Zalmoxis написа
Виж мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Новини
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Е, аз почнах още с първия "Уоркрафт" (някъде средата на 90-те трябва да е било) и графиката си ми допадаше като за тогава си беше страхотна. Но не си спомням нищо от сюжета (доколкото го е имало). После и втората част се игра доста (беше доста по-красива, но по своему на границата между тактика и чиста бързина на рефлекси/пръсти - но това си е голяма тема за този род игри), третата вече не ми допадна особено, само съм я пускал и това е. WoW никога не съм пробвал дори. Не съм чел и никакви книги по съответния уаркрафт близард-свят. Интерсно, от сюжета на "Старкрафт" по някаква причина май си спомням повече. Въпреки че и той си беше съвсем вторичен. Не съм убеден, че бих гледал филма, ма не се знае, де. Поне от трейлърите е поне една идея по-изкуствен, отколкото мога лесно да възприема.
Иначе за Толкин си прав - неговите орки са абсолютното зло, т.е. никъде не са дори и приблизително "разработени" като нещо повече от толкова. Въпросът е, че "неговите орки" са собствено архиорките - той ги въвежда в употреба (както и останалите вълшебни раси по същество). Нормално е, че задава архетиповете, които после се доразработват от други и после трети "чяпт архетипите" и прочее - нормалните неща.
Иначе съм съгласен с Кухулин и miau - откак напреднаха в 3Д графиката се появиха много впечатляващи въвеждащи филмчета за кампаниите на подобен род игри. Макар че аз бих сложил и тези от Уорхамър 40000 - и там имаше две-три бая добре напарвени (с доста ПСВ усещане в тях). Интересно, поне за мен (може би е и от възрастта) с напредването на 3Д графиката игрите ставаха все по "красиви", но и някак не толкова забавни.
Comment
-
Е, като е тръгнало тука да се отчитаме за Warcraft... Да кажа и аз: Отлично!
Снаряжението седи леко изкуствено само в началото - докато те увлече историята.
Много ме зарадва как са успели да покажат всички значими завойчета в сюжета, въпреки опасността да оставят усещане за повърхностност и необясними/немотивирани действия - е, няма такова нещо, 99%.
А най ми хареса, че бяха показани много (цели три) промени "на чия страна" действа даден герой - това на фона на текущата трансформерно-супергеройската (че и игрална ) плоскавост и кухост си е направо постижение - не се учудвам, че критиците са бесни как тая почти рисувана тъпня показва такива работи, пък мега-драмите им - не.
И още нещо, което критиците няма как да простят на това филмче - щото в другите филми е неприложимо априори - по някаква случайност на тая игрална вселена вместо с 20-30 минути пъшкания и душеспасителни разговори могат да показват обръщане "на чия страна" е героя, само като му сменят цвета на светодиодите под веждите. Хем не се бяха ограничили до това де - промените бяха подкрепени и от последващите действия.
И последно - отдавна не бях гледала история за възрастни хора, които просто си гледат своите възрастни отговорности (не да отдават дълг за родината, щот ги зове; прозряват нещата от живота, щот са блели; развалят/спасяват всичко, щот такива са родени и пр., и пр.), просто нормални хора. Много съм доволна!"Мисля, че видът на изпотени мъже им въздействаше." - дан Глокта
Comment
-
Interviewer walks out of Warcraft interview with Duncan Jones after asking provocative questions
Режисьорът ми става все по-симпатичен. Впрочем, предлагам някой модератор да премести постовете в темата за добри филми (или пък в тази за лоши филми, ако трябва).
Comment
-
Нещо като новина какво може да се очаква от режисьорската версия на Warcraft - понеже студията Legendary преминава процедура за фалит малко преди пускането на филма (сега са купени от китайци), вместо 150 минути филма е намален на 120 - и това го пише в доста от ревютата на фенове, запознати с лора - още 20-30 минути и нямаше да изглежда толкова разпокъсано действието, особено в началото. Така, като гледам колко нещо е изписано (рус.) - режисьорската версия ще бъде бая un-cut.
И още нещо като новина (освен ако не е от невежество, да не съм виждала такова на филм досега) - в снощната серия на Game of Thrones показаха една много гадна и незрелищна страна на битките - как може да останеш затрупан до смърт."Мисля, че видът на изпотени мъже им въздействаше." - дан Глокта
Comment
Comment