Ново заглавие (сега е минало през кистарстър), звучи интересно, идеята е да създадат много-платформена система за симулация на исторически сражения, която е базирана на традиционните настолни военни гири (с всичките им плюсове и с идеята прехвърлянето на компютър да премахне повечето от недостатъците). Поне на мен ми звучи интересно, защото тези системи имат голям потенциал. Сайтът на играта, тук има обяснения за геймплея.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
War and Battles
Collapse
X
-
Първото нещо, което ми направи впечатление е графиката, която според мен е ужасно дразнеща.Архаичната PG ми е много по-приятна като изглед.
Не видах никъде дали битките са ограничени откъм период, по снимките само техника от ВСВ виждам, но на постера на сайта се мяркат и неща от други епохи.
Това което е различно спрямо версиите на PG, които играя са въпоросните точки, който ако правилно съм разбрал могат да позволят на едно формирование да се придвижи на доста сериозно разстояние, лишавайки останалите от възможност са сериозни маневри в съответния ход.Харесва ми като идея, защото би позволило по-подвижни тактики, но само при условие, че е направено по нормален начин, а не води до увеличаване на бързината и периметъра на придвижване на дадено формирование далеч над реалните му възможности.
Хубаво е, че има и опцията за съвместна атака от две или повече съединения подобно на HoI.
Описана е проста атака, интересно дали ще има възможност за по-детайлно осъществяване на атака, а не просто два клика с мишката.
Някъде описано ли е дали ще е онлайн или пак основния противник ще е компютъра?
Подобен род стратегия в онлайн формат ще е нещо много приятно.Nobody has three balls but some people have two very good ones!
-
Ultramarine написаПървото нещо, което ми направи впечатление е графиката, която според мен е ужасно дразнеща.Архаичната PG ми е много по-приятна като изглед.
Що се отнася до изображенията на единиците: всичко е горе-долу нормално и естествено следва от пак същия източник (настолните уоргеймове с хексове). Аз, да си призная, бих избрал доста по-различно изглеждаща текстура и вид за "картончетата" с единиците, но вероятно са решили да бъдат различни според периода.
Не само архаичната PG, но и съвременния й римейк PzC са по-добре.
Ultramarine написаНе видах никъде дали битките са ограничени откъм период, по снимките само техника от ВСВ виждам, но на постера на сайта се мяркат и неща от други епохи...Някъде описано ли е дали ще е онлайн или пак основния противник ще е компютъра?
Подобен род стратегия в онлайн формат ще е нещо много приятно.
Най-вероятно идеята им е да продават отделните пакети със сражения, в което има логика и смисъл от чисто търговска гледна точка. Особено ако наблегнат на мултиплейъра, а с цялата поддръжка на "облаци" и много-платформеност - всичко от РС, през таблети до телефони, вероятно ще им донесе добри печалби, ако го направят прилично. Лошото е, че това ще се отрази на интерфейса, който трябва да става за тъчскрийн, т.е. няма десни бутони и прочее удобства.
Ultramarine написаТова което е различно спрямо версиите на PG, които играя са въпоросните точки, който ако правилно съм разбрал могат да позволят на едно формирование да се придвижи на доста сериозно разстояние, лишавайки останалите от възможност са сериозни маневри в съответния ход.Харесва ми като идея, защото би позволило по-подвижни тактики, но само при условие, че е направено по нормален начин, а не води до увеличаване на бързината и периметъра на придвижване на дадено формирование далеч над реалните му възможности.
Идеята е, че всяка страна получава определен брой активационни точки за своя ход. Всяко действие с едно "пулче" отнема (вероятно) една активационна точка - за движение, атака и прочее. Т.е. ако аз имам 100 военни единици (да речем) и 30 активационни точки за хода, това означава, че ще мога да "играя" максимум с 30 от тях. При това, най-вероятно за всяко отделно действие ще трябва по една активационна точка, е ако искам да придвижа и атакувам с еди кой си единици, може би ще ми струва две точки, а не една. Това създава половинчатост на ходовете спрямо "пълна" система IGOYOUGO.
За "петзвездната" серия са характерни неща като липса на споделяне на едно и също хексче от повече от една единица (стакване) - тук това, както във всеки настолен уоргейм, е нещо нормално; пълен IGOYOUGO, т.е. редуват се ходове, в рамките на които всеки играе с всички свои единици, а не трябва да избира ограничен брой от тях, с които да действа; възможни са съвместни атаки (както в почти всеки настолен уоргейм); работи се с опростена система за смятане на боевете, където имаш само рейтинг за атака, отбрана, модификатор и зар, които най-често се съчетават с до три-четири "стъпки" за всяка единица. изглежда че тук случаят ще е същия.
Сега, за самата система на активациите - идеята е, че с подобна система ходовете са доста по-реалистични - хем са по-близо до възможността за отговор и реакция (често има реализирани фази за реакция - не знам дали тук ще е възможно), като същевременно дават възможност (както в реалността) пълководецът да се съсредоточи там, където смята че се решава сражението.
Ultramarine написаХубаво е, че има и опцията за съвместна атака от две или повече съединения подобно на HoI.
Ultramarine написаОписана е проста атака, интересно дали ще има възможност за по-детайлно осъществяване на атака, а не просто два клика с мишката.
Comment
Comment