Не знам дали тази тема е съвсем на място в тези форуми, но донякъде ме окуражи наличието на теми за Battlefield(пуцалка) и Heroes(неисторическа игра, макар култова стратегия).
Не знам доколко тук ще се срещнат хора запознати с двете игри от Tribes поредицата, но на мен лично те са ми сред любимите, дори след толкова много време и доста съжалявах на времето за липсата на фенове.
Игрите накратко са това - тактически пуцалки, едни от първите предлагащи превозни средства и прочие нововъведения, които преди това бях видял единствено в Team Fortress, като в добавка не съществуваше разделението "по класове" характерно за Fortress-а. Каквото екипираш, това си.
Играта се отличаваше и с повишен тактически потенциал - картите бяха основно на открито, задължително огромни, а възможностите за комбинации и сътрудничество между хората в отбора - много. Не само че ги имаше тези възможности, но и ползването им беше препоръчително с цел победа. Съвсем малък пример е ползването на насочващ лазер, за да указваш целите за съекипници въоръжени с ръчни минохвъргачки и ракетни системи. Също, 90% от превозните средства изискват повече от един оператор за да функционират.
Разбира се, недостатъци също имаше, като най-много може да ви подразни известната степен на аркадност в битките - наистина, може да изглежда нереалистично да оцелееш след пряко попадение на взривометателно оръжие, но като гледам дебелината дори на най-леката броня съм склонен да проявя разбиране по въпроса.
Няма да преразказвам играта, че е много, наистина съжалявам, че не мога да приложа и shot-ове, но ако не сте я пробвали - пробвайте. Дори графиката на Tribes II не изгелжда чак толкова остаряла като за игра отпреди две години.
П.С. Само за мулти. Не се популяризираха именно поради това в комбинация с изискването за тактическа мисъл и просторно разучаване, което не се понрави на масовите играчи в България. Чувам обаче, че на Запад били посрещнати добре.
Не знам доколко тук ще се срещнат хора запознати с двете игри от Tribes поредицата, но на мен лично те са ми сред любимите, дори след толкова много време и доста съжалявах на времето за липсата на фенове.
Игрите накратко са това - тактически пуцалки, едни от първите предлагащи превозни средства и прочие нововъведения, които преди това бях видял единствено в Team Fortress, като в добавка не съществуваше разделението "по класове" характерно за Fortress-а. Каквото екипираш, това си.
Играта се отличаваше и с повишен тактически потенциал - картите бяха основно на открито, задължително огромни, а възможностите за комбинации и сътрудничество между хората в отбора - много. Не само че ги имаше тези възможности, но и ползването им беше препоръчително с цел победа. Съвсем малък пример е ползването на насочващ лазер, за да указваш целите за съекипници въоръжени с ръчни минохвъргачки и ракетни системи. Също, 90% от превозните средства изискват повече от един оператор за да функционират.
Разбира се, недостатъци също имаше, като най-много може да ви подразни известната степен на аркадност в битките - наистина, може да изглежда нереалистично да оцелееш след пряко попадение на взривометателно оръжие, но като гледам дебелината дори на най-леката броня съм склонен да проявя разбиране по въпроса.
Няма да преразказвам играта, че е много, наистина съжалявам, че не мога да приложа и shot-ове, но ако не сте я пробвали - пробвайте. Дори графиката на Tribes II не изгелжда чак толкова остаряла като за игра отпреди две години.
П.С. Само за мулти. Не се популяризираха именно поради това в комбинация с изискването за тактическа мисъл и просторно разучаване, което не се понрави на масовите играчи в България. Чувам обаче, че на Запад били посрещнати добре.