Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Company of Heroes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Company of Heroes

    Игра ли ли сте тази игра? Аз днес я пробвах. Реалновременна стратегия разиграваща събития от 2СВ. Първата мисия е операция "Маркет Гардън" Много добра графика, но го няма момента на стратегическо изграждане на различни сгради, работилници, складове и т.н. Иначе дор и на лесна трудност доста зор виждам.


    В играта може да командваш различни отряди. Пехотни отряди от по шест или по трима души (в зависимост дали си немец или от съюзниците). Танкови отряди. Не съм стигнал до момента, в който по време на кампанията ще изпълзвам такъв, но играта се използват автентични танкове. В обучението успях да работя с Панцер 4. Тактическото в тази игра е, че за разлика от World in conflict не може просто да си хвърлиш частите напред, защото така те ще бъдат смлени, въпреки че притежават доста добър изкуствен интелект. Например, ако нападаш танк с друг танк, трябва да го заобиколиш и да го удариш в задната част. Така той губи повече хелт. Направи ми впечатление, че танка се унищожава постепенно. Например - първо му се поврежда картечницата, после главното оръдие, ако го целиш отпред. Но напремр ако го уцелиш в задната част, той може да загуби управление и да тръгне в някоя посока и примерно да падне в реката, а може и двигателят му да изгори и той да не може повече да се мести.
    Ако нападте с пехота установка на МГ 42, трябва да я заобиколите да използвате гранати, а не просто да си юрнете хората фронтално. Има контролни точки за превземане, и колкото повече такива държите и те са свързани, толкова повече точки печелите, с които пък се снабдявате с дполънителни хора от казармата.

    Интересно е, че кампанията започва с немци, а не със съюзници, както е в повечето военни игри. На нещата много бързо се развиват. Почти със скростта на FSP. Нямаш време да се организираш, да обмислиш внимателно как да си построиш защитата, къде да сложиш чевали с пясък, къде гранатомети и къде МГ-та. Това е голям минус. Човек трябва да може да мисли бързо в ситуацията и добре да се оправя с интерефейса на играта. Но гарантирам, че ням ада останете разочаровани , ако я пробвате.
    I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

    #2
    + допълнението Opposing Fronts(което може да се играе самостоятелно),много добра игра,много ми се искаше да я пробвам в multiplayer но иска оригинална игра и лицензиран ключ

    Comment


      #3
      Ами да, аз точно това допълнение имах предвид, но не знаех, че е допълнение. Иначе има и начини без оригинално СД, но иска място на харда и достатъчно търпение, за да се кракне всичко както трябва. Проверете в Замунда.
      I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

      Comment


        #4
        Аз минах ванилата преди няколко месеца, когато бях безработен . Много приятна графика (ала Холивуд) и като цяло приятна губачка на време. Иначе чиста цъкалка, мисленето е ненужно, даже вредно
        XV mile the sea brode is
        From Turkey to the Ile of Rodez...

        Comment


          #5
          Хм, аз имам спомен че ти беше фен на DoW? Тази не е ли много подобна?
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #6
            В някои отношения - да (отговарям и аз, въпреки че питаш Грей, защото и на мен DoW ми допада доста). Но ми допада по-малко, може би защото иска много повече микромениджмънт, а единиците се държат много по-глупаво (или пък резултата от глупавото им поведение е по-забележим). Съответно е много по-важно да водиш в тактическо отношения сраженията, което пък те затруднява, ако едновременно с това трябва да строиш база, да пускаш ъпгрейди и единици и заедно с това да водиш дейстивята на единиците на още три-четири места по картата.

            Comment


              #7
              Абсолютно същото като Голъм. Разликата е, че тук наистина трябва да позиционираш съвсем точно единиците зад укритие, докато при ДоВ точната позиция не е толкова важна. Което те вкарва в микроцъкане.
              От друга страна има + , че можеш да "отрежеш" стратргическа точка (завземайки територии така, че да няма връзка с вражеската база) и така врагът да не получава ресурсите от нея. И с това май се изчерпват всички разлики.
              XV mile the sea brode is
              From Turkey to the Ile of Rodez...

              Comment


                #8
                От друга страна има + , че можеш да "отрежеш" стратргическа точка (завземайки територии така, че да няма връзка с вражеската база) и така врагът да не получава ресурсите от нея.
                Да, това е основното предимство на CoH. Ако това го имаше в DoW, вероятно въобще не бих и погледнал към CoH (впрочем, тя така или иначе отдавна напусна харда ми - далеч перди да излезе продължението).

                Но има и още една разлика - в CoH единиците са доста по-специализирани (което за DoW е характерно само за някои раси или единици, тук обаче е правило), т.е. по принцип си изисква микромениджмънт (дори и да я нямаше "кривината" с позиционирането, което никак не е очевидно, особено при картечниците и оръдията).
                Да не говорим пък за танковете, при които "ръчното" водене може да даде разлика между победа или поражение в конкретен сблъсък.
                В DoW, доколкото съм забелязал, това няма значение.

                И накрая - атмосферата на DoW ми допада много повече . Особено репликите, които току изръсват някои единици.

                Comment


                  #9
                  ъъъ... Какво е DoW????
                  I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.

                  Comment


                    #10
                    "DoW" = "Warhammer 40000: Dawn of War"

                    Comment


                      #11
                      Между другото, току-що видях, че ще има още един експанжън:

                      Warhammer 40,000: Dawn of War: Soulstorm will be the third and final expansion to the PC-based RTS game Warhammer 40,000: Dawn of War in development by Relic Entertainment.[1] The Dawn of War game and all its expansions are based on Games Workshop's popular tabletop wargame, Warhammer 40,000.

                      Like Soulstorm's predecessor, Dark Crusade, the expansion is actually a stand-alone product. In single-player, all nine races will be fully playable and active. However, in multiplayer, only the two new races introduced by Soulstorm will be playable. To unlock the seven earlier races, the previous games and expansions that has the corresponding races must be bought.

                      The expansion will feature two new races: the Dark Eldar,[2][3] and the Sisters of Battle,[4] along with all the old races - Space Marines, Chaos, Eldar, Orks, Necrons, Tau, and the Imperial Guard.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment


                        #12
                        Да той скоро ще излиза. Другата новост е, че ще има летящи единици.
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          #13
                          Супер, супер (доволно потрива ръчички). Обаче да не е много тежко . То така или инак АТ ми заема колкото свободно време имам и едва ли ще се променят нещата, но... все пак.
                          Интересно как ще реабизират летящите единици. Дано не е като в CoH.

                          Comment


                            #14
                            в тая dow по кое време се развива действието?

                            Comment


                              #15
                              Действието се развива след 40000 години.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment

                              Working...
                              X