Препоръчвам на Уорклорда ( сиреч Работаря) да си копа въглища в задния двор и да чете повече книжки
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Политика, търговия, война
Collapse
X
-
Ей затова говорих - сериозна тема за обяви от държавен характер се превърна в чат форум, който поставя под съмнение целесъобразността да се опитвам да играя с хората които не могат да схванат коя от темите и за чатче и коя е за вживяване - особенно след като изрично е споменато в първия пост от Автора. Ако ще играем света на диска, то аз съм аут - ако ще се опитваме да направим една сериозна симулация - нека се постегнем и по-малко празни приказки - поне в официалните теми - има си ЛС, icq, mirc, skype - ако всичко това не ви стига за да си начешете езиците, сериозно е време да се замислита за посещение при психолог. Извинявам се за строгостта на изказването - но надявам се че сте възрастни хора и можете да си налагати поне минимални самоограничения.
По този повод имам едно предложение - да се дава право на всяка държава да направи по едно официално изказване/съобщение/обявление на ход - нещо като национален дипломатически белютин - така мисля че ще се ограничи ненужния спам и "покани за чай".Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.
请您死在地狱般的阵痛
[qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
きさまはしんでくださいませんか
[kisamawa shinde kudasaimasenka]
Comment
-
Ето и договора, збавянето настъпи защото интернет доставчиците в Нордланд направиха опит за революция и държаха краля под обсада в двореца два дни. Опасност за кралската власт вече няма, моблизирахме линейната бригада и си пробихме път до зимния дворец. Системният администратор с ник Ленин вече не е заплаха. Сега ползваме останките от интернет доставчиците за боулинг.
Ето и договора:
Договор за помощ на бедстващи кораби:
1. Ако кораб потъне и остави екипаж (капитани/пионери/админстративен персонал) на някой бряг, то кораби на държави подписали договора ще помогнат за спасяването на персонала и транспортирането му до най-близкото пристанище.
2. Ако някое племе използва изследователи за закуска, то държавите подписали договора го изличават от лицето на земята
3. В случай че кораб е тежко повреден от буря, то най-близките кораби на държавите подписали договора отиват при него и помагат за спасяваето на кораба/екипажа.
4. Радиосъобщения за бедствие да се пращат от посредниците до всички страни, подписали договора, ако техен кораб е в бедствено положение.
Всеки крал да се чувства свободен да го подписва„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Към договорът се прибавят следните уточнения по предложение на Вестланд:
"Ако се предоставя гориво на бедстващ кораб, то то следва да бъде заплатено от страната, чиито е бедстващия кораб, по предварително договорена цена."
"При спасяването само на екипаж и административен персонал, чрез превоза му до близко пристанище, не се дължи заплащане на горивото, но може да бъде възмездено по решение на страната чийто е бедстващия персонал."
"Избора на пристанище е право на страната собственик на спасителния кораб, освен в случаите на предварителна договорка "
Кралствата на Нордланд и Вестланд са одобрили договора.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Естланд е съгласен с духа на договора но не и изпълнението му.
1. Ако естландски корам прибере корабокрушенци от друга държава или те претърпят крушение в акваторията под контрола на Естланд, то властите ще им гарантират пълен пансеон и лечение в рамките на 1 месец, през който те ще имат пълното съдействие ако искат да се свържат с представителите на своята държава в Естланд или директно с властите на своята страна. През този месец родната страна на корабокрушенците могат да организират превозването им ако признаят тези корабокрушенци за свои подданици. Попаднали в следствие на корабокрушение на кораб под Естландски флаг, ще могат да слязат от него само в Естландско пристанище , независимо от къде ще минава корабът преди това. Изключения ще се правят само при доказана самоличност на корабокрушенците и при решение на Естландските власти в обсега на радиостанцията на кораба. При непредприети действия от страна на родната им страна в рамките на 6 месеца, уцелелите ще получат естландско подданство.
2. При избиване на екипажа на чужд кораб от подданици на Естланд, съответните подданици ще бъдат преследвани спрямо действащите закони на Естланд.
3. При избиване на екипажа от страна на варварски племена, Естланд няма да взема страна в конфликта различна от принципиалната си политика спрямо съответното племе в даден момент. При възможност останките на загиналите ще бъдат предадени на властите на родната им държава.
4. При намиране на търпящ бедствие чужд кораб - такъв ще бъде евакуиран съгласно правилата описани в точка 1. При възможност корабът да бъде теглен на буксир, той ще бъде поставен на най-близък Естландски док за 1 месец, през който родната му държава може да предприеме постъпките за неговото ремонтиране и транспортиране. Естланд е готова да предостави своите корабостроителници за ремонта на кораба срещу заплащане на ремонтните работи и вложени в ремонта суровини от страната , на която принадлежи кораба.
5. Прибран в слудствие на корабокрушение товар ще се складира безплатно в складовете на Естланд, докато не бъде потърсен от доказани собственици. След първия месец товара ще бъде облаган със стандартна складове такса. Ако товарът не бъде потърсен в рамките на 6 месеца, той ще бъде конфискуван в полза на Естланд.
Тези точки не обвързват с нищо другите страни - това е алгоритъма по който ще действат Естландските власти в случаите на корабокрушение.Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.
请您死在地狱般的阵痛
[qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
きさまはしんでくださいませんか
[kisamawa shinde kudasaimasenka]
Comment
Comment