Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Морската мощ в Ултиматория

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Морската мощ в Ултиматория



    Чопля нещо. Както е модерно в този раздел, не обещавам нищо, но септември, май ще пусна трета игра - морска стратегия.

    Развитие - планетарно
    Епоха - Сайбърсентчъри
    Политическа система - опростена
    Военна система - опростена
    Наука и икономика - дърво, но в преносния смисъл

    сайт - http://theseapower.blogspot.com/
    карта:
    Last edited by von Danitz; 06-08-2007, 18:16.

    #2
    я да видим формата дали работи



    Пробвам и това, след малко ще почне и само да пресмята, дни за изработка, и да дава тонажа на кораба, а оттам и необходимите ресурси. Това е, най-просто казано, конструктор за кораби за проекта, в много ранен етап.

    Last edited by von Danitz; 03-08-2007, 11:46. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

    Comment


      #3
      Въх, че и работят. Май ти напълних базата с данни с глупости, хихи.
      XV mile the sea brode is
      From Turkey to the Ile of Rodez...

      Comment


        #4
        Мда, някакъв тежък катапултоносач от потребителя 44@44 имаме поръчан, бичим го вече

        Comment


          #5
          Даниц, поздравления за играта, ще я очаквам с нетърпение. Интересно ми е да видя морските ти калкулатори - самият за сега се мъча с такива за моята игра, ще ми е интересно да обменим опит.

          Comment


            #6
            няма още нищо за поздравления, но ето ти пример за морски калкулатор за момента

            http://creator.zoho.com/danitz/form/29/ - това е формата за кръстосвачи - супер проста, с ограничени параметри, за да стане бойната система после нормална

            http://sheet.zoho.com/public.do?docu...iq770PnqdGU%3D това е калкулатора за кръстосвачи и броненосци, червените неща показват ресурса който ще ти се харчи

            Не съм разработил още бойните действия, така че сила и отбрана не се включват, но накрая ще ги има и тях

            Като имай предвид, че за пример съм заложил възможно най-тежкия броненосец, с брониране от 300 мм, 6 парни турбини и 20 катапулта, това е чудовище, не знам дали ще е ефективно да се строи

            Comment


              #7
              Благодаря . а този конструктор ползва екселски форми или само така изглежда? Аз с автоматизацията съм много зле, та засега планирам да ползвам "офлайн" система - т.е. всеки играч получава файлче-конструктор (на ексел) и си играе с него докато си създаде нужните му кораби, след което ми го изпраща обратно. Но онлайн-система изглежда интересна. При мен има малко повече параметри (защото бойната система е на друг принцип), но пък имам проблем, защото играта е по-близо до реалността и май корабите стават твърде далечни от нея .

              Comment


                #8
                Този конструктор ползва всички известни sheet-ове, че даже и rss, ако е необходимо някакво проследяване или css за бази данни. Т.е. възможно е всякакво преобразуване, но не е препоръчително, щото се губят някои параметри. Но е много удобно. Сега, сигурно за месец неуморна работа, може да се направи и напълно автоматизирана система с логване и авторизация за десет участника, пресмятане и отчитане на необходимото време. До там и аз няма да стигна!

                Comment

                Working...
                X