Някои играе ли тази игра?Аз съм голям нейн фен и ако някои иска може да направим едно мулти?Ако искате да си я дл мога да ви дам линк.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
MASTER OF ORION III
Collapse
X
-
MASTER OF ORION III
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOutМаркери: Никакви
-
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOut
Comment
-
Надявам се да ти хареса,защото играта е сложничка и трябва време да се свикне и упорство
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOut
Comment
-
BulSoldier написаНадявам се да ти хареса,защото играта е сложничка и трябва време да се свикне и упорствоhttp://trakite.free.bg
=VNVV=Fly_Frog
Comment
-
Радвам се че ти харесва!Веднага щом си готов за игра казвай!
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOut
Comment
-
BulSoldier написаНякои играе ли тази игра?Аз съм голям нейн фенМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Aми това че притежаваш командване над всички видове дейностти,политика(външ и вътр) бойни действия,икономика,наука.Например може да зададете на Компютъра до каква степен да автоматизира процесите за всеки ход,как да развивате планетата си,как да се харчи бюджета,инвестиций,колонизационна политика,планове за развитие на разлчните планети.Изграждате инфраструктура на планетата си.Имате на разположение меню в което мже да използвате шаси на какъвто и клас да е кораб,за да си го модифицирате по ваш вкус.Има наземни битки(не като стратегийте,просто задавате стратегия,до каква степен воиските ви да пазят инфраструклтурата,какво оръжие за масово поражение ще ползвате).Изключително разнообразие от раси,всяка превъзхождаща другите с нещо и превъзхождана от друго.Орионският сенат в които можете да предлагате различни неща,като изключване на член,приемане на нов.Могат да изключат и вас.Гласувате нов президент.Може дори вие да станете такъв.Може да изпращата различни експедиций,да шпионирате другите,да ги саботирате.Сигурно изглежда объркаващо както съм го написал обаче всъщност всичко е много подредено и лесно(след като добиете опит).И един съвет от мен:Ако почувствате че игата е твърде сложна,упорствайте и ще видите че всичко ще си доиде на мястото.
Един дълбок преклон пред вече бившите Microprose :nworthy:
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOut
Comment
-
Microprose нямат нищо общо с третата част.
Виждал ли си Master of Orion II? Тия работи, дето ги изреди важат и за нея, казани по тоя твърде съкратен начин. Моите впечатления от Master of Orion III са изцяло отрицателни за съжаление, затова ми беше интересно какво намират други хора в нея . На първо място - заради това, че всъщност ти почти нищо не контролираш, просто си гледаш как програмата прави едно твърде посредствено развитие, което, ако имах детайлния контрол от предишната част, аз не бих търпял . И което, следвано от компютърния интелект винаги води до поражение. Просто програмата винаги избира някаква усреднена стратегия за развитие, която, ако е противопоставена такава, контролирана от човек - винаги би била губеща. Но може би просто не са се справили добре с написването на хубава стратегия и са орязали възможностите и на играча да определя собствена такава. Във всеки случай, ако бъде оставен на самотек, изкуствения интелект на колониалния губернатор бълва ненужни кораби, чието единствено предназначение е за скрап
Второ, почти не можеш да контролираш сраженията. Е, имаш някакъв мизерен контрол, колкото да кажеш - върви в тая посока - удари оня, но няма никакъв избор с какво, как и т.н. Което вероятно е жертвано заради преминаването към реалновремево сражение. Всички останали подробности, които си споменал, бяха значително по-добре (и значително по-подробно) направени в предишната част. Включително и политиката.
И последно - критиките ми са към интерфейса. Куп менюта, от които половината са съвсем безсмислени или лошо и неинформативно направени. Няма нужда да речем 1/5 от екрана да се заема от меню, в което се съдържа информация, от която никога не би имал нужда, а тази, която наистина те интересува, да е заровена по начин, който да иска навлизане в минимум 2-3 нива на подменюта, за да бъде достигната.
А да, да не забравя - с коя версия на играта си? Предполагам, не си с първата, която има значителни бъгове. Аз лично намерих и инсталирах версия 3.125 и от нея са впечатленията ми. Ако си попаднал на някаква друга, която позволява на играча някакви смислени самостоятелни действия - казвай направоМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Ами аз не съм играл първата много,втората я имах обаче се прецака щото беше адски урязана,та само третата успях да си намеря цялата.А аз лично не харесах начина по които се играе във втората.Единственото нещо е когато избираш различните посоки на развитие.Може би по нататък става по интересно обаче просто нямах възможността да я играя повече време.
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOut
Comment
-
Странно. Именно във втората можеше да определяш всяко нещо, не само посоките на развитие, а точно в третата единственото което правиш, е да гледаш как ИИ се бори с тази задача .
Както и да е. Не ми отговори за версията на играта? Коя точно си си намерил, или не си попадал на никакви кръпки за нея? Аз, даже и на тая, която съм инсталирал (уж последната официална), забелязвам разни много странни бъгове. Например в икономиката - пише, че в хазната на империята ми има около 42 000 AU и че за следващия ход ще се "добавят" -7 600 AU (това са парите в играта). А на практика вместо загуба, се добавят от порядъка на 1000 AU и икономиката върви напред. Което си е странно.
Друго много неприятно за мен е, че има прекалено много екрани, между които трябва да се прехвърляш. За да стигнеш до някоя конкретна планета и да зададеш нещо да се произведе, а опашката е дълга вече само три позиции, срещу седемте в предишната част, което означава, че към всяка планета ще трябва да се върщаш горе-долу веднъж на 10 хода, ти трябва да влезеш в 4 (четири!) последователни менюта и няма никакъв начин да избегнеш тая поредица.
Шпионажа също е досаден - трябва непрекъснато да наемаш нови шпиони, обаче областите в които ги използваш са 6, а "опашката" за задаване е дълга 4 позиции ... досадно. А средното време за действие на един агент в защита е около 20-25 хода, при положение, че го обучаваш около 5 хода. А без агенти не може, защото всички останали цивилизации си нямат друга работа, освен да пращат орди към твоите територии
Още не съм провел мащабни сражения с останалите империи, но и на това ще му дойде времето. Е, с упоритост и до там ще стигнем.
Освен това предлагам всеки да споделя подробности от игрите си, кое как е достигнал, с какви проблеми се е сблъскал и как ги е решил.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Всъщност проблема в парите го срещнах 1-2 пъти.За версият:ами мисля че е първата,просто не съм обърнал внимание.Иначе си прав за агентите.Ако не шпионират стоят що годе доста време сравнение с 5-6 хода на чужда територия.А иначе аз много искам да си намеря МОО2,бяха ми я дали обаче на 10-15 ход се прецакваше и ме изхвърляше от играта.
А иначе аз играя агресивно спрямо другите раси.Винаги си отстоявам позицията,и копнея за битки.Е естествено се случва да ме разгромят(и то не рядко).Но в един момент на играта,може би към 200 ход вече не е толкова интересно както в началото.
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
The 2 minute war - FallOut
Comment
-
Така, продължавам с описанието на това, което видях
Агентурната част: прекалено засилено влияние има. Един агент може почти да срине цивилизацията ви. Това е ... голяма простотия. Едно на ръка, че няма как да вкараме човешки агент в цивилизация, състояща се от същества, които са изградени на силициева основа. Дето се вика - поне по цвета на кожата и формата на тялото ще го познават :lol:
Прекалено е кратък живота на собствените агенти в защита. Релацията е такава:
- обучаваме един агент за 5 хода;
- максималният му живот е до 20 хода, но средно е около 10;
- максималния брой зададени за обучение агенти е 4
- областите, в които трябва да имаме задължително агенти в защита са 4, а общо всички са 6;
- агентите (за разлика от втората част на играта) се обучават последователно, а не паралелно.
А да видим сега, как ще могат да се съберат повече от 10 агенти в защита, даже и без да пращаме в чуждите земи. А компютърните играчи откъде и как вадят по агент на ход средно си остава загадка.
Финансите: тук е следващото недоразумение. За удобство в горната част на панела имаме един показател за това, дали печелим или губим пари. Дотук добре, защото панелите за ръководство на финансите са два отделни и не са много информативни. Хубаво. Обаче, още от 10-ти ход някъде, там явно се вмъкват саботьори, които започват да показват фантастични цифри. Например, по едно време, ни в клин, ни в ръкав, взе да ми показва, че губя по около 1000 AU на ход, при положение, че в хазната ми имаше около 3 и нещо хиляди (там това се бележи като "3.7к -1к"). Аз го оставих така, мислейки си, че е заради големия флот, който съм настроил, но за моя изненада на следващия ход, вместо да отбележи намаление, хазната отбеляза прогрес и се качи на 4 хиляди и нещо. Тогава реших да погледна финансовия панел номер 2 - там е кое за какво отива - картината беше съвсем друга. Дотук обаче са бели кахъри
По-сериозна критика имам към самата финансова система. На първо място, там има някакво странно определяне по колко средства трябва да се отделят в няколко области. Обаче няма никаква информация какво и колко трябва да се отдели като минимални средства за поддръжката на вече построеното - сгради по планетите или да речем флот. Или какъв би бил предполагаемия резултат от увеличеното субсидиране на някоя област. Така че - местя си аз тия регулатори нагоре-надолу, без видим ефект
Сраженията: това, което видях досега там, честно казано не ми хареса. На първо място корабите - дори и за големите са отделени само по няколко пиксела. Няма имена на групите, по които човек би могъл да ги разпознае. Тоест, при голямо сражение (от моя страна - 20 и нещо кораба), аз не мога да разбера кой флот с какви кораби разполага.
След това - ракетите и изтребителите. За тях е отделен по 1 пиксел. Няма начин да се различи кое какво е и на кого е. А ако не дай си боже за противник ти се падне някой, чиито цвят е тъмен, нещата стават просто трагични. Ето и пример: фона е тъмен (близо до черния), а противникът ми беше в тъмнокафяв цвят. Съответно, летящата към моя флот точица на екрана аз забелязах чак когато корабите от близката охрана започнаха да стрелят по нея. Оказа се, че това са огромно количество изтребители, които едвам отбих.
Най-съществените ми критики обаче са към контрола върху сражението. Ще сравнявам с Pax Imperia, излязла около 5 години преди МОО-3, тъй като сражението и в двете е в реално време. И така:
МОО III:
контролни бутони за флота: атака, отбрана, движение, бягство
контролни бутони за отделните кораби: няма
контролни бутони за изтребителите: няма
показатели за състоянието: само за отделните флоти
може ли да се види кой с какво оръжие стреля: не
Pax Imperia:
контролни бутони за флота: атака, отбрана, движение, бягство, прицелване в определена система на вражеските кораби, определяне на стратегическа цел
контролни бутони за отделните кораби: същите
контролни бутони за изтребителите: атака към цел, отбрана на собствени кораби, прибиране обратно по самолетоносачите
показатели за състоянието: за всеки кораб, ясни и добре виждащи се
може ли да се види кой с какво оръжие стреля: всичко, от различни видове оръжия за директно поразяване, през ракети и до изтребители се вижда ясно и може веднага да бъде разпознато, отделно по вида и цвета може да бъде разпознато защитното поле.
Отделно от всичко това, ми се видя странно, че независимо дали имат или нямат системи за проследяване на целите, корабите, които имат ракети или изтребители, се бият сами, сами определят целите си и стрелят на максимални дистанции, без аз да им задам каквото и да е.
А чисто технологични разлики между първата и втората част също има. Например,изместено е значението - системите за директно поразяване вече са почти без значение, за сметка на изтребителите и ракетите.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
Comment