Целта на темата е да проверя има ли желаещи да играят в нещо като Дипломация, водена от мен по Средната земя.
Периодът е краят на Третата епоха и Гандалф се сблъсква със Саурон в двубой за да определи бъдещето на Средна земя - Гандалф иска то да е мистично, магическо, природоустойчиво и водено от красивите и светлите, Саурон иска да индустриализира света, без да го е грижа за природата да черпи ресурси от нея и да основе свят на равенство, където никой да не е дискриминиран освен онези, които са избрали да му се опълчат и онези, които не го приемат за върховен господар. Всички други са равни, независимо от пол, цвят на кожата и расова принадлежност.
Всеки от владетелите на народите на Средна земя ще има възможност да избере своята позиция и да заеме едната или другата страна. Всеки ще може да промени избора си по всяко време.
Ще има един колективен орган, който ще взема решенията си със свободно гласуване, след предложения на лидера - Съветът на Задругата на Пръстена. Ще има един не толкова колективен орган, който ще взема решенията кои от нарежданията на началника на Комитета по откриване на загубени пръстени ще изпълнява.
Целта на всеки от владетелите ще е да избере печелившата страна в конфликта и да се възползва най-добре от нея - да направи така, че неговият народ да бъде водещият народ в Четвъртата епоха. Играта свършва с колективна победа на единия съюз над другия като измежду побеждаващия съюз спечели народът, събрал най-много точки от специалните си задачи, а всички останали бъдат осъдени да играят маргинални роли в следващата епоха или да изчезнат.
Възможности за народи, контролирани от играчите са:
Върховно Джуджешко Кралство с прилежащите му територии в Железните Хълмове, Мория, Еред Луин и сателитното човешко кралство Дейл, със столица в крепостта Еребор. (1,12,13,14,19)
Съюз на сивите и високите елфи, контролиращи териториите на Лориен, Ломидол, Сивите Заливи и Мраколес. (2,8,11,18)
Роханско Кралство –Бродовете на Исен, Шлемово Усое, Едорас (26,27,28)
Гондорско Кралство – Минас Тирит, Дол Амрот, Белфалас, Анфалас (34,36,37,25)
Гоблинска хегемония на Мория и Гундабадските Планини. (19,7)
Оркски васалства, състоящи се от Барад-Дур, Мораннон и Минас Моргул (32,31,33)
Харадски кралства на Харад, Далечен Харад и Умбар, в конфедерация с източните владения на Рун. (38,39,40,15,16)
Саруман с воденото от него Исенгардско самодържество и съюзници – Исенгард и страната Дун. (22,21)
Прилагам картата на играта.
Това, което ме интересува е: ще се намерят ли желаещи, които при тази презентация, ще са съгласни да прочетат правилата и ако им харесат да играят или да не се хабя да организирам правилата във четим формат.
Благодаря ви за вниманието
Периодът е краят на Третата епоха и Гандалф се сблъсква със Саурон в двубой за да определи бъдещето на Средна земя - Гандалф иска то да е мистично, магическо, природоустойчиво и водено от красивите и светлите, Саурон иска да индустриализира света, без да го е грижа за природата да черпи ресурси от нея и да основе свят на равенство, където никой да не е дискриминиран освен онези, които са избрали да му се опълчат и онези, които не го приемат за върховен господар. Всички други са равни, независимо от пол, цвят на кожата и расова принадлежност.
Всеки от владетелите на народите на Средна земя ще има възможност да избере своята позиция и да заеме едната или другата страна. Всеки ще може да промени избора си по всяко време.
Ще има един колективен орган, който ще взема решенията си със свободно гласуване, след предложения на лидера - Съветът на Задругата на Пръстена. Ще има един не толкова колективен орган, който ще взема решенията кои от нарежданията на началника на Комитета по откриване на загубени пръстени ще изпълнява.
Целта на всеки от владетелите ще е да избере печелившата страна в конфликта и да се възползва най-добре от нея - да направи така, че неговият народ да бъде водещият народ в Четвъртата епоха. Играта свършва с колективна победа на единия съюз над другия като измежду побеждаващия съюз спечели народът, събрал най-много точки от специалните си задачи, а всички останали бъдат осъдени да играят маргинални роли в следващата епоха или да изчезнат.
Възможности за народи, контролирани от играчите са:
Върховно Джуджешко Кралство с прилежащите му територии в Железните Хълмове, Мория, Еред Луин и сателитното човешко кралство Дейл, със столица в крепостта Еребор. (1,12,13,14,19)
Съюз на сивите и високите елфи, контролиращи териториите на Лориен, Ломидол, Сивите Заливи и Мраколес. (2,8,11,18)
Роханско Кралство –Бродовете на Исен, Шлемово Усое, Едорас (26,27,28)
Гондорско Кралство – Минас Тирит, Дол Амрот, Белфалас, Анфалас (34,36,37,25)
Гоблинска хегемония на Мория и Гундабадските Планини. (19,7)
Оркски васалства, състоящи се от Барад-Дур, Мораннон и Минас Моргул (32,31,33)
Харадски кралства на Харад, Далечен Харад и Умбар, в конфедерация с източните владения на Рун. (38,39,40,15,16)
Саруман с воденото от него Исенгардско самодържество и съюзници – Исенгард и страната Дун. (22,21)
Прилагам картата на играта.
Това, което ме интересува е: ще се намерят ли желаещи, които при тази презентация, ще са съгласни да прочетат правилата и ако им харесат да играят или да не се хабя да организирам правилата във четим формат.
Благодаря ви за вниманието
Comment