Темата е за създаване на мод(ове) за играта Цивилизация 4.
Ще помоля изказванията да са по същество.
И така, стартирам с въпроси, на които може би сам ще отговоря по-нататък, но мисля това ще е полезно за всеки, който ще прави модификации на играта. Започвам с най-лесното - модифициране на единиците. По-нататък мисля да премина към цивилизации/култура/религии.
И така, във файла с обяснения за единиците има следните полета:
<iAsset>стойност</iAsset>
- според мен тоя коефициент бележи "технологичната напредналост" на единицата, тъй като забелязах, че е по-висок при по-новите и по-нисък при древните единици.
<iPower>стойност</</iPower>
- това явно е показателя за способност на единицата да нанася повреди на враговете и участва в изчисляването на резултата наравно с показателя "combat"
Следващите три явно са свързани:
<fMaxSpeed>стойност</</fMaxSpeed>
- не ми е ясен засега
<iMeleeWaveSize>стойност</</iMeleeWaveSize>
- не ми е ясен засега
<iRangedWaveSize>стойност</</iRangedWaveSize>
- не ми е ясен засега
<iConscription>стойност</</iConscription>
- за този имам само предположения.
<iCultureGarrison>стойност</</iCultureGarrison>
- а този ми е категорично неясен
Ще помоля изказванията да са по същество.
И така, стартирам с въпроси, на които може би сам ще отговоря по-нататък, но мисля това ще е полезно за всеки, който ще прави модификации на играта. Започвам с най-лесното - модифициране на единиците. По-нататък мисля да премина към цивилизации/култура/религии.
И така, във файла с обяснения за единиците има следните полета:
<iAsset>стойност</iAsset>
- според мен тоя коефициент бележи "технологичната напредналост" на единицата, тъй като забелязах, че е по-висок при по-новите и по-нисък при древните единици.
<iPower>стойност</</iPower>
- това явно е показателя за способност на единицата да нанася повреди на враговете и участва в изчисляването на резултата наравно с показателя "combat"
Следващите три явно са свързани:
<fMaxSpeed>стойност</</fMaxSpeed>
- не ми е ясен засега
<iMeleeWaveSize>стойност</</iMeleeWaveSize>
- не ми е ясен засега
<iRangedWaveSize>стойност</</iRangedWaveSize>
- не ми е ясен засега
<iConscription>стойност</</iConscription>
- за този имам само предположения.
<iCultureGarrison>стойност</</iCultureGarrison>
- а този ми е категорично неясен
Comment