Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Galactic Civilizations2 Dark Avatar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Galactic Civilizations2 Dark Avatar

    Е някои пробвал ли я е тази игрица.Доста напомня на МОО обаче изглежда доста по добре,жалко че щаигата ми едва е държи.Та я споделете мнения за тази игра.

    The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

    The 2 minute war - FallOut

    #2
    А, не знаех, че вече се е появила. Това трябва да е продължението на GalCiv2. Игрицата е много хубава, стига човек да си пада по такива неща. Не е точно като MOO - по-скоро прилича на Warlords по нещо. Чисто стратегическа игра (няма тактически сражения) с много добър ИИ и доста различни възможности за достигане на победа. Може би един от най-добите дипломатически модели, на които съм попадал.

    Comment


      #3
      Аз ги имам галактик цив 2 + дарк аватар.Вярно е много интересна (обаче я гледам като на фотоалбум).Междудругото,това което ми направи добро впечатление от серията(понеже не съм играл ГЦ въобще преди) беше търговските пътища.Това което обаче неразбирам е дали бонусите на защита в създаден флот се дават на всички участващи или не ?Ако някои знае да каже,пък по можещите да драснат това онова за начинаещи в играта

      The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.

      The 2 minute war - FallOut

      Comment


        #4
        Потърсих я и си я свалих. Като намеря време ще й хвърля едно око.
        За флотите - идеята на флота е проста - когато се сражават две флоти, първата се смята изцяло (т.е. всчките й видове атаки се събират и след това по случайна функция се определя атака между минимума и максимума). Получената повреда се нанася на единичен кораб от противната страна (дори и да става въпрос за сблъсък на две флоти). Т.е. флотата винаги атакува като цяло, а се отбранява само един кораб - най-силния. Т.е. отбранителните бонуси са за кораб и винаги това е най-силния кораб във флота.

        Comment


          #5
          gollum написа
          Потърсих я и си я свалих
          Моля, като я поиграеш дай мнение, дали си зслужава.
          "...а крилете биват всякакви-каза враната..."

          Comment


            #6
            Ами аз прочетох в какво се състоят измененята спрямо оригинала, та и без да я пробвам мога да напиша за нея. Това е само надграждане и леко разширение над 2-рата част, а нея съм я играл и още я играя. Според мен е много добра игрица, но е специфична, т.е. може далеч не на всекиго да се хареса. Във всеки случай ако търсиш чисто стратегическа игра със сръвнително малко микромениджмънт (тук определено превъзхожда МОО-серията) и с чисто стратегически баталии, определено ще ти хареса.

            Comment


              #7
              Имах малко верме да подкарам една игра. Общо взето всичко си е същото, както в GalCiv2, което е хубаво - там системата е много добра. Вярно, има някои отрицателни страни, но не са фатални. Може би най-големия проблем бе критичното значение на обитаемите планети, което превръщаше началният етап на играта в бясна надпревара кой пръв ще ги открие и колонизира. Това малко се е променило в експанжъна, защото са въвели няколко типа планети и всяка цивилизация (с някои изключения) може да колонизира първоначално само един тип планети. За всеки от останалите има нужда от скъпа технология, която не дава други бонуси (идеята е реализирана в доста отдавна Space Empires). Другите промени също са общо взето добри:

              - въвели са допълнителен обект освен планетите, който има икономическо значение. Това са астероидни полета, които могат да се експлоатират;

              - въвели са "суперспособност" за всяка цивилизация, което ги разграничава една от друга достатъчно много;

              - променили са дървото на технологиите, така че сега е малко опростено и разтоварено откъм повтарящи се технологии с различни степени на развитие. Технологиите са строго разделени по клонове и не са обвързани помеждуси;

              Единствената отрицателна промяна, която забелязах засяга шпионажа. Докато преди концпцията бе реализирана брилянтно според мен, сега са я окепазили. Въвели са "шпиони", които се купуват и могат да се пращат на мисии или да се използват за контраразузнаване. Могат да правят много мизерии - да неутрализират сгради и т.н. Което есъздава един непирятен източник на допълнителни грижи, който при това е абсолютно ненужен в подобна игра.

              Comment

              Working...
              X