Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Втората Световна Война в Стратегии (TBS/RTS)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Втората Световна Война в Стратегии (TBS/RTS)

    Втората Световна Война в Стратегии (TBS/RTS)

    играл ли е някои игри като - World War II. Frontline Command

    - Стальной Кулак (World War II: Panzer Claws)
    и какво може да каже за тях да ли са близки( или по добри) като геимплеи на Sudden Strike и Блицкриг

    на https://www.maxistuudio.fie.ee/ap/?p...18&limit=1
    има обща информация с линк

    и какво ново бихте искали да виждате в този жанр игри ???

    #2
    Аз лично съм играл само "Sudden Strike" и "Блицкриг" - за другите две съм чел. Като цяло са добри игриците, но, поне за мен, имат този непреодолим недостатък, че са твърде ограничени като поле за изява - никоя от тях не се издига над тактическото ниво, без дори да го изчерпват. То този разговор сме го водили много пъти - военните игри са много, но почти никоя от тях не оправдава името си.

    Comment


      #3
      gollum каза:
      [B]Аз лично съм играл само "Sudden Strike" и "Блицкриг" - за другите две съм чел. Като цяло са добри игриците, но, поне за мен, имат този непреодолим недостатък, че са твърде ограничени като поле за изява - никоя от тях не се издига над тактическото ниво, без дори да го изчерпват. То този разговор сме го водили много пъти - военните игри са много, но почти никоя от тях не оправдава името си.
      Аз в момента се занимавам с V for Victory. Писана в далечната 1993 година. Походова симулация на оперативно ниво. Много добре премислени правила според дилетантското ми мнение. Дори мислех да ти ги предложа за онази игра от раздела "Проект Оперативно-Тактическа игра"
      Макар че не знам какво представляват истинските военни действия, тази игричка ми се струва, че ги отразява доста добре и май оправдава името си.

      Comment


        #4
        Я! И други хора били играли Sudden Strike! Мислех си, че в БГ съм единствен и другите са я пропуснали.
        Давай за жизнь, давай, брат, до конца,
        Давай за тех, кто с нами был тогда.
        Давай за жизнь, будь проклята война,
        Помянем тех, кто с нами был тогда.

        Comment


          #5
          Това съвсем не е вярно
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #6
            @ Imperial Friedrich
            Новият дизайн на форума е страхотен! Поздравления :tup:
            Давай за жизнь, давай, брат, до конца,
            Давай за тех, кто с нами был тогда.
            Давай за жизнь, будь проклята война,
            Помянем тех, кто с нами был тогда.

            Comment


              #7
              О, с удоволствие бих я разгледал, Bsb. Ако можеш да обясниш достатъчно обширно за какво става дума или пък да ми обясниш откъде мога даси я набавя (съдейки по времето на създаване ще да е малка, така че бих могъл да си я сваля, ако е възможно). Макар вече да имам относително завършена система за оперативно-тактическата игра (проблемите, които ме бавят са от технологично, така да се каже, естество), винаги мога да добавя или променя нещо, да не говорим, че моделът ще добие някаква завършеност чак след няколко чета-теста тук на форума.

              Comment


                #8
                SuddenStrike е велика игрица( по-точно SuddenStrike 4ever) наи-вече ако си я играл в мулти. За сега съм играл SuddenStrike , SuddenStrike 4ever , SuddenStrikeII като наи ми допада SuddenStrike 4ever е и те си имат недостатъци - нескопосана мобилна( далекобоина)артилерия , авиация , флот.

                В мулти съм съм я играл повече 1*1 ( по-рядко 1*2 , 2*2)и един път 3*2
                3*2 се получи яко 6ото лятото кат бях на море в една зала кат си jитках 1*1 и един дзепаше в монитара и даваше по малко акъл на опонента ми та разбрахме се и се намериха о6те фенове
                тва му е якото кат не им знаеш тактиката и то в условията на нова 3*2
                игра аз бях от 3-мата не беше много честно ама така искаха победихме ги като се получи явлението че те до последно си мислеха че имат превес - пробиваха единия фланг на които единия играеше отбранително( тои беше играл наи малко) в центъра се получаваха атаки и от двете страни аз пазех другия фланг и помогах с атаки в центъра накрая пробихме през центъра .
                картата беше без далекобоики само минохвъргачки средни и малки

                но тука се показа и един голям недостатък в мулти - съотборника не може да ти отдова свои единици с които да играеш в нужните части от фронта( може само да ти отстъпи примерно оръдие като си махне пехотата от него)





                Comment


                  #9
                  ако не си играл Садъна с мод APRM 4.04 то ти не си видял нищо.
                  Оригиналът е жалка мижитурка по сравнение с това което прави с играта този мод. :evil:

                  Бррр, обичам АПРМ
                  Спасибо Вам, Георгий Константинович, за то, что спасли Россию! Вечная вам память!

                  Comment


                    #10
                    @ RAMMSTEIN
                    Мулти-то на SS наистина е нещо невероятно. Пробвай например игра 6 срещу 6 човека. Става истинска битка при Курск
                    За SS2 (ако още си я пазиш) ти препоръчвам да играеш мулти с мода Real Warfare Mod ver. 6.31 . Той е нещо супер за мулти боеве

                    @ Сержант Уханов
                    APRM 4.04 е супер. Още си го пазя на харда и от - време на време си го играя за разнообразие. Ама APRM 5 (Hiden Stroke) си е жива гавра и издънка.
                    Давай за жизнь, давай, брат, до конца,
                    Давай за тех, кто с нами был тогда.
                    Давай за жизнь, будь проклята война,
                    Помянем тех, кто с нами был тогда.

                    Comment


                      #11
                      Игри на тема ВСВ - много.
                      Като започнем от Panzer-ите и минем през куп други. По-интересно е да продължим началния въпрос "Кой какво би искал да види в този жанр игри?".
                      Та, значи, да запретнем ръкави:
                      1. Геймплея от типа на Panzer-a (II и III) не е лош. Може би към него трябва да се добави (ако е реализуемо от някой производител на игри) щабна организация.
                      След добавянето й, трябва да се направят добави снабдяване, без него играта не би била достатъчно интересна.
                      2. Стратегическо-оперативна, а не само тактическа част. Т.е., голяма карта, на която да могат да се вземат решения.
                      3. Е, не би било зле да има някаква индустрия, но сигурно играта ще стане прекалено комплексна, та ... но не би било зле все пак.

                      Т.е., играта да има следните елементи:
                      - карта, стратегическа, на която да се определя движението на целите армии/фронтове. Разделена на провинции, разбира се.
                      - карта, тактическа, на която да се водят сраженията. Хексове за предпочитане.
                      - отделни единици, с големината полк-дивизия и по възможност да се прави някаква добавка или промяна на отделните единици. Да речем, добавяне на инженерен батальон. Или създаване на елитна част. Нещо от сорта.
                      - Щабни единици, чрез които да се осъществява командването и през които да преминават снабдителните линии. Така ще може да се осъществи наистина някаква по-голяма степен на реализъм, за да не стига до ситуациите, които бяха в Panzer-ите, когато забравена (и разбита) в тила единица изведнъж се попълва (незнайно как) и тръгва да превзима градове и села.
                      - Някакъв ресурс, ако липсва индустрия, от сорта на престижа в Panzer General I-III или IPC/MPP в Axis&Allies / Strategic Command.
                      - лидери, като възможност за назначаване в по-важните части и на по-важните направления. С опит и някакви умения, това е не чак толкова трудно за реализация.
                      - Опит за лидерите, а ако всяка част има лидер - в този случай само за тях, не за частите.
                      - реалното време - в друга игра. Диабло да речем. Или разните симсове. Или някоя друга далечна, неогрята от слънцето страна. Далечна, най-вече, откъдето да не се връща скоро.

                      Толкова засега. Индустрията няма да я споменавам, тя си е една отделна, гигантска тема.
                      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                      Проект 22.06.1941 г.
                      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                      Comment

                      Working...
                      X