If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Aaaa, най-после великия кало призна че всички сме лаици(включая и негова милост). А ако не беше искал да ти се вмесвам в разговора можеше да направиш две неща
1. Поведение от сорта на "Вие сте тъпи а аз знам всичко" следва да се забрави вовеки
2. Да не си пускаш "разговора" в публичното пространство
Иначе откъсите от АиВ показват колко всъщност е неуязвим маршрута през полюса, щом F-15 си позволяват да ги следят даже по тройки. А и добре е описано каква е зоната за стрелба по АУГ и каква е зоната в която те посреща ПВО на АУГ(350 срещу 1100 км.), което показва че може и да не се добереш на пускова дистанция до АУГ(даже и там си признават че Томкета може да стреля по 6 цели наведнъж - тоест 6 Ту-95 могат да се запознаят с AIM-54 oт безобразно близо) а интересния момент е че веднъж изстреляния Феникс оставя минимум време за реакция щото се движи със скорост близка до 5М, и онова с вентилаторите може само да се надява да го уцелят така че максимална част от екипажа да успее да се възползва от парашут(не че от това има полза).
Впрочем конкретно Кам Ран е строен не като база за презареждане на Ту-142 и Ту-95РЦ, а като място за постоянно базиране(поради което не е писта и резервоари а доста голям комплекс).
Иначе Елемаг, ако е тая личност за която се сещам жули пепси и мента
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Елемаг отрича да консумира алкохол, ако и в публичното пространство да се промъкваха слухове че е съгрешавал, даже имало снимки
Иначе за Мечката и Орела: интересното е че го прехващат още почти над полюса.
А цитатът за АУГ-то го сложих да демонстрирам надеждността на съветската техника.
Е, то ако ще се атакува АУГ по-добре да е Ту-22М3, не 95. По възможност да има РЕБ и масирана атака...(ама хайде да не задълбаваме в тази тема, че началото беше доста различно-може да се отвори отделна)
А Ф-15 коя точно година го е намирал над полюса? Би била интересна и инфрмация за американските радари на север - къде и какви са + местоположение на канадските авиобази с Ф-18.
„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Dori da е 22М3, ракетата е същата, а съвременен на него самолет не е направен, Могар само базово 22 да привлекат, но то има съвсем различни характеристики.
И пак остава разликата 350/1100 и това че РЕБ-а на АУГ-то е достатъчно мощен.
Иначе за Г-15 иде реч за средата на 80-те, точно разглежданият от нас период.
Ако има интерес утре може да постан по-голяма част от монографията.
ооо-да страшен реализъм, иначе лошо няма, базирай го в Сарафово, пита се за къде ще лети от там обаче, отделно дето освен самолета ще трябва да помъкнеш и целото наземно оборудване.
Ще мъкнат те...
Не знаеш ли, че на територията на България е имало доста съветски комендатури.
Примерно в Габровница имаше 60 - 70 броя автомобилна техника. Самолетообслужваща техника, линейки, камиони и всичко беше чисто ново.
Стои и чака да дойдат съветските другари.
Като не си запознат не се изказвай, че изглеждаш много неподготвен.
Gaden Gogi написа
Пък и това не решава въпроса какти как Мечката ще успее да нанесе удар по стратегическа цел на територията на "вероятният противник".
Наивно е да се мсили, че "вероятният противник" е само САЩ и важните цели се намират само на тяхна територия.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Айде като си толкова компетентете кажикакви точно номенклатури е била наземната техника. После се запитай за какви самолети е предназначена.
Относно "вероятният противник"
За тези разположени в Европа са достатъчни и другите бомбери. Отделно дето в самото задание за самолета си е написано за какво точно е нужен,
Иначе ако имаш инфо какви други цели има за този самолет предполагам всички ще ти се зарадват ако ги споделиш.
Айде като си толкова компетентете кажикакви точно номенклатури е била наземната техника. После се запитай за какви самолети е предназначена.
До преди пет минути не беше и чувал за комендатирите, но сега се правиш и на компетентен. Айде стига шегички.
До голям степен съветската самолетообслужваща техника е универсална. АПА-5 примерно става и за МиГ-21бис и за Су-27.
И въобще с въответните складове е имало всичко необходимо защото в случай на война от нашите летища са щели да оперират съветски бойни самолети. Включително и от ония по-голямите.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
До преди пет минути не беше и чувал за комендатирите, но сега се правиш и на компетентен. Айде стига шегички.
До голям степен съветската самолетообслужваща техника е универсална. АПА-5 примерно става и за МиГ-21бис и за Су-27.
И въобще с въответните складове е имало всичко необходимо защото в случай на война от нашите летища са щели да оперират съветски бойни самолети. Включително и от ония по-голямите.
ами като си толкова компетентен да ми беше отговорим на въроса вместо да словоблудстваш.
А ти разлика между изтребител и стратегически бомбардировач да виждаш?
Отделно дето си много далече от това за днаеш аз за каков съм чувал и за какво не.
Last edited by Gaden Gogi; 19-01-2007, 12:07.
Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
А да.
По-горе си сканирал една монографийка от АиВ и се опитваш нещо за нальота да се обясняваш колко бил малък...
Интересно е да споделиш авиационният си опит (четене на монографии не се брои) и да ми кажеш много ли са или са малко тези 120 часа.
Ако са малко, то защо, ако не са пак защо.
Ще се радвам да ми отговориш.
Айде стига папагалски изпълнения и четене и сканиране на АиВ.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Драги многознайко, ти дори и това не правиш, истъпанил си се и раздаваш истини.
А иначе всравнение с нальота в Щатите е малък. но за съжаление са забравили да ми пратят сводка, пък ти на данните от списание няма да повярваш.
Проблема е, че не разполагаш и с 1% от информацията нужна ти да правиш тия генерални умозаключения с които заливаш темата. Тоя самолет бил такъв, оня бил онакъв... :1087:
Да не работиш в РСК МиГ бре?
Говориш все едно държиш НПП-то на съветската далечна авиация в ръцете си. Нальота на американците бил един, на руснаците бил по-малко - значи подготовката им е по лоша!
Гениално!
Нальота е индикация за това колко време е бил пилота във въздуха. Колкото повече, толкова по-добре. Да, ама не!
Подготовката на летателният състав не зависи само от това колко време се мота във въздуха.
Основно зависи колко други неща се правят по време на полета. Да видим дали занеш какво е то.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Ако ти разполагаш с повече информация моля сподели я с нас.
За нальота: обикновенно никой не се мота във въздуха за самото мотане, особенно рпедвид цената на въпросното, естественно ти може да имаш друга информация по въпроса, но за съжаления не желаеш да я споделиш с нас, простосмърните.
Иначе естественно руснаците са гениялни а целият друг свят яде домати с коловете.
Comment