Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Blitzkrieg!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #76
    Не мога да разбера две- защо range-а на танковете е толкова ограничен и как така като избият2-ма от артилеристите, 3-тия продължава да стреля, презарежда и пренасочва оръжието... РУска Работа :lol: :lol: :lol:
    Фриц, затова слагай пехотата зад танковете , да не си пречат
    бтв аз не минавам през гори- събитам всичко и "минавам" през всичко, което е по пътя
    101st Airborne The Screaming Eagles At Normandy

    Comment


      #77
      Обсегът на всички въоръжения е силно ограничен, но то е поради една много проста причина - всичките игрални карти не нъдхвърлят няколкостотин метра "реален" терен - а всичките въоръжения (с изключение на личното пехотно оръжие) в реалността стрелят много по-надалеч, та са ограничавали. Поради което минометите са почти неизползваеми, например.
      А иначе - харесва ми как са направили управлението на пехотата и артилерията - определено е крачка в правилната посока (в сравнение със всичко правено досега в RTS). А че има какво още да се желае - има, но да се надяваме на бъдещето.
      (а, между другото, сега се сещам за един реален случай, когато от разчета на ПТ-оръдие оцелява само един човек, но действайки сам успява да унищожи няколко вражи танка).

      Comment


        #78
        обсега на всичко е ограничен най-вече по технически причини. Двойно увеличаване на обсега забавя играта четворно.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #79
          Originally posted by "Imperial Friedrich"

          обсега на всичко е ограничен най-вече по технически причини. Двойно увеличаване на обсега забавя играта четворно.
          Ако ти е по-бърза машината, дори и с 10 кратно увеличение на картата няма да засича..... ех реализъм къде си?
          А и плюс това мисиите са еднотипни(става въпрос за кампаниите)- пехота + 3-8 танка и няклко бронирани коли, артилерия и някое противотанково оръдие, но ПОДЧЕРТАВАМ, че тези недостатъци се компенсират и играта е много добре
          101st Airborne The Screaming Eagles At Normandy

          Comment


            #80
            бърза не бърза, ако имаш над 100 единици на картата, всичките с двоен обсег и видимост, се забавя страшно
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              #81
              Ами засича ли ти на custom мисията с руснаците, в която трябва да спираш вражешките атаки?
              Защото при мен въобще не, и мисля, че картата може да поддържа и много повече...
              101st Airborne The Screaming Eagles At Normandy

              Comment


                #82
                Originally posted by "Sir_Gray"

                Резюме от мене - стара песен на нов глас, става за хора, които са свикнали с реал тиме стратеги от рода на старкрафта. който търси обаче някакви тактически нюанси или реалитет да стои надалече. Ще трябва да видим цялата игра разбира се, може в кампанията да има нещо интересно. Аз засега си оставам на Close Combat (още повече че ще излиза новия мод за сталинград уаха )
                И как иначе. Възможно ли е след като веднъж си опитал дрогата наречена Close Combat да се върнеш към забавните и наивни RTS.

                Между другото - VeteranBoB на ТТ за СС4 е нещо неописуемо. Ако се опитам да го опиша, само ще разваля магията. It's a "must have" дет' се вика.

                Поздрав!
                Аз не задължава никого със свое мнение.
                По-добре късно, отколкото още по-късно.

                Comment


                  #83
                  къде сравнявата Close Combat с Blitzkrieg? Странни типове...
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    #84
                    А, може - то си е старият въпрос "реално време" срещу "походово" (и, вуи, често пропусканата възможност - "фазово" развитие). И аз гласувам за походовия вариант .

                    Comment


                      #85
                      ммм току-що приключих и съветската кампания...

                      верно че последната мисия е лесна - при положение че имам 4 ИС-3 и към 12 ИС-2, и трябва само да овладея 3 селца, то с един пробив на фронта от едното място после избикалям всички немски позиции и съвсем лесно беше...

                      но не е "Берлин" мисията, ами на подстъпите му....жалко, щеше ми се мисия която е поне 5ч градски бой, където наистина трябва да се внимава...

                      както и да е
                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        #86
                        @Rambo Amadeus - ветеран мода съм го пробвал ,стабилен е, но той по-принцип е да ти е по-труден компа ако играеш сингъл. Аз играя (играех) предимно мулти онлайн, там е истинското мазало.
                        @ gollum - то CCто е реал тайм бе. Но си е чиста истина, че не може да се сравняват блица и клоуза, блицкриег не може на малкия пръст на клоуз комбат да стъпи
                        XV mile the sea brode is
                        From Turkey to the Ile of Rodez...

                        Comment


                          #87
                          @Sir_Gray
                          Originally posted by "Sir_Gray"

                          @Rambo Amadeus - ветеран мода съм го пробвал ,стабилен е, но той по-принцип е да ти е по-труден компа ако играеш сингъл. Аз играя (играех) предимно мулти онлайн, там е истинското мазало.
                          Пробвал си го? Значи вече си се сдобил със СС4?

                          Този Vetmod (VetBoB v1.11) е най-новата творба на ТТ и е около 80 мега. Плюс картите са repainted за да отразяват по-актуално началото на атаката, когато в Ардените е имало повече кал откокото сняг (те са отделен даунлоад - има ги на CSO). Мода е с напълно нови графики, battlegroups, кампания и звуци.

                          Главната инсталация е за H2H. Ветмодовете за игра срещу AI-то са отделни sub-модове.


                          п.с. Аз съм оня лудия из Монтреала - помниш? (картите за СС4)


                          @Шефа на форума
                          Прав си - и дума не може да става за сравнение. Но не заради различния scope на двете игри, а поради други причини. Но този thread е за Blitz-a, така че няма да се впускам в подробности.

                          Поздрав до сите!
                          Аз не задължава никого със свое мнение.
                          По-добре късно, отколкото още по-късно.

                          Comment


                            #88
                            Само малко още оффтопик
                            Да бе, Рабмо, мотаеше ми се, че си точно ти То тая снимка от теб съм я виждал с единиците пък и друг кой такъв ентусиаст За 4ката - да бе, намерих го от един познат най-накрая. Новия ветмод обаче не съм, отдавна не съм си играл с Клоуза и не знаех, че има нови работи
                            А, и накрая добре дошъл на форума :tup:
                            XV mile the sea brode is
                            From Turkey to the Ile of Rodez...

                            Comment


                              #89
                              Той е на форума ни от доста преди теб беше на форум номер.2 още
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                #90
                                Не знаех :roll: тука го виждам за пръв път
                                XV mile the sea brode is
                                From Turkey to the Ile of Rodez...

                                Comment

                                Working...
                                X