Преди многооо-много време за дълго двамата с Воланд бяхме погълнати от една игрица, с която предполагам, че мнозина от вас са измъчвали PC-тата си - става въпрос за UFO. Това, което много ме кефеше в тази игрица, беше много добре направената система за походова изцяло тактическа битка с ролеви елементи (класове персонажи, които могат да се развиват и т.н. - далеч от истинската идея на ролевите симулативни игри, но то пък кое ли е близо). Както и няколкото присъщи на всички стратегически игри елемента - нови технологии, въоръжения и т.н. От много дълго време не ми беше попадала святна игра от този тип (предполагам, че причината е и защото съм мързелив и не съм прекарвал кой знае колко много време в усилия да намеря ), но вчера попаднах на игрица, която изглежда подходящ кандидат за заместник - именова се Silent Storm и е на ползващата се с добро име русдка фирма-разработчик "Нивал".
Игрицата е изградена на абсолютно същия принцип - тактическа битка, в която походово се командва екип от шест души, като самият екип се набира от 40-тина кандидати, разпределени в шест основни класа (войник, гренадир, разузнавач, снайпер, сапьор и медик). Всеки от тях има шест основни показателя (до голяма степен стандартни за подобни игри) и група от второстепенни характеристики, произлизащи от основните (описващи успеха на персонажа при използване на различните оръжия и екипировка). Освен това има и сравнително развита система от умения, от които може да се прави избор след достигане на ново ниво опит. Опитът се натрупва по два начина - като се убиват противници (по този начин се вдигат основни "нива" и се получават точки за избор на умения) и като се използват различните "навици" на персонажа (например - да стреля с автомат, да стреля точно, да хвърля гранати и т.н.) - тук вдигането на нива е според това как точно използвате персонажа. Самата битка е допълнително базирана на много от концепциите използвани в една предишна тяхна игрица - Evil Islands.
Действието в играта се развива през ВСВ, като естествено, става въпрос за екип командоси, които изпълнява най-различни мисии. Може да се играе както от страна на Съюзниците, така и на немска страна.
Самата игра е сравнително тежка, предполагам че най-вече заради графиката, която е общо взето впечатляваща, но според мен прекомерна за подобен род игра.
Имах време да поиграя съвсем малко, но засега изглежда доста обещаваща, така че я препоръчвам на всички, които си падат по този тип игрици.
Игрицата е изградена на абсолютно същия принцип - тактическа битка, в която походово се командва екип от шест души, като самият екип се набира от 40-тина кандидати, разпределени в шест основни класа (войник, гренадир, разузнавач, снайпер, сапьор и медик). Всеки от тях има шест основни показателя (до голяма степен стандартни за подобни игри) и група от второстепенни характеристики, произлизащи от основните (описващи успеха на персонажа при използване на различните оръжия и екипировка). Освен това има и сравнително развита система от умения, от които може да се прави избор след достигане на ново ниво опит. Опитът се натрупва по два начина - като се убиват противници (по този начин се вдигат основни "нива" и се получават точки за избор на умения) и като се използват различните "навици" на персонажа (например - да стреля с автомат, да стреля точно, да хвърля гранати и т.н.) - тук вдигането на нива е според това как точно използвате персонажа. Самата битка е допълнително базирана на много от концепциите използвани в една предишна тяхна игрица - Evil Islands.
Действието в играта се развива през ВСВ, като естествено, става въпрос за екип командоси, които изпълнява най-различни мисии. Може да се играе както от страна на Съюзниците, така и на немска страна.
Самата игра е сравнително тежка, предполагам че най-вече заради графиката, която е общо взето впечатляваща, но според мен прекомерна за подобен род игра.
Имах време да поиграя съвсем малко, но засега изглежда доста обещаваща, така че я препоръчвам на всички, които си падат по този тип игрици.
Comment