Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Т-34 vs. M4 Sherman

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #91
    Зависи какво се разбира под безполезен, явно не е бил чак т6олкова за да го слагат през цялата война и руснаците да копират от него.

    Comment


      #92
      Gaden Gogi написа
      Зависи какво се разбира под безполезен, явно не е бил чак т6олкова за да го слагат през цялата война и руснаците да копират от него.
      Просто не е бил използван от американските екипажи поради различни проблеми.

      Ти на какво базираш убеждението си, че е бил такова свръхоръжие?

      gollum написа
      А след като това е било съществен проблем поради каква причина е използвано именно това проблемно техническо решение?
      gollum имаше предвид проблемната скоростна кутия. Мисля че проблема идваше от това че не е използван планетарен предавателен механизъм... бр, простете липсата на точна терминология. Трябва да прочета пак, сега ще ми е доста по-лесно да разбера какво беше проблема, понеже напоследък покрай състезателната кола се запознах доста по-подробно с принципите на работа на трансмисиите.

      ПП, този проблем е отстранен в есента на '44, но вече твърде късно.
      Last edited by Imperial; 19-04-2006, 19:02. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #93
        4е аз да съм казал 4е стабилизаторът е супер оръжие? просто е едно предимство което американците имат.
        По моему голум имаше предвид ходовата защото за нея ставаше въпрос, нопредполагам той най-добре знае и ще си признае какво е имал предвид.
        Ина4е терминът ти е съвсем то4ен, а проблемите с трансмисията идват от това 4е е конструирана за 35 тонен танк а реално монтирана на 10 тона по-тежък което особенно води до промяна в изискванията за предавателните 4исла, ако те се сменят с по-подходящи (разбирай по-високи в слу4ая) нараства въртящият момент който трябва да предават а при положение 4е те са раз4етени за друг.... абе с две думи пейзажът се омазва.

        Предполагам искаш да ни се похвалиш за каква кола става дума

        Comment


          #94
          1993 Eagle Talon TSI AWD с някои модификации

          но да не се отклоняваме от темата
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #95
            Ние не се отклоняваме, ти просто искаше да се похвалиш а аз ти дадох тази възможност.
            Ина4е ако се върнем на танковете моята класация е следната (без години защото не ми се рови в момента и збумаги):
            Т-34 до появата на дългоцевните варианти на PzIV (просто до тогава е било много трудно да с еборят с него и хубаво 4е е бил ненадеден и грешките в руското командване)
            после до появата на М4 най-добри на бойното поле са PzIV, достатъ4но добра защита, достатъ4но въоръжение, все още не е претоварен, наблюдателните прибори не са закрити с екрани, няма ги и упростяванията в късните версии... после е М4 в разните му разнообразни варианти.

            Comment


              #96
              Imperial написа
              gollum имаше предвид проблемната скоростна кутия. Мисля че проблема идваше от това че не е използван планетарен предавателен механизъм... бр, простете липсата на точна терминология.
              Става въпрос за планетарен редуктор. Събота като дойдеш за Великден ще ти го обясня с чертеж
              От танкове може да не разбирам, но редукторите ги поназнайвам :nut:
              Таквозинко, колата оправи ли я за да й свия сърмите :rock:
              То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

              Comment


                #97
                Тя нова трансмисия няма да види до есента.

                А пък събота и неделя я дават да вали

                Но отклоняваме много темата.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #98
                  Чакайте, аз съм човек технически неграмотен (случвало ми се е да чета за разни проблеми, но наистина не си представям добре нещата как точно работят, та оттам идва и неграмотността ми). Та имах предвид по-скоро ходовата част, както отбеляза Гоги, защото именно нея Гоги критикуваше.
                  Аз единствено отбелязвах, че зад всяка грешка или несъврешенстов се "крият" не толкова некадърност или техническо неумение, а сбор от различни фактори, които водят до това. Специално в сулчая с Германия голяма вина има конюнктурата и въобще изключително лошата и несъвършенна организация както на научно-технологичните разработки, така и на задаване на технически задания, така и на отговора им и на избиране на спечелилото решение.
                  А конкретно за изборът на развитие на машините в Германия от средата на войната насетне (към по-тежки, по-защитени, с по-мощно въоръжение, но и по-слабо мобилни) мисля има и други причини, свързани с общата ситуация. Впорчем, аз съображенията си по това съм ги писал в друга тема пак върху същия въпрос.

                  А по темата бих отбелязал, че според мен и трите основни типа средни танкове, с които всяка от старните изкарва основната част от войната - Pz IV, Т-34, "Шърман", въпреки че не са лишени от косури по същество вършат това, за което ги използват. Така или иначе, това е което всяка от страните има и това ползва.

                  Comment


                    #99
                    gollum написа
                    Така или иначе, това е което всяка от страните има и това ползва.
                    Ami ne e sywsem taka, точно сащианците си имат една камара други проекти които не са стандартизирани, проекти покриващи практически целият диапазон от възможни танкове, като почнем от крайцерски та стигнем до пехотен, повечето то тях са базирани на конструкцита на М4 т.е прехода от една към друга би бил сравнително лесе, но просто преценяват чче това което е в производство им върши идеална работа.
                    Същоито е и с дългоцевните варианти: произвеждат се, стоят на склад но янките предпочитат другите просто защото борбата с противникови танкове е приоритет на дриги видове машини.

                    Comment


                      Така е, но точно пък сащианците (хе, още един потребител, който ползва същата дума ) могат да си го позволят - образно казано никой не им диша във врата и това им дава много по-голяма свобода, отколкото ан останалите участници във войната. Впрочем, при тях май все пак един от основните критерии беше логистичният - т.е., колко място заема един танк в кораба, с който се превозва в Европа (или другаде).

                      Comment


                        Za dumata:харесах сия от тебе.
                        За възможностите: ами аз точно това имам предвид: могат да направят каквото си искат и правят Шърман.
                        За мястото: 20-50-100 мм броня не увеличават същественно габаритите на танка, виж масата е друга приказка, цената също скача.
                        Иначе техните прототипи на тема пехотен танк са доста готини...от моделистка гледна точка.

                        Comment


                          хм те могат да си "позволят" всичко, обаче нямат чутовен опит в танкостроенето. Общо взето импровизират.
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            че то кой има голям опит в танкостроенето?Само в англия имат непрекъснати традиции, французите зациклят на тема рено ФТ и правят разни деривати, руснаците почват с реното и 6-тонният викерс, германците изнамират разните му трактори през 30-те.
                            Впрочем американците получват доста инфо и съвети от англия

                            Comment


                              Американците започват тепърва да се занимават с танкове с дребния М2 и после недодялания М3 Lee-Grant. Това е едва 39-40 година. По това време СССР вече има почти 10 години опит в масово производство (говорим за хиляди и десетки хиляди) на различни модели танкове и е изкарала истинско следващо поколение машини (Т-34, КВ). Германия има 4 модела танкове в серийни производство като предварително е тествала различни прототипи и е отработила доста неща.

                              Така че САЩ са догонващи, докато не изкарат М-24 и М-26.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                ]atite zapo4wat da se zanimawat 34-35 kogat sa postroeni t2, t2e1 i t2e2, Дръг въпрос 4е руските масови машини до една са лицензни Т-26 и БТ серията.А щатите спират да са догонващи още с М-3 Стюард и М-4 Шерман. $афи и Пършин ги извеждат сред лидерите.

                                Comment

                                Working...
                                X