Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Department of the Navy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Imperial написа Виж мнение
    М-у другото беше забравил да махнеш от корабостроителниците кораби, готови на предния ход. Изведнъж се оказа че почти всичко е свободно. Не че и аз не си свърших работата, чак сега се сетих да проверя.

    Друго, цената за разширяването на стапелите нещо не я разбирам. Разширяване от 35,000 на 40,000 е по-скъпо от това от 35,000 на 45,000? Освен това промяна на линейните размери не променя цената по абсолютно никакъв начин.

    Пример:
    Арсенал в Чизапийк 35,000 260 25 £2,075 +10000т +20м +15м
    Арсенал в Чизапийк 35,000 260 25 £2,425 +5000т +20м +15м
    А само 1000т увеличение е 2,700 лири?

    Нещо май не е наред формулата.
    Формулата е оправена. Ето ти файла.
    А "Райт" е просто "Лангли-2". Планирали са да го построят подобно на прототипа , но после се отказали в полза на специално проектиран самолетоносач.
    Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
    Неизвестен руски адмирал

    Comment


      #32
      За който има нужда

      Norman Friedman - US Battleships

      Warships of the Imperial Japanese Navy 1869-1945

      Squadron-Signal - Warships in Action n.003 - US Battleships Part 1

      Squadron-Signal - Warships in Action n.004 - US Battleships Part 2

      Squadron-Signal - Warships In Action n.005 - US Aircraft Carriers (Part 1)

      Squadron-Signal - Warships In Action n.008 - Fletcher DDs

      Squadron-Signal - Warships In Action n.012 - US Light Cruisers

      Squadron-Signal - Warships In Action n.014 - US Heavy Crusiers Part 1
      Last edited by Imperial; 01-10-2008, 05:14.
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #33
        Одзи, как така имаме ТРИСТА ескадрени миноносци?
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #34
          Това идсторически или Одзава ни е дал толкова
          П.В.

          Comment


            #35
            Одзава ни е дал толкова Тъкъри.

            А ти моля отговори на въпросите по-долу.
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              #36
              Ами толкова настрояват в САЩ за периода 1910-1920 г. Тук войната я няма, но го има обострянето на отношенията с Англия. Ако не ви трябват можете да режете - получавате по 70 фунта на тон скрап.
              Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
              Неизвестен руски адмирал

              Comment


                #37
                Ами, добре. Само дето реално са построени под 10 Тъкъра, май.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #38
                  Imperial написа Виж мнение
                  Новите ни проекти за кораби май не включват никакви хидроплани? Доколкото разбирам те са задължителни за модерните кораби.
                  Въпрос на желание.

                  Imperial написа Виж мнение
                  В проекта за линкор пише Machinery: Oil fired boilers, steam turbines, Geared drive
                  Не трябва ли да е с турбоелектрически установки?
                  Ами от "Ню Мексико" насам все трябва да са такива. Но можете да се върнете назад и към парната машина и към платната, ако желаете. Няма ограничения в тази област.

                  Imperial написа Виж мнение
                  Корабите могат ли да се модернизират в док или трябва в корабостроителница?
                  В док - само ремонт. корабостроителницата освен док има далеч повече съоръжения и заводи за производство на различни и твърде полезни за кораба и екипажа механизми. Затова - модернизацията само в корабостроителницата.

                  Imperial написа Виж мнение
                  Що за животно е самолетоносачът ни "Райт"? Не мога да намеря такъв исторически кораб...
                  Вече не си спомням от къде го изкопах. Трябвало е да бъде продължение на програмата с "Ленгли", но заради вашингтонската морска конференция остава само на хартия. решават да построят много по-адекватните "Лексингтон" и "Саратога". Вие го получихте заради липсата на такава конференция.
                  Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                  Неизвестен руски адмирал

                  Comment


                    #39
                    Първите два въпроса бяха за адмирала
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #40
                      Уф ... карай. Вживях се в ролята на Всезнайко
                      Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                      Неизвестен руски адмирал

                      Comment


                        #41
                        Добавих още книжки в списъка.
                        albireo написа
                        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                        Comment


                          #42
                          Одзава: ако искам да строя подводници, кой тонаж вземам предвид за определянето на разхода на ТП? Надводния или подводния?

                          Също така искам да помоля да добавиш още едно разделение между 4000т и под 1000т - 2000т. Да може да се правят 6 кораба между 1000т и 2000т. Иначе се получава малко ... ако имаш кораб 950т можеш да направиш 8, но ако имаш 1050т - само 4. А при малките корабчета бройката е много по-чувствителна.
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            #43
                            Дадено!
                            За всики кораби се взема като тонаж максималния, т. е. в твоя случай това е подводното водоизместване.
                            Last edited by Odzava; 01-10-2008, 09:14.
                            Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                            Неизвестен руски адмирал

                            Comment


                              #44
                              Название: Линкор "Вест Вирджиния-бис" 1923г.
                              Размери: 42243 тона; 255x32x9,5 метра; Машини: 70000 к.с. = 26 въз; 7000 мили - 14 въз; Въоръжение: кули ГК (лв): 3х3x406/50(1920с)120, каземати БК: 18x152/45(1920с)150, установки МК: 8x76/50(1920с)250
                              Брониране: пояс: 343(76)127, палуба: 76/51, система ПТЗ: 25х3, рубка: 356, кули ГК: 457/406, каземати БК: 152
                              Цена: 8505 х. фун. Време за строеж 4 г. 11 мес.
                              Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                              Неизвестен руски адмирал

                              Comment


                                #45
                                Едната допълнителна година строеж от кулите ли идва? Ако да, ще си караме на 4х2
                                albireo написа
                                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                                Comment

                                Working...
                                X