Заповеди извън Колумбийското фиаско... ъъ, фиеста исках да кажа.
1. Поръчва се разработката на самолет Douglas DT26
Бомбардировач-торпедоносец
Двигател - 780 кс
площ на крилата - 25
далечина на полета 800 километра
3х12.7(1 зад пилота, 1 в долната полусфера отзад и една над мотора)
908 килограма товар(1х533 мм. авиационно торпедо или 2х454 кг бомби полубронебойни бомби или съответния брой 227 кг бомби)
Цена на проекта 1,185, цена на единичен самолет 12.
Плащането го пиша в хода за 1925г.
2. Поръчва се разработката на самолет Boeing P-12
Изтребител
Двигател - 650 кс
площ на крилата 21 кв. м.
далечина на полета 800 километра
въоръжение 2х7.62, 2х12.7
500 килограма товар(примерно 2х227 кила бомби)
цена на проекта 897
един самолет - 9
Плащането го пиша в хода за 1925г.
3. Купуваме две авиогрупи с антики за CVL-3 и CVL-4. Всяка по 15 PW-9 и 10 DT. Защото новите самолети ще са готови чак за края на 1925г.
1. Поръчва се разработката на самолет Douglas DT26
Бомбардировач-торпедоносец
Двигател - 780 кс
площ на крилата - 25
далечина на полета 800 километра
3х12.7(1 зад пилота, 1 в долната полусфера отзад и една над мотора)
908 килограма товар(1х533 мм. авиационно торпедо или 2х454 кг бомби полубронебойни бомби или съответния брой 227 кг бомби)
Цена на проекта 1,185, цена на единичен самолет 12.
Плащането го пиша в хода за 1925г.
2. Поръчва се разработката на самолет Boeing P-12
Изтребител
Двигател - 650 кс
площ на крилата 21 кв. м.
далечина на полета 800 километра
въоръжение 2х7.62, 2х12.7
500 килограма товар(примерно 2х227 кила бомби)
цена на проекта 897
един самолет - 9
Плащането го пиша в хода за 1925г.
3. Купуваме две авиогрупи с антики за CVL-3 и CVL-4. Всяка по 15 PW-9 и 10 DT. Защото новите самолети ще са готови чак за края на 1925г.