Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Dominions IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Dominions IV

    Подозирам, че сме имали някъде тема за третата част, но тъй.като не я намерих, отварям тази. Сайтче. Illwinter обявиха, че правят четвърта част, били сравнително напред с разработката, което вероятно означава, че ще излезе след 6-9 месеца. Засега няма много информация, освен тази:
    Here's a short list with the most important changes compared to Dominions 3.
    • Teamplay, one pretender and one or more disciples per team.
    • Thrones of Ascension. Claim thrones to gain extra powers and to win the game eventually.
    • Many sprites have been redrawn and the 3d terrain is also improved.
    • Many user interface improvements.
    • Formations like line formation or skirmish formation.
    • Improved random map generation with wraparound maps, caves, rivers and mountain passes.
    • Rivers that can only be passed when frozen, mountain passes that can only be passed by special units and when it's warm.
    • Pierce, slash and blunt weapons have slightly different quirks. E.g. don't shoot arrows at skeletons.
    • Darkness and dark vision plays a more important role. Notably in deep seas, caves and sometimes during assassinations.
    • Range restrictions on magic rituals and items and spells that can be used to boost ritual ranges.
    • Improved network support, turns can be resumed from any computer and turns can be marked as only half finished.
    • Global random events
    • Can build castle improvements like extra towers or extra supply storage
    • Province Defence dependent on the local population and some nations have easier or harder to organize it.
    • Improvements to AI and to modding.
    • Many new monsters, spells, magic items, sites, random events and some nations too.

    но след време ще допълват.

    #2
    Играта ще излиза през август.

    Comment


      #3
      Играта може вече да се поръчва (през Дезура). Ще излезе на 31.08. Давам връзка и към мястото, защото там има кратко превю и видео.

      Comment


        #4
        Оказа се, че нямаме тема за Доминионите 3 и докато още няма материал за нея, ще слагам тук, после може да го оформим като отделна тема.
        Реших да направя 2-3 сражения (тук засега е само 1), направено с бойната система на играта, ето: сражение 1
        В играта нещата са сравнително прости - разделяме силите в отряди, евентуално - при различни командири. Всеки командир и отряд може да има заповед, или, ако не му се даде - ИИ решава как ще се държи. Освен това се определя за всеки отряд или командир каква ще е началната му позиция - на левия, десния фланг или в центъра, дали ще е на предна или по-задна позиция и т.н. След като позициите са определени и заповедите - дадени, натискаме бутона за край на хода и сражението се провежда. Ние можем само да го гледаме и да видим дали заповедите са били смислени и планът - разумен.
        Сраженията могат да се водят и само между конвенционални сили - т.е. пехота, кавалерия и т.н., без магове, заклинатели и всякакви чудовища. Броят на расите и нациите е много голям. В първото примерно сражение едни срещу други са западноевропейски рицари (Улм) и японски самураи (Джомон), като първите са по-малобройни, но по-бронирани, вторите - с типичното за Япония по-леко брониране и без тежка кавалерия. Там, на линка е описано какво става и как протичат нещата.
        Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
        Проект 22.06.1941 г.
        "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

        Comment


          #5
          Сражение 2, този път между гърци и римляни от античната епоха (е, обаче със спецификите, които те имат в играта, разликите са немалки).
          Следващото сражение вече ще е не само с конвенционални войски, вероятно ще сложа магове и други подобни, там вариациите са много, отделно от това разните специални видове единици, едно 100-200 различни фантастични единици.
          Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
          Проект 22.06.1941 г.
          "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

          Comment


            #6
            Dominions IV
            Първо - същността не е променена - пак имаме три ери, с по двадесетина различни раси във всяка от тях. Да пръв поглед - във всяка ера има поне 2-3 повече. Промените, освен добавките, са главно за да бъде играта поне малко по-благосклонна към играча: има повече обяснения на всяко ниво, виждат се неща като модификаторите на бойния дух за отрядите (преди трябваше да се гледа в сражението, за да се разбере), има повече яснота при създаването на лидера в началото и т.н. За мен може би най-съществената е вече изключително детайлният отчет за сражението - колко и какви лидери е имало, какви войски са участвали и какви са загубите. Има и някои промени в геймплея - сега всеки лидер има ограничение за броя водени от него отряди и това е изобразено съвсем ясно. Има и още една опция при строежа на укрепления в провинциите. И да, вече за стрелците има и команда "стреляй и поддържай дистанция с противника", което най-вероятно ще направи по-използваеми конните стрелци. Да видим.

            Малко картинки от четвъртата част:

            За разлика от преди, създаването на претендента е събрано в един екран, а картинките са някак приведени в един стил.



            Инфото е по-детайлно и ясно се вижда, че нашият бъдещ претендент-мъдрец ще има огромен бонус в разучаването на магии.


            Картата е симпатична както преди (ако човек харесва този стил), а с бутони са изведени всички важни функции.


            Екранът за подготовка на армията за битка е по-детайлен, с повече изведена информация и ясно видими бонуси за морала и количеството отряди. Ограниченията от този род ги нямаше преди, да видим как ще се отразят на играта.


            Много по-ясен е крайният резултат - какви точно войски са участвали, а в различните цветове горе са различните типове командири - син за военните, лилав за маговете и жълт за служителите на култа.


            Това е прозорецът за милицията, защитаваща провинцията. Сега вече се вижда ясно точно какви сили ще имаме, за да се пазим от чужди посегателства над родната земя. В различните провинции има различни защитни сили, а и бройката е различна - макар аз лично да оставям отбраната винаги на 10 точки, някой път това значи 20 войника, а понякога - 25.


            Сега се вижда малко по-ясно кой лидер (в ляво) какви възможности има. Маговете си личат веднага
            Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
            Проект 22.06.1941 г.
            "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

            Comment

            Working...
            X