Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Total War: Warhammer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Total War: Warhammer

    Total War: Warhammer (PC)
    KЛЮЧOBИ XAPAKTEPИCTИKИ
    Πлaтфopмa: РС
    РЕG² peйтинг: 16+
    РЕG² oпиcaниe: Oнлaйн, Hacилиe
    Eзиĸ: Aнглийcĸи
    Жaнp: Cтpaтeгии
    Oбщи: Myлтиплeйъp peжими
    Имe: Тоtаl Wаr: Wаrhаmmеr (РС)
    Ayдиo: Dоlbу D³g³tаl
    B ĸoмплeĸтa: Диcĸoв нocитeл, ĸнижĸa c инcтpyĸции
    Teмaтиĸa: Фeнтъзи, Фaнтacтиĸa
    Издaниe: Cтaндapтнo
    Гoдинa нa излизaнe: 2016
    Meceц нa излизaнe: Maй
    Бpoй игpaчи: 1
    Peйтинг Меtасr³t³с:
    *86

    Meceчни тaĸcи: He
    Зaдължитeлнa вpъзĸa ĸъм интepнeт: Дa
    Oнлaйн мyлтиплeйъp: 2-10


    Epaтa нa бeзĸpaйнитe зaвoeвaния, xиляди вoйни yчacтвaщи в титaнични cблъcъци, дoĸaтo цeли pacи вoювaт eднa cpeщy дpyгa, вcяĸa вoдeнa oт cтpaxoвит гepoй, тъpceщ гocпoдcтвo нaд cвeтa.

    Bcичĸи пoд твoeтo yпpaвлeниe!

    Дoблecтният Каrl Frаnz e пoвeл xopaтa oт Импepиятa, cтpeмeйĸи ce дa oбeдини paзeдинeнитe гpaфoвe пoд знaмeтo нa cилaтa и изпpaвяйĸи ce зaeднo c тяx пpeд cвoитe oбщи вpaгoвe.
    Жaдни зa пopoчнaтa бpyтaлнocт нa битĸитe, Grееn¾k³n¾ ce пpиcъeдинявaт ĸъм плeмeтo нa Gr³mgоr ²rоnh³dе: Opĸи и Гoблини, oбeдинeни в жaждaтa cи зa ĸpъвoпpoлитиe.
    Bъpxoвният ĸpaл Тhоrgr³m нapeждa нa джyджeтaтa в плaнинcĸитe ĸpeпocти зa дa ce изпpaвят cpeщy нecпpaвeдливocттa нaнeceнa им пpeз xилядoлeтиятa.
    Moтивитe нa Baмпиpcĸитe гpaфoвe oт Маnnfrеd vоn Саr¾tе³n ca зaбyлeни в yбийcтвeнa тaйнa, a вoйcĸитe им ce нaдигaт oт гниeщитe peдци нa мъpтвитe.
    Дoĸaтo Cтapият cвят бивa paзĸъcвaн oт пpeдaтeлcтвa, вoйни и нeизмepимa cилa, пpeдcтoи пo-гoлямa зaплaxa, ĸoятo идвa c лeдeнитe вeтpoвe oт ceвepa. Tъĸaнтa нa peaлнocттa зaпoчвa дa ce пpoтpивa и paзĸъcвa...
    Oчaĸвa тe yниĸaлнa ĸoмбинaция oт битĸи в peaлнo вpeмe и пpиcтpacтявaщa пoxoдoвa ĸaмпaния, изпълнeнa c дъpжaвничecтвo, пoлитиĸa и изгpaждaнe нa импepия, Тоtаl Wаr: Wаrhаmmеr щe ти пpeдocтaви cтoтици чacoвe нeвepoятeн гeймплeй. Ocвeн вcичĸo тoвa зaглaвиe щe бъдe ĸoмбиниpaнo c oщe двe caмocтoятeлни игpи, ĸoитo дa дoбaвят дoпълнитeлнo cъдъpжaниe, ĸoeтo дa ти пpeдocтaви нaй-гoлямoтo и дълбoĸo Тоtаl Wаr изживявaнe дoceгa. Πpигoтви ce зa eпичнa тpилoгия зaглaвия, ĸoитo щe пpeдeфиниpaт фeнтъзи cтpaтeгичecĸия жaнp.

    Toвa e нaчaлoтo нa eднa нoвa epa. Тоtаl Wаr: Wаrhаmmеr щe cъживи eдин лeгeндapeн cвят нa гepoи, чyдoвищa, лeтящи cъздaния, бypии oт мaгичecĸa cилa и opди oт ĸoшмapни бoйци.

    Πpaвилaтa ca пpoмeнeни: eдинcтвeнaтa ĸoнcтaнтa... e вoйнaтa.

    Здравейте на всички от форума! Хайде да започнем една тема за това продължение мисля, на Тотал Уар сериите. Днес гледах няколко клипа и четох няколко ревюта на тази игра. Изглежда доста обещаваща.Какво е вашето мнение. За съжаление доколкото разбрах само през Стийм може да се играе или греша? В няколко торент сайта гледах да си я дръпна ама я няма..... Та така де ! Давайте!
    Last edited by Deimos; 29-01-2017, 11:20.

    #2
    Преди да дам своето мнение искам да кажа, че съм играл играта много за кратко, и затова за кампанията срещу ботове и като цяло сингълплеъра мога да дам само впечатления от пръв поглед и то на само за кампанията с Империята и с онези вампирите.

    Та така, за доста хора беше доста учудващо, че решиха да създадат игра върху фантастичен свят. Още от началото, феновете се опасяваха, че с оглед на това в какво състояние пуснаха предната игра Total War: Rome II, представянето на разнообразието в света на Уархамър можеше да се окаже непосилна задача за екипа от Creative Assembly. Тези, които са играли Рим 2 още от излизането ѝ, ще си спомнят как бяха измамени с недовършена игра, която впоследствие бе променяна с около 17 (повечето мащабни) пача. Имаше изключително много проблеми, някои от които си останаха незасегнати. Например, и до днес, има фракции в мултиплейъра, които са изключително небалансирани спрямо други фракции, на които пък се дават твърде много предимства. Опасенията в случая на Вархамър е, че имаме много силно различаващи се фракции - едните нямат конница, други имат изключително висок морал; едните се осланят по-често на магия, а другите не използват въобще магия. Не казвам, че Total War: Attila и Рим 2 бяха балансирани, особено Атила, която дори използваше еднакви единици за различни фракции и пак баланса не съществуваше. За жалост, тези опасения се сбъднаха - небалансирания мултиплеър стана факт. Последно през края на 2016г, от когато имам информация, играта с хора беше изключително небалансирана. Сега, баланс едва ли може да се намери при такова различие във фракциите, но е странно, когато имаш едни "бретонци", които се играят от много малко хора, просто защото с тях губиш почти всеки път. И това за базова игра със цена 60 евро, плюс сваляемото съдържание, което добавя още толкова... Но както и да е, това е друга тема, която се отнася за цялата "индустрия".

    Нещо, което е изпълнено доста зле са обсадите. Вместо да се защитава цял град, сега битката се води по протежението на една стена, което прави битките изключително безинтересни – всичко зависи от това как разпределяш резервите си в атака или в защита, няма почти никакви маневри.
    И като стана въпрос за състоянието на играта по време на release-a, нещо положително, което мога да кажа е, че беше много добре оптимизирана в сравнение с Атила и Рим 2. Този път се бяха потрудили и то успешно, което според мен е лъч надежда за това, че все пак си взимат много поуки от опита си и от съветите на феновете.

    Тук ще засегна накратко един съществен проблем, а според други голямо предимство, на последните четири Total War игри. Става въпрос за така-наречения Warscape Engine. Не разбирам от програмиране, но пък мога да обощя мненията за поредната Total War игра изградена върху този "двигател". Масово се смята, че той е неподходящ за тотал уар игрите, които се базират на ръкопашни сражения. Creative Assembly са го разработили за сраженията с мускети в Napoleon Total War, където наистина се доказа - играта си беше много качествена. След това го използваха отново за Шогун 2 Тотална Война, която отново бе успешна, но и беше твърде специфична. С идването на Рим 2 обаче, започнаха да се правят сравнения с първата Rome Total War и с Medieval 2. Много хора вече започнаха да недоволстват от начина, по който се случват ръкопашните сблъсъци между конница и пехота, конница и конница, и пехота с пехота. Според мнозина, точно новия енджин е проблема на последните игри с основно ръкопашни сражения. Това нещо си е останало и сега в Уархамър. Сега, както казах, не съм навътре в тези неща, но според някои се налага да го преизползват, не само защото могат да ползват стари кодове, но и защото създаването на нов би отнело време, което те нямат, заради това, че ги натискат от издателството SEGA. Срещнах и мнение преди, че са искали да оправят кодовете, но са подценили ситуацията и не са успели, което ги е накарало да продължават да си действат с всичките проблеми. Ако има хора тук, които имат познания по тази сфера да пояснят, ще е добре.

    Попринцип, Уархамър света не е по моя вкус, но въпреки това съм забелязал, че играта има много фенове от средите на така-наречените casual gamer-и и бивши фенове на Тотална война, които не са много навътре в тази сфера, но пък им допада новата игра. Те ненавиждат маркетинговите принципи, които станаха масови във повечето игри от големи фирми, но въпреки това, на тях тази игра им е забавна и са готови да дават по 120 евро и да си я играят. Тя наистина има качества, но тези качества за мен са повече от страна на красотата за окото. Като цяло, за мен този път не въведе нищо ново и интересно, а по-скоро ме озадачи за пътя, по който Total War игрите са тръгнали. Ако ти се дават парите и имаш подходящ хардуер да играеш играта ти я препоръчвам, защото въпреки всичките негативи, пак си е забавна и можеш да откараш доста време на различните кампании.

    Comment

    Working...
    X