Съобщение

Collapse
No announcement yet.

8.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Греша ли, че АКО всичко това е вярно, руските оръдия, които до сега имаха като плюс сериозният демидж, който правеха, а като минус - ниска точност, сега ще станат значително по-точни, оставайки с предишната си поразяваща сила? Тоест "преимуществото" на немските машини - ТОЧНОСТ, вече ще е общодостъпна екстра.
    "ИС-арите" в чата ще ми пишат - "Стреляй си точно, не ни пречиш!"
    http://worldoftanks.eu/community/acc...lusBulgaricus/

    Comment


      #62
      Това, което се случва с камуфлажа е интересно.
      За малките машини ще е лек нърф, за големите лек бъф, но с промяната в механиката на храстите и плануваните промени в растителността по картите с правилно позициониране ще е възможно не само да се намали ефекта от промените, а и дори да се увеличи камуфлажа. Места като гората на Мурованка ще си останат бъгави и супер камуфлажни.

      Интересно обаче, че нърфа в точността и прицелването на артилерията отчасти ще се компенсира от новата механика на попаденията.
      Nobody has three balls but some people have two very good ones!

      Comment


        #63
        Alex2004BG написа Виж мнение
        Ако това стане факт, ще трябва да се учим да играем наново.
        Чак пък да се учим да играем на ново... Когато вкараха физиката бе по-сериозно, но някак си с времето се усвоиха плавно и спокойно новите прийоми.
        Оръдията ще станат по-точни. Уж, защото какво реално ще се вкара в теста и какво реално ще излезе от него, предстои да видим. Но, ако това, което човека обяснява (1,5 пъти по-точно) е факт, то ще има нужда от сериозен ребаланс. Примерно, снайпващ КВ-1С ще е кошмар в тиър 6.
        За камуфлажа, чета сега в руския форум, че разработчиците се кълнат в партията и родината, че това нямало да се усеща много. Възниква въпроса, защо пипат, като няма да се усеща... Освен това казват, че голямата промяна в механиката на камуфлажите предстои в следваща версия.
        Ще е интересно какво и как все пак ще надробят с артитата, но ако не ги вкарат в някакви приемливи граници, то ревът (до значителна степен оправдан) ще си продължи с пълна сила.

        Общо взето скромният замисъл в момента е - да поорежем артитата, че се оляхме, да вдигнем точността, за да не отчайваме новобранците, ще направим TD-тата малко по-видими за сметка на всички останали, да поорежем HEAT, че толенето с тях е прекалено, тук там ще по нърфим "златните" снаряди и така. Интересно дали пипането в икономиката ще е по линия на намаляване на разходите/увеличаване на приходите или нещо друго.
        Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

        Comment


          #64
          Спомена се, че правят по голяма точност заради ВБР. Играчите на електронни спортове не приемат ВБР, стреляш и снаряда отива "някъде там". Та заради тях правят това. Да, руснаците ще са по точни, но представи си само, колко точни ще станат немците!

          Comment


            #65
            Да, писна ми вражеския танк да изпълва цялата окръжност и снарядите ми да минават точно в малката пролука между купола и корпуса, примерно. Вчера ми се случи няколко пъти.
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              #66
              BacillusBulgaricus написа Виж мнение
              Греша ли, че АКО всичко това е вярно, руските оръдия, които до сега имаха като плюс сериозният демидж, който правеха, а като минус - ниска точност, сега ще станат значително по-точни, оставайки с предишната си поразяваща сила? Тоест "преимуществото" на немските машини - ТОЧНОСТ, вече ще е общодостъпна екстра.
              "ИС-арите" в чата ще ми пишат - "Стреляй си точно, не ни пречиш!"
              Ти махни ИС-арите на техните тиъри се преживява някак,но виж КВ-1С в тиър 6 бой или пък златотролещи КВ-2 и СУ-152 в какъвто и да е бой ще е прекалено!
              Ноо пък и добра новина за мойте шваби и англета те вече ще са свръхточни.

              Comment


                #67
                Кой ви казва, че руските оръдия ще станат свръхточни ей така изведнъж? Това, че вероятността за попадение в центъра ще е по-висока от колкото в периферията, не означава, че разликата в точността ще се анулира. Немските оръдия ще си останат по-точни с голяма разлика. А точността винаги ще е критично важна.

                Comment


                  #68
                  Аз пък си мисля, че редовите играчи изобщо няма да обърнат внимание на промените в точността.
                  "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

                  Comment


                    #69
                    feersum написа Виж мнение
                    Аз пък си мисля, че редовите играчи изобщо няма да обърнат внимание на промените в точността.
                    Ще обърнат и още как. Като в започнат да умират още на спускането на Ел Халуф вместо да стигат на половин живот до водата, ще обърнат....

                    Е, хора като този, няма да обърнат внимание, разбира се.
                    От 280 боя да имаш 27 фрага.....
                    Last edited by Alex2004BG; 20-05-2013, 15:27.

                    Comment


                      #70
                      Още обяснения от разработчиците:

                      Сделаю перерыв в настройке арты для бриттов, раз такое дело. Сразу хочу сказать, что не нужно писать много вопросов, лучше подумайте, а уж потом пишите, я не КМ и не продюсер, мне работать надо. Вопросы, не подумав, в соседний пост. Начну по порядку: 1. Обрезка по сигмам, как это было и почему.…


                      С две думи, да. Оръдията ще станат около 1,5 пъти по-точни, в смисъл, че почти нищо няма да отива по границата на кръга, а ще се разпределя из останалите негови части.
                      Мъгляво за камуфлажите, ясно завяване на факта, че артитата са нърфени здраво
                      Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                      Comment


                        #71
                        Това ясно, за икономиката ме интересува в момента.
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          #72
                          Новата карта в 8.6 ще е зимно корейско село...

                          Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                          Comment


                            #73
                            1951 написа Виж мнение
                            Новата карта в 8.6 ще е зимно корейско село...

                            http://worldoftanks.kr/news/435-86_Update/
                            Eee тия азиатки ми омръзнаха с техните оризища стига де!

                            Comment


                              #74
                              Ето какво пише на американския за промените в 8.6 http://worldoftanks.com/news/2334-so...ing-86-update/

                              Comment


                                #75
                                Нова порция инфо за 0.8.6

                                Артите 10 тиър ще са с параметри като за 7.5 тиър в 8.5
                                Скороста на снаряда се намаля с 10-15% средно, при някои до 1.5 пъти (вече ще трябва танка да удари снаряда, а не обратното )
                                Тотално режат кумулативите на 105-122 мм оръдия (Шърман-а плаче, а Хетцер-а му бърше сополите)
                                Spall Liner-a
                                малкия ще абсорбира 15% (както и до сега)
                                средния - 20%
                                големия - 25%
                                ще има и нов - свърхтежък (за танкове над 80 тона) - 30%

                                Променя се и начина по който се определят щетите които нанася снаряда и пенетрейшън-а му. С 5% се намаля случаите в които се получават екстремни стойности (много малки или много големи) и както при точността, стойностите ще се групират около средната.

                                В крайна сметка артите и дестроерите пак няма да получават опит колкото останалите танкове. Увеличението от 50% и 33%, ще касае само опита който се дава за нанесени щети (не че другите източници на опит са много достъпни за тези два класа).
                                Ребалансы 0.8.6

                                Продолжим серию веселых бабахов патча 0.8.6

                                Сегодня на очереди ребалансы ТТХ.

                                Основных глобальных ребалансов будет два: ребаланс арты и "возвращение" роли брони в игру.


                                По арте.

                                Вы уже наверное видели слитые с супертеста новые параметры арт-САУ. Да и Злобный в субботу многое рассказал, но все равно уточню этот вопрос.

                                Если говорить коротко о ребалансе арты, то никакого глобального "нерфа всей арты" нет. С расширением веток арт-САУ до 10 уровня будет произведен ребаланс их характеристик таким образом что параметры топовых арт 10 уровня будут примерно по боевой эффективности текущим артам 7.5 уровня (т.е. где то посередние между текущим 7 и 8 уровнями). Соответственно будут перебалансированы и параметры всех промежуточных машин.

                                Ни о каком общем страшном нерфе точности речи нет - это я, надеюсь, объяснил в предыдущем рассказе про изменения механик. Реальная "боевая" точность арт останется примерно на том же уровне что и сейчас.

                                Единственным общим нерфом усложняющим геймплей на арте в целом можно считать уменьшение скорости снарядов всех арт в среднем на 10-15%. При этом у коротких "мортирных" орудий скорость местами понизилась раза в полтора, что в целом вполне логично.

                                Вот и весь нерф. Не так уж и много, как некоторым хотелось.


                                Перейдем к броне и снаряду.

                                Для увеличения роли брони в игре в патче 0.8.6 были предприняты следующие меры:


                                Уменьшение нормализации всех подкалиберных снарядов до 2 градусов (с текущих 5). Ноль ставить не стали, чтобы осталась возможность при попадании большим снарядом по тонкой броне под острым углом пробить его с учетом правила 2-х калибров (если калибр снаряда превышает толщину брони в 2 раза и более, то нормализация увеличивается во столько же раз). В целом даже вполне реалистично, т.к. нормализовывались такие снаряды крайне плохо.

                                Уже известные по сливам с супертеста (данные там с большего верные) нерфы бронепробиваемости большого количества топовых кумулятивных и некоторых подкалиберных снарядов. Тут, я думаю, ничего объяснять не надо - это прямой нерф без всяких разглагольствований. Отдельным пунктом тут стоит нерф кумулятивов коротких среднеуровневых гаубиц калибра 105-122 мм. Победобирили и хватит. Давно пора было уже закрыть этот эксплойт, но мы, слоупоки, быстро не можем - это все знают.

                                Изменение принципа работы кумулятивного снаряда (см предыдущий пост про изменение механики). Теперь экраны и гусеницы танков будут давать иногда весьма весомую защиту от кумулятивов, в особенности под острыми углами, когда точка подрыва будет значительно отдаляться от корпуса танка.

                                Изменение параметров противоосколочного подбоя. Теперь параметры увеличения абсорбции брони будут такими:

                                малый подбой: 15% (существующее);

                                средний подбой: 20%;

                                большой подбой: 25%;

                                сверхтяжелый подбой: 30%. Новый вид подбоя для некоторых сверхтяжелых танков (более 80-90 тонн весом).


                                В следующей серии будет про изменения экономики.

                                Всем приятного горения.


                                P.S. Важное дополнение к предыдущему посту про изменения механик!

                                Я, тупой слоупок, не до конца разобрался в вопросах изменения этих вещей и пропустил несколько важных моментов.

                                Во первых, помимо изменения распределений при расчете точности, изменятся распределения при расчете урона и бронепробиваемости. Сейчас там используется нормальное распределение и обрезка по 2 сигма. Изменением будет замена обрезки по 2 сигма на обрезку по 3 сигма, т.е. крайне больших/меньших значений урона и бронепробиваемости станет меньше примерно на 5% и чаще станут выпадать средние значения, указанные в параметрах.

                                Во вторых - уменьшающие коэффициенты на опыт для ПТ-САУ и АРТ-САУ сейчас действуют только при начислении опыта за нанесенный урон, а не как общие коэффициенты на весь заработанный опыт. Т.е. в патче 0.8.6 арты и ПТ станут получать больше опыта на 50% и 33% соответственно только за нанесенный урон. Остальные начисления опыта останутся без изменений.

                                Извините за неверное информирование.
                                >>>Промените в 0.8.6...<<< (на руски е)
                                Явно теста ще е скоро.
                                Last edited by Alex2004BG; 23-05-2013, 19:35.

                                Comment

                                Working...
                                X