Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конструкторът е готов

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Конструкторът е готов

    Ето го конструкторът, имам още идеи какво може да се добави, но първо трябва да ги избистря, но това ще са все нови характеристики и няма да има (поне аз не предвиждам) корекции във вече направеното. Евентуално ще добавя форма за изчисляване цената на корабът, далечеината на плаване при различни скорости и комбинацията от режими (това са улеснение на водещия играта понеже при бои се сменят режимите). Ако има предложения и хленч тук е мястото да си ги кажете.

    #2
    Конструкторът е готов

    преди не иска да се качи файла :o ами то и сега не иска, ще го пратя на импереца :?

    Comment


      #3
      за самолетоносачите съм избрал следните видове самолети:
      Ar.196
      F4U CORSAIR
      F7F-1 TIGERCAT
      AD/A-1 Skyraider
      SB2C-1HELLDIVER
      TBF (TBM)AVENGER
      принципно (ама само принципно :twisted: ) подлежат на обсъждане.
      сега когато ми остане време ще ги включа в конструктора.
      Сега доста се чудя дали да не сложа и
      C-1TRADER
      Самолета е малко извън периода но техическите решения са напулно допустими за тогава, дори двигателите са от преди ВСВ. а самото му наличие ще разшири много възможностите, освен това може да се приеме че може да послужи за база за специализирани самолети

      Comment


        #4
        хе може да се каже че съм направил самолетоносачите, много хора си мислят че самолетите са летели на поразия и сигурно много ще се напулят когато констатират че не са в състояние да качат гориво за повече от 3-5 полета на цялата авиогрупа, ама сори такава е била грозната реалност, голям смеф ще падне подозирам)) Хи хи, предствам си някакъв тарикат, съксеснал да набута 200 самолета на някаква черупка (отделно дето не може да ги вдигне всички защото докато излитат едните вече ще трябва да кацат другите) ама изведнъж се оказва че няма снаряди за оръдията, самолетите нещат да литнат щото нямат дзимбин, и въоще голем сеир, и ще има :cry: :cry: а,а ама те лъжааат (тези чиито самолети летят), но сметките са еднакви за всички +това не се правят ръчно. но подозирам че за голяма част от народа ще е откровение факта че има нещо наречено логистика, при все че близо 50% от личния състав се занимава именно с това.

        Comment


          #5
          а къде точно си ми го пратил понеже нищо не съм получил?
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #6
            Не си спомням точно на коя поща, но съм я записал като твоя. Пък и не е толкова важно. Докато започне играта (ако изобщо някога започне) аз ще съм направил по-комплексен.

            Comment


              #7
              Конструктора изглежда добре. Обаче, струва ми се е за тактическа игра, а не за стратегическа.

              хе може да се каже че съм направил самолетоносачите, много хора си мислят че самолетите са летели на поразия и сигурно много ще се напулят когато констатират че не са в състояние да качат гориво за повече от 3-5 полета на цялата авиогрупа, ама сори такава е била грозната реалност, голям смеф ще падне подозирам)) ... .... ...
              То това ясно, обаче, първо все пак в крайна сметка картата ще е на провинции. Което налага някои ограничения върху скоростта на корабите.
              Второ - горивото. Няма как да го смятам за всеки кораб поотделно. Това е просто абсурд. Би означавало моята част на хода да продължава повече от 10 дни.
              Реално съществуващите образци оръжия не могат да влязат под каквато и да е форма и по какъвто и да е начин в играта. За да може нещо да влезе в нея, то трябва да бъде описано като характеристики, които да са сравними с тези на останалите единици от неговия вид/клас. Иначе няма как Водещия да прецени какво е съотношението му спрямо останалите.
              Колкото до военните единици като типове и машини:
              Като отделни кораби са линкорите и самолетоносачите, може би и крайцерите. Есминците и по-дребните кораби сигурно ще са на отряди, съотетстващи на единиците в сегашната игра.
              Танковете, самолетите и т.н. пак ще са обединени в дивизии. Там нещата са разпределени така като влияние:
              организация на частта: 80%-90%
              качества на машините: 10%-20%
              за числеността ще видим как ще са нещата.

              Разбира се, би могло да се направи тактическа игра, където няма да има индустрия и там качествата на машините сигурно ще са малко по-важни.

              Просто за една голяма стратегическа игра трябва да се изберат приоритетите. За мен те са горе-долу тези:

              - дипломация (затова ходовете продължават повечко време, иначе хората биха изпаднали в цайтнот) и политика

              - индустрия, съчетана с някаква форма на социално-политически модел. Тук се включват:
              като минимум ресурсите ИК и производен от него supply (гориво+амуниции+провизии);
              или като максимум ИК и производния му ресурс supply (амуниции+провизии) + 3 - 5 ресурса (петрол с производно от него гориво; въглища; желязо и още един или два)

              - разузнавателно-диверсионен, свъразан със социално-политическия

              - наука (всичките области, споменати тук)

              - доктрини (свързани с политиката, армията, обществото и частично с индустрията)

              - военни части на ниво дивизия и нагоре. Тук максимума на промени може да идва:
              от някакви национални характеристики (10-20%)
              от науки (около 10-25%)
              от доктрини (50-70%)
              други (под 10%)

              Конструиране на военни единици практически не би имало смисъл в стратегическа игра, тъй като качествата на отделната машина са почти без значение, сравнени с останалите фактори.
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #8
                За другите железа може и да няма ама за корабите има при това голямо. И като говориш за дипломация имай предвид че именно корабните характеристики са били предмет на доста обсъждания и договори. А дори самите преговори ще са интересни. Аз сега разработвам изцяло нов , много по-сложен (то този си е просто една подвижна сметка, във ерсията която пратих дори няма логически функции, в по-късните подобрения има но малкко) с възможност да се прави всичко и без ограничения при това, но м момента съм запечнал на балистиката на оръдията (иначе самите оръдия са готови), може да се правят с калибър от 13 до 800 мм, и масите се получават доста коректни (сравнени с исторически образци. За съществуващия и за самолетите, аз ви казах стига да ми дадете маса празен/пълен и площа на крилата ще мога да ги ногодя.

                Comment


                  #9
                  Ами, ок за корабите, обаче имам въпроси:

                  1. Как да реша изход от сражение между два кораба със сходни характеристики, с дадени им сродни заповеди?
                  Като имаш предвид, че все пак света ще е разделен на провинции.

                  Другия въпрос е за скоростта - тъй като заради картата тя ще има специфични ограничения.
                  И подвъпрос - за разхода на гориво - тъй като то ще бъде един от двата вида:
                  ресурс supply (най-вероятно ще е такъв)
                  ресурс гориво, общ за всички единции в играта (по-малко вероятно)

                  Друг въпрос, свързан с конструктора, но сравнителна лесно решим, ще е производствената цена. Тя явно ще е в ИК и някакъв ресурс(и) - метал (цвететен, черен).
                  Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                  Проект 22.06.1941 г.
                  "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                  Comment


                    #10
                    Сега видях за самолетите - бъди сигурен, че самолетите ще са "авиокрило" за самолетоносач, както е в досегашната игра. Не вярвам да има който и да е Водещ, който да си играе да смята пълен/празен самолет и колко пъти може да излети от самолетоносача. За това ще има фиксирани цифри - нещо от сорта "брой атаки на авиогрупата" за "един игрален ход".
                    Т.е., бройката им също ще е стандартна, независимо от останалото. Максимум е да има два или три вида големи самолетоносачи и един ескортен. Съответно - два - четири типа "авиокрила"
                    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                    Проект 22.06.1941 г.
                    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                    Comment


                      #11
                      Hm. бях се засилил да ти пиша точно как ще се отразят конкретните характеристики, но като гледам няма смисъл, то даже и отделни кораби няма да има нужда да се строят, просто казваш правя флот на "Х" пари и готово :o Е явно аз съм очаквал повече.

                      Comment


                        #12
                        Не. Просто си помисли, как един човек, този, който води играта, би могъл да управлява флота дори само на една-единствена държава, ако бъде толкова комплексен?
                        Ако имаш идея, дай пример, как би могло да стане това.
                        Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                        Проект 22.06.1941 г.
                        "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                        Comment


                          #13
                          Az бях намислил дори да направя икономически модел където да се разглежда, площ, население, образователно ниво, индустрия и т.н.т. Ама явно нещо съм се заблудил по отношение на дълбочината на играта, а принципно не е много трудно да се спретне батълкалкулатор, и дори рандъм генератор за кораби, Но няма да си губя времето, явно няма смисъл.
                          Просто за лаф да става управлението на държави ,провинциии и т.н.т може да става мноого лесно като се изработи екселска таблица (нарочно исползувам ексел защото е най-лесно достъпен и няма проблеми при уп/данлоуд както би станало с .exe-та) където просто да се пастват данните от стандартен формуляр попълнен от играча.

                          Comment


                            #14
                            Хех! Че ти откри Америка направо!
                            А как мислиш сме правили нещата досега?

                            Gaden Gogi написа
                            Az бях намислил дори да направя икономически модел където да се разглежда, площ, население, образователно ниво, индустрия и т.н.т. Ама явно нещо съм се заблудил по отношение на дълбочината на играта, а принципно не е много трудно да се спретне батълкалкулатор, и дори рандъм генератор за кораби, Но няма да си губя времето, явно няма смисъл.
                            Ако наистина имаш подобни щения - просто запретни ръкави и направи игра - ти ще й бъдеш водещ.

                            Comment


                              #15
                              Ок, прекрасно, тогава искаш ли ти да станеш Водещ, а аз да участвам в играта като играч? Аз не бих имал нишо против да ти кажа.


                              Колкото до ексела, да, аз го правя именно на ексел смятането на играта. Но за да може да функционира ти трябват поне няколко файла (по един за всеки играч, няколко за останалите държави, поне два варианта на игралната карта (това си е вече графика), както и файлове за лидерите/случайните събития и разузнаването).

                              Ама явно нещо съм се заблудил по отношение на дълбочината на играта, а принципно не е много трудно да се спретне батълкалкулатор, и дори рандъм генератор за кораби, Но няма да си губя времето, явно няма смисъл.
                              Именно си се заблудил, понеже сраженията, ако можеха да се смятат с "батълкалкулатор" щяха да са твърде опростени. Това означава фактори като заповедите на играчите да не се взимат под внимание.
                              Но ти не ми отговори на въпроса. Как според теб би могло да се управлява едно сражение, в което участва по един-единствен реален самолетоносач, с реалната си авиогрупа. Без други кораби. Аз не си го представям това, как може да бъде сметнато, освен ако човек не се занимава само с това. Ти би ли ми казал, питам за втори път? Или пак ще се измъкнеш с общи думи?

                              Въобще, някои мисли ли, като предлага това-онова около играта? Отвреме-навреме, ей така за разнообразие? Най-лесно е да се каже - и това го искам и онова го искам, ама и в реални мащаби да е и реална бойна техника ... а какво е реална бойна техника? Какви са й характеритиките? И то такива, че да не са много спорни - толкова ли не виждаш, че дори за най-дребното и незначително качество на която и да е машина се спори из целия форум?
                              Въобще, най-лесно е да се говори наизуст. Това и аз го мога и смятам оттук нататък към хората, говорещи глупости да го проявявам в пълна мяра.
                              Та, би ли си направил труда да ми отговориш на въпросите, а не да се правиш на ощипана мома? Докато не го направиш, няма смисъл да се продължава дискусията.
                              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                              Проект 22.06.1941 г.
                              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                              Comment

                              Working...
                              X