Наскоро се сетих за тази игрица и си я дръпнах от нета - когато на времето си я бях качил на компа не успях да я разуча добре, та реших да се пробвам сега. Но бях доста от резултатите от битките. В общи линии смятам че познавам идеята, само че ... Случват се наистина изумителни неща - от типа: атака с числено превъзходство 12:1, превъзходство в артилерия - 20:1, въздушно господство, атакуващите воиски принадлежат на 2 корпуса от състава на една и съща армия - като щабовете и на корпусите и на армията са непосредствено зад фронтовата линия - а резултата е катастрофален. Загубите на атакуващия са около 6 пъти по-големи от загубите на защитника, като последния се оттегля е отличен боен ред. Защитника не е бил поставен на "минимайз лосес" заповед - проверих го. Та питанката ми е - някои има ли какъв е алгоритъма в калкулирането на резултата в играта? Не е и рандум ивент - лоуднах го около ... 45 пъти. Резултата беше все вариант на горното . А примери като този има бол бол. Да отбележа, че средното ниво на снабдяване на нападателя бе 85% - колкото и на защитника, защитника бе окопан в равнинен хекс и терена сам по-себе си не благоприятстваше отбраната. Защитника нямаше поддръжка от други съединения и бе означен като ВДВ бригада - като реално числеността му бе около полк. Аз атакувах с 2 корпуса + корпусната артилерия от 2 посоки .
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се изчислява резултата в TOAW 3?
Collapse