Съобщение

Collapse
No announcement yet.

R.U.S.E.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    R.U.S.E.



    Stephan Hernandez, lead Game Designer on R.U.S.E., gives us more insight into the origins of the numerous innovative elements and differences that the game has compared to a standard RTS. For him, the essential cornerstones of strategy are Information (and misinformation), Observation and Deception. (т.е. наш човек )

    Our first thoughts about the Game Design were regarding information. It’s a precious resource in wartime, and we wanted that to be true in R.U.S.E. too. For example, well before the Second World War, military chiefs already had the means to determine the presence of enemy divisions in a given location. However, they were missing much of the more detailed information about what sort of troops were present (cavalry, artillery, infantry) as well is how ready they were to fight. That’s where reconnaissance troops became strategically important. So our first decision was to give the player the same level of information. We decided to abandon the traditional Fog of War and chose to reveal to the player some of what has been hidden in RTS games up until now, such as the opponent’s positions and troop movements, whilst still withholding certain pieces of information such as the unit formations and their condition.

    и пр.

    Звучи страшно интригуващо.


    Задължително гледайте RUSE FIRST TRAILER - http://ruse.us.ubi.com/category/gallerie/videos/
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    #2
    Being able to see what the opponent is doing suddenly changed all our RTS gamer habits. Observation fundamentally changes the way you play. For example, if I build an aerodrome, my opponent will see it, think that I am planning an air attack and probably react by arming his ant-aircraft units.
    It’s at this point that we realised that removing the Fog of War and giving a greater amount of information to the players would allow us to use the opponent’s perception of events to manipulate him.

    Идеята е добра, дано и реализацията да си я бива.
    Реално това го е имало във форумните симулации А и дори в "Дипломацията", която беше пределно проста и всичко се виждаше на игралната карта, такъв род "манипулации", като описаната горе, си бяха възможни.

    If you can’t see what your opponent is doing, and especially if you do not let your opponent see what you are doing, you cannot manipulate them.
    А това е в основата на идеята за разузнаването, във всички форумните игри. Единствената тънкост беше информацията да бъде така предадена на противника, че той да не заподозре, че го подхлъзват В първата форумна игра "Империализъм", имаше много такива операции, някои от които имаха огромно значение за хода на играта, едната доведе до голямо поражение на флота на Италия например. Или в най-първата форумна игра, се сещам за няколко такива примера. Единият беше класика - лидерът на СССР с беше докопал по нелегален път до някои норвежки идеи за развитие и беше решил да проведе превантивна война (100% успешна в началния етап), която му струва поражение на два други фронта. Или ситуацията между Италия и Албания, Испания и Португалия ... все примери за успешни разузнавателни операции от този род.
    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
    Проект 22.06.1941 г.
    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

    Comment


      #3
      Да, в нашите игри тези неща ги имаше, защото бяха (са) игри с водещ и има голяма свобода, дори няма нужда в правилата да пише изрично, че може да се дезинформира врага, да не говорим че при нас това беше издигнато в някакъв култ . В комп. игри обаче правилата са фиксирани и тези възможности трябва да са предвидени
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #4
        Хъм, от това, което видях досега, нищо особено ново или революционно не се забелязва. Преди да се появи "мъглата на войната", игрите си бяха точно такива. Впрочем, и по-късно при някои се запазва същия принцип. Само по себе си това няма кой знае колко да промени нещата.
        От друга страна, във военните игри се среща концепцията за различни нива на информираност достатъчно често - дори в един момент това се появи и в простички игри като тези от 5-звездната генералска серия. Достатъчно е да спомена Advanced Tactics.
        Въпросът е да се адресират проблемите с реализма, които винаги имат този род игри (RTS). А последното малко ме съмнява, защото ако в някаква посока се търси реализъм, то това е в посока графика и звук, която, лично за мен, няма особено значение (ясно ми е, че за продаваемостта на играта има огромно, но това е защото така е формиран пазара).
        Разбира се, като оптимист ще се надявам нещо да се получи.

        Comment


          #5
          Получих CD-Key за Beta-та на играта. Очаквайте анализ.
          War, war never changes..

          Comment


            #6
            Свалих играта, но ми излиза грешка.
            Attached Files

            Comment


              #7
              Update-ни си C++ redistribution-а?
              Макар че той май е един и същ от 2005.
              Пробвай да видиш, дали в папката на играта, в папката на steam, има папка redistributions, и пусни вътре ако има c++ и directx setup-и.
              И пробвай рестарт след това.
              War, war never changes..

              Comment


                #8
                Еми преинсталирах го направих ъпдейт на уиндоуса(с уин 7 съм) ъпдейтнах и директ х-са и пак това ми излиза. На вас тръгва ли ви?
                Ако компютъра ми е слаб просто няма да тръгне, но не би трябвало да ми излезе това съобщение.

                Comment


                  #9
                  При мен върви без проблем на Vista32
                  War, war never changes..

                  Comment


                    #10
                    Безплатна публична бета тръгва на 9ти март през Steam (може би и през други продавачи, не знам). Пуснал съм я да се тегли, макар че надали ще й отделя много време.
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #11
                      Чакам коментари с нетърпение - ще ли е това новия еталон в реалновременните стратегии.
                      Kerls, wollt ihr ewig leben?

                      Comment


                        #12
                        Интересна концепция, но това което не ми харесва, е графиката на играта. Красиво нарисувана, но прекалено много неща ме разсейват. Представям си геймплея на дна игра, по-простоват, но за това пък функционален. Иначе играта е един добър опит да се ввърне целия жанр на сцената.

                        Comment


                          #13
                          разцъквам бетата вече... тая игра.... баси играта... тва е некав шибан шах с екстри напрао.... няма таквиз глупости кои ще цъкне по-бързо с мишката и тн... тука само тряа да гледаш кво прави противника да отговаряш на неговите ходове и едновременно с това да се мъчиш да пробиеш и да го заблуждаваш... доста сложно и хитро като цяло... забравете цъканки стил старкрафт варкрафт и тн тука няма такива работи бързо развите бързи атаки и тн тука само дебнене и опитваш да пробиваш противниковата защита и да заздравяваш своята и освен това има разни нещица примерно да се движат по-бързо единиците, да го шпионираш и тн и то само в определени сектори и трябва да се чудиш къде ще е най-изгодно мн добре измислено ама и сложно щот все още не съм успял да бия компа пробвах мулти ама нещо не ми намира игри чакам други мнения

                          Comment


                            #14
                            bonebiter написа Виж мнение
                            ...чакам други мнения
                            Дай информация как да се докопаме до бетата и ще видиш и други мнения
                            Kerls, wollt ihr ewig leben?

                            Comment


                              #15
                              Инсталираш си Steam и то ти се появява в списъка на игрите - цъкаш install - и готово.
                              War, war never changes..

                              Comment

                              Working...
                              X