Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ренесанс на игрите а ла "Panzer General"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Гледам, че най-после е излязла една от игрите, които обсдъждах тук - "Обитаемый остров: Послесловие". Появила се е и по българските сървъри за сваляне под малко странното име - така е излязла на запад - "Galactic Assault: Prisoner of Power", така че най-после ще мога да я пробвам и да видя дали и в каква степен са взели и развили идеите на серията Panzer General.
    С изненада видях, че още една игра от тази серия е възкресена. Става въпрос за "Fantasy General". Излязла е на руски език под името "Кодекс войны", а съвсем скоро е излязла и на запад под името "Fantasy Wars". Още не съм я пробвал, но по всичко личи, че е директно развиите на концепцията на едновремешната "Fantasy General". Тук е официалният сайт на играта на руски език, а има и рецензия в аг.ру.

    Comment


      #17
      "Galactic Assault: Prisoner of Power" вчера си я инсталнах и играх - непритенциозна и приятна игрица
      Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

      请您死在地狱般的阵痛
      [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
      きさまはしんでくださいませんか
      [kisamawa shinde kudasaimasenka]

      Comment


        #18
        Тази вечер ще последвам примера ти . Аз навремето играх демото, но оттогава мина досат време. Впечатленията ми бяха добри - приятна игра а ла Панцер Генерал.
        Невремето прекарах много часове над "Fantasy General" и все още я смятам за много добра като идея (въпреки че има много място за подобрения). Та храня добри надежди и за "Fantasy Wars".

        В тази връзка насокро си свалих и поиразцъках малко една друга вариация на темата "Fantasy General" - "Battle for Westnoth". Също много приятна макар и непретенциозна игрица, в която единствено ме дразни локализацията (в българския превод личи типично геймърско непознаване на родния език).

        Comment


          #19
          Ти не цикай игри ами оправяй Хегемонията
          Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

          请您死在地狱般的阵痛
          [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
          きさまはしんでくださいませんか
          [kisamawa shinde kudasaimasenka]

          Comment


            #20
            Ами "Fantasy Wars" вече я има в Замундата - дори я изтеглих и минах няколко мисии - какво да кажа - добрият стар "Panzer General" със фентъзи скин Много приятно засега
            Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

            请您死在地狱般的阵痛
            [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
            きさまはしんでくださいませんか
            [kisamawa shinde kudasaimasenka]

            Comment


              #21
              Да и аз я изтеглих. За оценката - както ти казах, тя е директно надградена над Fantasy General. Макар със съжаление да трябва да отбележа, че въпреки някои интересни иновации (повече нива на опита, малко повече състояния, по-динамично взаимодействие на качествата с местността, получаване на умение за всяко ниво опит), играта е далеч от Fantasy General в много области. Въпреки че последния е излязъл в далечната 1996 година. В него има много повече единици, много по-интересни класове единици (не типове единици, а именно класове - "смъртни", "неумрели", "магически", "механични", "зверове" и прочее). Бяха направени с повече въображение. Имаше много повече герои и по-разнообразни. Много добре бе направена самата кампания и имаше смислена стратегия по отношение на единиците, тъй-като новите типове се добиваха чрез "изследване" и играчът трябваше да разпредели парите, които получава между хазната, от която си купува и ъпгрейдва единици и "изследване", където процентно разпределя средствата между отделните типове единици. Това имаше пряка връзка с начина му на игра. Освен това имаше четири напълно различни стила на игра, в зависимост от това кой лидер се избере (лидерът не бе на картата като единица, както е тук, а като общ ръководител). Жалко е, че създателите на fantasy wars не са копирали докрай всичко (и без друго са копирали почти всичко, жалко е, че са пропуснали много съществени неща) - играта щеше да е по-добра.

              Comment

              Working...
              X