Очаква се през ноември, ще има отделна мисия с Бисмарк
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Silent Hunter III
Collapse
X
-
аз преди играех първата част, сега си купих втората, обаче имам проблеми: първо как да наглася торпедата, така че да улучват? в първата част ебше по-лесно да се ориентира човек. освен това като се гмурна на перископна дълбочина, в перископа нищо не се вижда, абсолютно нищо, дори когато навън е ясен слънчев ден? някакви съвети по въпроса?
като излезе третата обаче може би направо ще почна да играя на нея.
Comment
-
He, mi to edno po edno )
za periskopa siguren li si che si go izkaral?
torpedata sa lesni/trudni w zawisimost ot towa dali si izkliuchil awtomatichniq TDS. Po default awtomat. e wkliuchen i togawa samo trqbwa da naglasish periskopa na nqkoi korab i da natisnesh space da go opredelish kato target (triygylnicheto otdolu ot migashto stawa postoqnno) Posle samo puzash bez da se zelish wyobshte - wsichkoto naglasqne stawa awtomatichno.
Ako iskash weche rychno, to towa e malko po-slojo. Imashe nqkyde tutorials po mrejata no shte trqbwa da gi tyrsq...XV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
Sir Gray написаHe, mi to edno po edno )
za periskopa siguren li si che si go izkaral?
torpedata sa lesni/trudni w zawisimost ot towa dali si izkliuchil awtomatichniq TDS. Po default awtomat. e wkliuchen i togawa samo trqbwa da naglasish periskopa na nqkoi korab i da natisnesh space da go opredelish kato target (triygylnicheto otdolu ot migashto stawa postoqnno) Posle samo puzash bez da se zelish wyobshte - wsichkoto naglasqne stawa awtomatichno.
Ako iskash weche rychno, to towa e malko po-slojo. Imashe nqkyde tutorials po mrejata no shte trqbwa da gi tyrsq...
Comment
-
Такааа, видях че и Деймос я е почнал, а аз пък дори си я купих (вчера дойде, има много полезна карта на клавиатурата и също сносна морска карта) та може би е време за първи впечатления.
От моя страна може да кажа, че тая игра ще се ИГРАЕ. МНОГО Засега мога само някои дреболии да спомена, защото не съм тествал още в една конвойна битка ИИто как се държи и какво представлява динамичната кампания, но по самата подводница определено са направили някои подобрения. Идеята с офицерите доста ми хареса - сега можеш почти като на истинско да им даваш команди и те да си ги изпълняват, няма вече нужда да натискаш всяко копче и да въртиш всеки кран лично ти Особено с подготовката за атака това е много яко - получават се доста нива на детайлност - ако искаш можеш да оставиш на Вахтофицера да ти идентифицира целта, да определи решение за торпедото и дори сам да си избере удобна цел. Това за мързеливите, но ако искаш сам да правиш наблюденията също е много добре решено - имаш едно тефтерче до перископа, където като подточки са дадени различните наблюдения, попълваш всяка точка подред и ВОто директно ги вкарва в ТДЦто. Точно като на истинско. На 2ката трябваше като луд да цъкаш данните в ТДЦто сам, при това задължително ти трябваха допълнителни таблици да си сметнеш разстояние и въобще тригонометрията.
Друго нововъведение е екипажа - вече можеш да гледаш всеки човек поотделно качества, опитност и тн и може да го слагаш на съответната избрана от теб позиция. В кампанията може да рекрутираш допълнителни членове към екипажа, по-опитни или ако има загуби. Също така системата с повредите е по-детайлизирана.
Въобще като цяло се очертава добра игричка, ще докладвам пак когато посъбера още впечатленияXV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
Не, напротив - като развиеш леко чувство става доволно бързо. Аз си пуцам ръчно (най-голям проблем ми създава ъгъла, но и той се схваща лека полека) Разбира се на по-големи разстояния, над 1500м вече си е бая трудничко да уцелиш, тогава пускам залп. Вахтения го ползвам при атака на конвой, когато стрелям по няколко цели, щото иначе ще стана разноглед кое по напредеXV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
Ами то всъщност е "полуръчно" - ти правиш наблюденията в перископа, а вафенофицера ги вкарва в машината (можеш и сам да ги вкарваш, но ще се сбъркаш, да не говорим, че докато ги вкараш те вече няма да са актуални. Горния начин всъщност е най-"реален", така са правели и на истинско )
Та значи процедурата (цялата, щото подготовката е най-важното) е:
1. следиш целта докато не си способен със завидна сигурност да кажеш точния и курс. Ако целта прави зиг-заци - лошо, пуцаш залп. Като си определил курса го чертаеш на картата и си чертаеш позиция на подводницата за провеждане на атака (от туй чертежче после най-лесно се вади "наблюдавания ъгъл") И съответно закарваш лодката там (в идеалния случай паркираш на 1км от предвидения курс на целта, кротваш се на перископска дълбочина, гасиш сичко дето дига шум и чакаш целта да се дотътри пред носа ти)
2. за самото наблюдение е важно тефтерчето горе в дясно, там са отбелязани 4те точки, които трябва да попълниш. Първо идентификацията - отваряш книжката долу в ляво и прелистваш докато намериш някоя щайга дет съвпада с тая в перископа. търговските се научават за 0 време и после става бързо. Като си намерил щайгата кликаш в книжката на квадратчето за потвърждение и целта бива записана в тефтерчето.
3. дистанция - кликаш на дистанция в тефтерчето (де да знам на къв език го играеш, при мене е Ентфернунг ) Отваря се подстраничка, на която долу в левия ъгъл има един кръг с две черти такъв. Това ти е интрумента за определяне на височината на мачтата. Начи гласиш хоризонталната черта на перископа на водолинията на целта (бая трудно начинание в бурно море, даже невъзможно ), цъкаш на това инструментче и гласиш тази втората хориз. линия на най-високата част от целта (мачтата най-често) Като цъкнеш втората линия разстоянието бива автоматично изчислено, ако си доволен потвръждаваш в долния ляв ъгъл и се връщаш на главната страница на тефтетрчето.
4. ъгъл на наблюдение - това е най-голямата дивотия, едно че е труден за преценяване, друго че се променя постоянно. Начи това е ъгълът/курсът, в който трябва да погледне някой от целта, че да види подводницата.Сиреч представяш си, че си целта и си мислиш спрямо нея къде е подводницата. В тефтерчето като цъкнеш на тази подточка излиза едно корабче с кръг около него и на кръга една синя точка. Корабчето е целта, синята точка със стелка е подводницата. Въртиш синята точка по кръга докато решиш, че ситуацията отговаря на реалността Тука помага много чертежче на картата - ако имаш нарисуван правилния курс на целта и твоята позиция, можеш по курса в перископа да определиш къде по линията на своя курс е целта, чертаеш триъгълниче и получаваш директно взаимното разположение. С малко опит става наум. гадното е ако се забавиш малко или целта завива, тоя ъгъл се мени постоянно. Ма важното е да помниш, че е ъгъла от гледна точна на целта, не от подводницата. Потвърждаваш и се връщаш на главната страница
5. Скорост - това е най-лесното. Или директно взимаш от разпознавателната книжка скоростта на тоя вид кораби, или кликаш на подточката и долу в ляво има отново едно инструментче - тоя път часовник. Цъкаш на него, чакаш 10 сек (или повече ако искаш повече точност) и цъкаш пак. готово, скоростта я имаш. Потвърждаваш
6. Вече всички точки са ти попълнени, потвърждаваш в долния десен ъгъл и тия данни биват въведени в компютъра и автоматично актуализирани. сега вече можеш да донагласиш торпедата - дълбочина, скорост, залп/единично. И пуцаш
А, още нещо през цялото време целта трябва да ти е "локната" - гласиш перископа на нея и натискаш "L" - перископа почва да я следи автоматично. Иначе данните ти изчезват.
Айде и късмет в ловуването
Ах, да, торпедата Особено в началния период на войната адски много торпеда имат дефект в спусъка и просто не експлоадират. Ти не правиш нищо грешно, просто торпедата са шайзе А пък магнитните взриватели са още по-кофти, или не гърмят, или гърмят предварително. На мен оня ден при атака на конвой-приказка, голям, над 20 кораба, с ескорт само една корветка, от залп от 4 торпеда три ми експоадираха на половината път. Побеснях :wall:XV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
Comment