Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Hearts of Iron 2,5 (Arsenal of Democracy)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Az imaх предвид абсурдноста на подобно събитие9и размерът на загубената сума), не дали е рандъм или не, това за откритията става, но ако аз го ресърчвам същото дори д ами го подарят не ми се признава....просто е безкрайно дразнещо когато се прибягва до подобни неща.
    Иначе скороста- з авойна може и да е удобна, обаче за мирно време е потресаващо бавно (на най-висока скорост)...но ще видим, едно другарче ми се заканваза мулти, проблемът е че той иска с френци и някак няма да се върже противостояне...а сетих с еоще нещо- сухопътнит ебитки за долу-горе добре, обаче морските са дърво абсолютно, липсва каквато и д било възможност за маневри и тактика

    Comment


      #32
      Аз много съм навит за мулти-плеър (по-възможност да съм Германия или СССР)...ако става по IP адрес. Само да има свободно време, че ако се заформи една игра ще отнеме поне 5-6 часа. Направо ме сърбят ръцете.

      Comment


        #33
        Ние точно за някой от тях ще си търсим кандидати, аз ще съм островното кралство, той жабария, иначе ми се вижда добра идея да с епробва сценарй Англия и Германия срещу останалият свят но наистина е доста моткава, аз применро няма проблем д ависна 5-6-10 часа и да си играя (когато нямам работа) но за други не знам, пораид което ми се струва трудно да с еорганизират 3 и повече човека д аиграят това.

        Comment


          #34
          Най-възможен (за мен лично) ми се струва варианта за някоя събота вечер, да речем от 22:00 до когато можем...

          Comment


            #35
            Силно невероятен сценарии, поне ако искаш играта да се доиграе

            Comment


              #36
              Бихте ли се включили в създаването на Third Balkan War mod,засега основен проблем е създаването на нова карта,всеки с познания в тази област ще е от голяма полза за мода

              Comment


                #37
                Добра идея за мултито в събота вечер. Търсете ме на capt_mick70 в Скайп-а.
                Еще Александр Сергеевич Пушкин говорил: "ДУШИ прекрасные порывы". Надо правильно расставлять акцент, товарища офицеры.

                Comment


                  #38
                  Друго дразнещо нещо- независимо че съм ги изключил шпионските съобщение продължават да ми никнат по екрана, при това съпроводени с гнусен звук..
                  И едно въмутително- Ирландия при все че съм и гарант за независимоста най-безочливо през две минути ми проси провинции, експеримента (лятото на 36, до тогава ги изтраях) показа че са нужни точно две минути да изчезнат от картата....
                  За мултито- какво ще кажете за няколко човека от всяка държава? така би се получило доста по-близо до реалноста, особенно ако се изключат разните автоматични неща.
                  1-2 човека икономика и наука, и останалите по ресори.

                  Comment


                    #39
                    По-пресни наблюдения:
                    -дипломацият много осакатена, или поне вкарана в релси, аз применро с еопитах да се спогодя с джапцитя, да ама на всяко мое позитивно действие носещо +10 те пращат по един неуспеше шпион дето носи -30.
                    - френците са направени по-жалки дори от реалното, в края на 38 аз реших че трябва д апочист яафрика (след като свърших с ирландия) скочих на италия, френците след мене. Почистих ан бързо всичко около сомали, през това време макароните стигнаха до ел аламейн където аз им дадох бой и ги размотах, те докато се чудят какво е станало аз смело скочих и превзех сиция и срдиния..и тук става изнедана номер 1, сардиния стана френска, въмутително, как да е събрах десанта, подкрепих го и бум,в триполи. В същото време бършех средиземно море с италианците чудно ми е как изобщо имаха съплай да воюват и...Изненада номер 2.
                    Докато аз ги попилявам италианците, френците с ауспели да си загубят половинат владения...и то от някакви смешни единични дивизийки, а при мене бяха 2-3 съединения 6-9 размер.
                    Другото което ми рпави впечатление е че компира се движи плътно по начертан план без никакви отклонения, това за германия, всичко по часовник. Даже се чудя ако скъсам съюзите с всички континенатални лузъри, дали фрицовет ще ми скочат? А ако не го направят това ще значи че а змоаг собственоръчно да ги нагъна френците.

                    Comment


                      #40
                      Така-а-а-а.
                      Играйкам си аз, и получавам чувството че нещо не е наред с играта. При това много силно не наред.
                      След като едно другарче сподели същите чувства се разрових да видя къде аджеба е проблема....
                      И естествено той лъсна моментално, „някой” се е забавлявал силно като е слагал икономическите потенциали на държавите.
                      Просто е подигравка Германия и СССР даимат по-силни икономики от САЩ, а италия и Япония от англия. Френците са направени просто трагични.
                      Сега аз разбирам че разработчиците са предположили че повечето ще искат да играят с фашисти, и че ако не чиитнат ням ака да постигнат реалността...но можеха да направят и един реален сценарий за останалите.
                      Как да е извадих си аз данните за икономиките в играта.
                      Извадих и реалните данни, спретнах си една екселска таблица и какво излиза.
                      Ако ползваме Германия за раперна точка, за да постигнем историческа достоверност трябва да намалим иконо0миките на Италия и Япония с по 8.18% и 19.29%, на съюза с 10,44%, а „добрите” се нуждаят от подсилване, френците с 55,44%, ингилизите с 84.94% а американците с цели 210.96%
                      Така, това пак подчертавам е за да се постигне историческа достоверност за разлика от фашистофилската мечта в която е превърната играта.
                      Аз естествено го направих за моят сценарий, нещата изглеждат къде по-нормални.
                      Естествено има и други глупости, но те са в рамките на поносимото...все пак ще споделя две:
                      -едната е че Шлезиен и Шлезвиг Холщай фигурират като ЛИНЕЙНИ КРАЙЦЕРИ, гати смеха, тези недорасли броненосчета (водоизместване, защита, въоръжение) са в една катеория с Mighty Hood, при положение че ги делят поне 6 поколения капитални кораби (германските са малки броненосци>нормални броненосци>бикалибрени броненосци>1 поколение дредноути>2 поколение дредноути>1 поколение супер дредноути>2 поколение супер дредноути>бързоходни линкори). И то при положение че в играта има броненосци като клас.
                      - второ възмутително нещо- безрезултатност на морските битки.
                      Още преди да модна играта поради стечение на обстоятелствата френците нападнаха германия през април 36. аз очаквах това и ЦЕЛИЯТ наличен флот висеше в метрополията, и предвид че предвиждах десант в Кил всичко беше пред него, ВСИЧКО.
                      Излизат немците и ми дават бой, пата кюта малко, победа за мене, те бягат...и НИКАКВИ загуби. И това при положение че ВСИЧКИТЕ ми кораби за МНОГО по-бързи, а линейните и тежките крайцери са близо ДВА ПЪТИ по-бързи, и без да броим че само Худ може еднолично да насмотае целият германски флот...а аз имах и самолетоносачи...и това няколко пъти. Стоварвам десант, вземе кил...и там няма никакви корабчета, германците изобретяват телепортация.
                      Как да е това е само дразнещо и не смятам да го модвам.

                      Comment


                        #41
                        Poigrah си аз с реални икономики, с англия на втора година от играта смотвам щатите, с коет смятам че играта приключва, защото им заграбвам икономиката и реално има повече от целият останал свят...а отнем адве години само заради панама, тя трябва да се взема по суша и отнема малко врем докато се прегазят всички по пътя до там.
                        Как да е ще с еиграе с данните от оригиналната версия,
                        И тук идва питането- някой ровил ли е повече по пайлове и знае ли то къде с епроменя броят на научните екипи които могат едновремено да работя, защото съм решил с българия да завладея света а само два научини екипа твърдемного ще ме спъне. пък и не виждам какъв е реално проблема при положение че има учените и има възможност д аги финансирам.

                        Някой друг освен мен играе ли го това? Може да си спретнем мулти "Всеки за себеси", демек без никакви съюзи, договри и пъпети...аз моте и без тов аги пускам да си бягат....а за договри и съюзи си има дипломация, нанякой ако му се искат.

                        Comment


                          #42
                          В предишните версии броят на научните екипи беше фукция на икономиката - колкото по-могъща, толкова повече екипи се разрешават, ако правилно помня.
                          А ако искаш повече варианти (т.е. - научни лидери), има два пътя - единият е да ги добавиш през редактора, а другията - директно да пишеш във файла.
                          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                          Проект 22.06.1941 г.
                          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                          Comment


                            #43
                            в предната мож еи да е било така, нов тази не е, има предвид броят на екипите, при положение че в ход ана последната война на практи си утроих икономиката броят екипи си остана същият. Колкото до добавянето ан нови- зна как и къде, но не смятам че е нужно,
                            Иначе би трябвало накъде да пише колко са разрешени и съответно да се пипне, но не мога д анамеря файла.
                            Ако нещо бих пипал то това с акомандирите, с англия повечето ми са олд гардове, което е дразнещо, нормалнит ехора едва стигат, ..това с асухопътните ...иначе ми е чудно някой дали в масов попрядък ползва щурмови самолети? на мен радиусът им ми се вижда твърде мизерен, същото за морските бомбери, те летят далече носа твърде тясно специализирани.

                            Comment


                              #44
                              правилото си е стандартно на всеки 20 IC един тим - лошото е че дори 10 не са достатъчни по някое време (гледай цифрата в дясно за реално построените, а не тази за ефективността която е пред нея )
                              Морските бомбандировачи са повече от полезни
                              През редактора можеш да добавиш нови и/или да увеличиш/промениш стоиностите на съществуващите тимове.
                              Максималният брой е 10 и какво разбираш под утроих икономиката с англия от 140 си я направил 520 тогав аби трябвало от 7-8 да стане 10?! или от около 200 (в някои от сценариите на 600 то тогава броя tehc. teams няма да ти се промени).
                              Имаш между другото peace time modifier за щатите иначе те стават непобедими (ако го премахнеш и имаш пълен ресурс IC то в 1939 се включвам във войната и направо прегазвам нацистите + руснаците + японците просто е безинтересна).
                              А реално с швабите ако пуснеш да не окупираш целият IC потенциал на страните които завземаш играта си става равностойна (някъде 1941 най-късно 42 така закъсваш за ресурси че...) Варианът изобщо да не строиш индустриалне капацитет също не е за пренебрегване. Щурмови самолети и аз не строя нещо освен да ги губя друг ефект от тях не виждам (даже руснаците без изтребители ми ги смъкват като за световно).
                              То реално това е идеята с България/Ирландия и т.н. на нормални трудности с агресивност на max. да ти е трудно
                              Замисли се че това са игри гонещи някаква историческа достоверност (ако ще икономиката на Щатите+Германия да имаме просто нямаме хора за това начинание).

                              Comment


                                #45
                                Все трябва да го има сред текстовите файлове в data директорията. Но най-вероятно не е на очевидно място. Опитай, само като проба, да сложиш на две от провинциите си IC над 50. Ако и тогава не се увеличи, значи наистина има някаква голяма промяна. Ако отвориш сценария с помощта на вградения редактор, би могло евентуално да се види в настройките на страната. Аз тази версия не съм я слагал и не знам, а и самата игра не съм я пускал от поне година. Така че може и да са ми грешни спомените нещо.

                                P.S. Сега се сещам, че вместо разни еквилибристики, можеше да се промени времето за строеж на една фабрика. По подразбиране то е 1 година. Може да се направи произволно малко, но май под един месец няма да е разумно. Така също може да се променят нещата, но ще понамалее значението на индустриалния капацитет, за сметка на ресурсите, чиито цени вероятно ще се качат. Ако ИИ е на висота, в противен случай играчът ще бъде облагодетелстван.
                                Last edited by messire Woland; 24-11-2010, 17:54.
                                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                                Проект 22.06.1941 г.
                                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                                Comment

                                Working...
                                X