Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аge of Wonders II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Ехе, и ни е то там си теглим модове, но предпочитам да си направя сам, сега предстои голямата играчка да конвертна мускетаря от Цивилизация 3, впрочем пак ще е дисбалансирана леко играта, поне по сила на единиците Номадите ще станат много силни като има сложа два вида слонове, но аз ще го оправя като им резна магиите.
    Сега трябва да налучкам как точно се бъзикат сетингите на магията "метаморф", идеята е да си направя част от единиците достигайки златен медал да стават друг вид, по-силна единица, така ще мога да набутам повече единици без да претоварвам расите. Естественно рицарят ще се превръща в Рицар Лорд, познайте от коя игра е последният.

    Comment


      #17
      Предполагам от Warlords Battlecry?
      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
      Проект 22.06.1941 г.
      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

      Comment


        #18
        неее от Warlord 3 любимата ми единица, аз и там играех с хората и това беше гръбнакът на всяка полева армия, поне по едничък си имах във всяка а останалото катапулти, пегаси и основната маса пяйкмъни, много готина игра ееех,

        Comment


          #19
          Същото е и в Warlords Battlecry, където Knight Lord е пак гръбнака на армията
          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
          Проект 22.06.1941 г.
          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

          Comment


            #20
            Да ама там е по-грозен. Въпреки че за мен поне има страшно добри идеи в тази игра, повечето принесени от ходовата стратегия, примерно това че единиците дават бонус (различен) на всички в близката околност, там обаче е прекомерно лесно да се играе с елфи, поне моето наблюдение е такова, но играта не получи развитие с по-съвременна графика, появи се новият Варкрафт и тя залеза беързо, а имаше готини неща, и особенно обстановката, винаги са ме кефили добре говрещи едници, голям кеф просто да ги мърдаш насам-натам само за да ти изръсят поредната глупост
            Ако се върнем към AoW2SM: никой ли не иска да се присъедини към модването? примерно да ми помогне да отгадая ка могат да се префасонират магиите различни от порязяващите.

            Comment


              #21
              Kato говорим че хпрата са средняшка раса, ето как ги оценяват в хевънгеймс: Total Ranks
              1 Nom 255
              2 Shd 251
              3 Dwf 249
              4 Def 245
              5 Dra 219
              6 Und 213
              7 Arc 209
              8 Gob 198
              9 Orc 196
              10 Elf 195
              11 Tig 191
              12 Syr 185
              13 Fro 182
              14 Hum 174
              15 Hlf 153
              14-ти от 15, при това са расата с най-слабо 3-то ниво единици, най-масово използуваните в играта.
              Халфлингите са послени просто защото техните 1 и 2-ро ниво са наистина скапани, но имат една от най-универсалните 3-то ниво единица и почти най-противната 4-то ниво.

              Comment


                #22
                Ха, а орките що са толкова ниско в класацията? Номадите знам защо са горе, най-вече заради високата им подвижност. Джуджетата пък са ги качили май прекалено високо, макар и хич да не са слаби, но в експанжъна определено Rune master-а е с доста занижени характеристики.
                Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                Проект 22.06.1941 г.
                "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                Comment


                  #23
                  Да, и мен това с джуджетата доста ме изненадва - те имат силни единци, но пък са слабо подвижни и на практика имат голям плюс единстевно на карта с много планини. Орките определено в експанжъна са твърде-твърде силни и мястото им ме изненадва. Обаче това, което ме изненадва още повече е мястото на неумреляците - те милите са съвсем зле и бих ги поставли по-скоро на самия край на класацията. Инак полурастовете имат една добра единица на първо ниво - прашкаря .

                  Comment


                    #24
                    Джуджетата имат една изключителна единица:инженер, страшно нещо, яко стреля, блъска, ремонтира машини, освен това подвижността се подобрява драстично с използуването на танка.
                    Орките като статистика са якои обче имат малък резистънс, това прави Warlord-а лесна плячка за специални умения. ундедите имат страшно мног специални абилитита,ама старшно много, докато на дребосъците прашкарят не енищо особенно сравнен с кросбоумъните: джуджетата има и хората също, познайте чий е по-хубав
                    Според мен за човешки играч най-добри за тъмните елфи, просто спайдъркуинките мачкат всичко, а другарчето с което играем още от времето на Warlord 3 разцъква само с дарк елфи, е а аз винаги съм си човек. В мода който равя нещата са по-балансирани, само дето Номадите ще са още по-силни като набор от единици, сложил съм им слона на 3-то ниво, заеднос още един слон стрелящ с репийтър балиста, но ще ги резна от към икономика и магия. впрочем смятам да засиля диференциацията между магически и хамалски раси, поне в расовите бонси, на джуджките съм сложил един Гигант и огнен голем (от Диабло 2)

                    Comment


                      #25
                      Това за танка и подвижността е вярно, но въпросният танк идва късно. А подвижността е критична най-вече в ранния етап на играта, поне според мен. Именно затова и расите с подвижни единици на първо-второ ниво са за предпочитане (особено такива, които могат да плуват или да се движат през планини (но сравнително бързо )).
                      Неумреляците вярно имат специални способности, но всичките са и уязвими - като цяло не ми се струват проблематични за преодоляване. За Тъмните елфи си прав - наистина са бая силни.
                      За сравнението прашкар - арбалетчия не съм съвсем съгласен. Вярно, че арбалетчията има по-висока атака и повреда, но стреля само веднъж. И моят опит показва, че тъврде често не уцелва . Докато прашкарят стреля три пъти и кажи-речи винаги поне един от ударите му уцелва (или дав, че и три). Общо взето, срещу единици първо-второ ниво прашкарят е по-ефективен от арбалетчията - последният има предимство по-скоро срещу единици 3-то ниво (и въобще единици с висока отрбана, но в повечето случаи тя зависи и от нивото).общо взето, прашкарят за един ход може да прати три изстрела с атака 7 и всеки от тях да нанесе до 5 единици повреда - срещу единици с отбрана 4-8 това е добре. Арбалетчията може да даде един изстрел с атака 16 (много добре дои срещу високо ниво), но прави повреда 7 с този единствен изстрел. Т.е., прашкарят спокойно може за един ход да убие единица от първо ниво и понякога - от второ. Арбалетчията не може да ебие за един ход никоя единица, но за сметка на това може да рани единица от по-високо ниво (прашкарят е що-годе ефективен срещу обсадна техника, но срещу единици 3-4 ниво е безполезен, докато тук арбалетчията запазва ефективност).
                      Сега като разгледах въпросния списък ме удиви и друго- твърде високата оценка за драконяните - според мен са доста сбъркана раса и може да бъде наградена с подобна оценка само заради последното си ниво единици.

                      В тая връзка - много добро сравнение на расите (вярно, в AoW2, а не в експанъжа) има на този адрес:


                      А тук:

                      има хубави описания на статистиките за всяка единица.

                      Comment


                        #26
                        Az точно от там съм свалил таблицата.

                        Джуджетата: имат си ездач на прасе който е доста яко говедо и е една от най-мобилните единици, още повече че стартират с магията "свободно движение" и цъкат по целият терен.
                        За скоростните армии в напреднал етап: те са небалансирани и само колесниците могат да се борят с всякакви противници, всичко друго което се мъкне се съобразява с най-бавната единица, обикновенно обсадната техника.

                        Стрелците на ниско ниво: ами те са подходящи само за борба със себеподобни, което пък може да стане или на много малка карта или в много начален етап на играта, докато арбалетчика запазва своята ефективност през цялата игра, още повече че стреля и по-далечко и не му влияят толкова препятствията.

                        драконианците са една от трите раси с сенчесто ходене, имат неприятни единици като флеймъра, огнен дъх пък е на първо ниво боклука, освен това кръшърът им е идеална дефанзивна единица, има много живот и със съответно енчантване става идеален за пазане на градовете, имат хубава летяща 3-то ниво единица и естественно дракона, единственната откровенно слаба единица е мистикът, скъп и кекав, а хидрата също е идеална база за хората избрали енчатнването като вид магическо развитие. Аз лично към него се ориентирам, и към глобалните магии като пролетен дъжд и златен ръш. бойни почти не използувам, само при голям зор.
                        Впрочем като се замисля двата вида елфи за най-удобни за игра, аз скоро разцъквах с нормалните, само с енчантнъти друиди джъткал, коляма гавра, даже ентаджът на друида е по-добър от замрежването защото има по-висока атака, ако и да трае само 2 хода

                        Comment


                          #27
                          Ихаа, събота и неделя си тествах мода, почти никави промени не се наложиха. Откровенно казано позувал съм доста от единицците в мода на Климбер, или по-точно графика от него мод, която пък е сваляна от разни други игри повечето от които не разпознах.

                          Comment

                          Working...
                          X