Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Blitzkrieg!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Изиграх днес немското демо и съм силно впечатлен от играта. Тя няма сериозни недостатъци в геймплея, всичко е изпипано и лъщи като паркет! :tup:
    Спасибо Вам, Георгий Константинович, за то, что спасли Россию! Вечная вам память!

    Comment


      #17
      Да определено

      А как стои то в сравнение с бетата? Сега вече можеш да кажеш
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #18
        О! Бетататеста беше много полезен! Общо 124 забележки /конструктивни и уникални/ бяха отправени към Нивал Итнтерактив /тя прави играта, офисът е в Москва/. около /според "шефовете"/ 50 промени в съответсвие с забележките бяха внесени в финалния вариант,част от който виждаме сега като това демо. Чувството дори е по-различно, атмосферата е по-автентична, има доста по-малко бъгове, вече има и меню за характеристика на юнитите/долу вдясно!/. Мноо са промените и играта стана определено по-излъскана тъй да се каже, по-изпипана. Супер е просто. Нали?
        Спасибо Вам, Георгий Константинович, за то, что спасли Россию! Вечная вам память!

        Comment


          #19
          ами, мнението ми може да се сведе до една дума: Карл

          Иначе, ами колко си разхождах КВ-тата напред назад ей така да ги разглеждам само 8)
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #20
            Империале, зациклих на американската мисия. мноо трудно бе!
            има ли некъв чалюм? ти как я мина? вече десетина снайпера изгубих :cry:
            Спасибо Вам, Георгий Константинович, за то, что спасли Россию! Вечная вам память!

            Comment


              #21
              хахаха

              а аз си мислех че демото е супер-лесно

              значи, снайпериста си го пускаш там дето ти казва. От там няма да тръгнеш надолу, ами първо надясно и после под прав ъгъл надолу, така че накрая да излезеш в градинката в дясно от големите зенитни оръдия. По пътя ще избиеш камиончетата също. Той като лежи снайпериста, не го виждат освен ако не им се навреш на 1м. Избивай всички които ти стоят на пътя.
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #22
                въпросче, шефе:
                как се дават боеприпаси на войската? Съпрлай трака не прави нищо, а складовете стоят бнз полза от тях. помогни ми, ферщейн нихт дойчланд
                Спасибо Вам, Георгий Константинович, за то, что спасли Россию! Вечная вам память!

                Comment


                  #23
                  тази вечер изиграх демото на Блица и на мен то не ми хареса особено. Същото като Съден Стрикето само дето по-красиво. Ама наистина по-красиво, много по-красиво, обаче кво от тва, пак си е безсмислено - танковете се стрелят от 10 метра, от войниците никва полза, и като цяло всякаква липса на тактика - пращаш ордата напред и който оцелее. Има обаче готини идеи - окопите, "чуването" на вражеската артилерия. От друга страна това дето закопаваш танковете си е пълна глупост (откъм реалност де, в играта си има смисъл) и за играта като цяло - пак се получава засипване от единици. Третата мисия просто я изгледах като филм, нищо не можех да направя от чудене с кой и каде да го направя. Поне пехотата можеха да я групират по 10на човека, че и повече.
                  Резюме от мене - стара песен на нов глас, става за хора, които са свикнали с реал тиме стратеги от рода на старкрафта. който търси обаче някакви тактически нюанси или реалитет да стои надалече. Ще трябва да видим цялата игра разбира се, може в кампанията да има нещо интересно. Аз засега си оставам на Клосе Комбата (още повече че ще излиза новия мод за сталинград уаха )
                  XV mile the sea brode is
                  From Turkey to the Ile of Rodez...

                  Comment


                    #24
                    Уханов, за тебе - хващаш едно съплай камионче и на третия ред от командните бутони има един, май втория или третия за съплай. Кликаш на него и после с десния бутон БЛИЗО, не върху, единицата без муниции. Той сам си тръгва и я попълва. Депотите са когато на камиона му свършат мун. - той отива автоматик, натоварва, и се връща да попълва кадето си му казал (най-полезна е цялата процедура за артилерията)
                    XV mile the sea brode is
                    From Turkey to the Ile of Rodez...

                    Comment


                      #25
                      идеята е че всъщност камиончетата за поправка са си само инженерни, а другите са за попълване на боеприпаси и пехота.
                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        #26
                        Тъй... значи напразно съм се надявал - в играта няма някакво смислено групиране (в смисъл на отделения, взводове или нещо подобно) - нямам предвид като в останалите RTS-и, а както трябва. Ако наистина в идеино отношение не е по-далеч от SS, значи не си е струвало да я правят (за мен, поне, щото за тях естествено си струва). Както и да го погледнеш графиката далеч не е най-важното в една игра. Жалко...

                        Comment


                          #27
                          poneze ne sum igral igrata nqma da kazvam nishto osven che i v realnost tankovete se okupavat i se vizva samo malko ot kupola i duloto tova si e napulno realno
                          http://www.imotisofia.bg/

                          Comment


                            #28
                            По скоро проблема е на тактическо ниво - Ако някой е играл Shogun : Total War или Medieval : Total War ще знае за какво говоря. Става въпрос за ПОЧТИ сходен брой войски в играта с тези в историята. А не да имаш 50 танка, и да си мислиш, че реално имаш шансове с толкова. Такъв беше проблема и със Sudden Strike 1 и 2 - дават ти 20 танка и 10 камиона с войници, и ти имаш цел да превземеш някой си град.

                            Освен това няма нищо сложно в това - просто си взимат пример от Shogina или Medievala, и ще разберат, че не е сложно да управляваш 1 000 човека, когато са разделени по полкове (съответно дивизии). Не за друго тя (Medievala) e най-добра игра за 2003. Сигурно ще бъде и такава следващата година.
                            20ти декември преди излитане, Спаич към техника си :
                            "Иване, сега кръв ще се лее!"

                            Comment


                              #29
                              То проблемът не е толкова в това, че са малко частите (поне в SS беше така), а в това, че няма смислено групиране и съответно не можеш да им даваш групови заповеди. А в реолността, никой командир от ниво батальон или полк, например, не дава индивидуални заповеди на всяка машина и човек (има си съответното командно звено под него). Танковете в реалността наистина могат да се окопават, но времето необходимо за създаването на подобен окоп е твърде голямо, за да може това да се осъществи в реално време (ако не ти се чака ден или два, естествено).

                              Comment


                                #30
                                прав си

                                един момент интересен - танковете мислят доста сносно тука, просто им дай "атака" напред и те ше се оправят, ше се въртят накъдето трябва, ще стрелят накъдето трябва, ако не стане от по-отдалече, се приближават (дам, има значение дистанцията) и пр.

                                аз съм доста доволен от нея като цяло, може би защото очаквах точно това което виждам. Вие може би друго сте очаквали
                                albireo написа
                                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                                Comment

                                Working...
                                X