisille ニコール・クロアジール【director】Claude Lelouch クロード・ルルーシュ【cast】Anouk...

Онзи ден гледах филма, вчера пак. И музиката също не ми излиза от главата
            Recalibrating my lack of faith in humanity...

https://www.youtube.com/watch?v=MvqjkS6t9Yk

Comment

Песничката се именува Rebecca, изпълнителите - Les Chakachas. Може да попаднете на нея в понтекорвовия La Battaglia di Algeri.
              Eighteen out of twelve apostles are buried in Spain.

Comment

"August Rush" - Guitar Slapping Song

Comment

"Farewell to Cheyenne" е една от любимите ми филмови мелодии.Trevor Jones с "Moving on" от "Влака беглец" също.James Newton Howard ми харесва в "Пропадане",a най-релаксирващо ми действа песента на Moby-"My weakness" от Any given sunday.

Comment

Уникална е музиката на филма ''Kingdom of Haven"-Crusaders,The King.Харесва ми също музиката в "Alexander"-Immortality,Drums of Gaugamela.От филма "300" харесвам-Returns a King.Също ,,Властелинът на пръстените" има интересна музика..

Comment

Shakin' All Over

За ценители на класически рок.
                      http://rayofhalifaxproductions.com/26662

Comment

Сталкер

Comment

Регатата от Социална мрежа
                          Special for my Kamila :) The sequence from The Social Network (2010) by David Fincher. Score: Trent Reznor and Atticus Ross - In the Hall of the Mountain Kin...

Сцената (и музиката) никак не се връзва с филма като цяло, но пък е страхотна. Едвард Григ "В дома на планинския крал"

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zZANZE1GvUs - С две ръце за това.

Comment

Половин година лошо време

Comment

Тове е от един старичък филм, но и до ден днешен един от най-добрите на авиационна тематика . TOP GUN.

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Comment

Working...
                                X