Играта не е особено интересна, честно казано, графиката и доста грозна (какво, като единиците са инимирани с по 700 полигона, когато на единствения zoom режим, на който имаш добър изглед върху бойното поле те са големи като мравки?) и геймлея е различен от първата част (а там беше готин...)
Обаче има някои неща, които я правят приятно развлечение за няколко часа. И най-вече е единствената игра, която съм вижда, където артилерията си е артилерия - с огромен range - задаваш и точка и тя си стреля на сляпо, а не просто по-далекобен танк или нещо такова.
Както и във повечето други стратегии компютърната тактика се доближава до обсъжданата в темата "Теория на рояка" и поради тази причина създаването на малки, мобилни оперативни съединения не се отплаща подобаващо, а позиционната игра с много артилерия и anti aircraft сгазва всякакви изкуствени интелекти (интересно е да се знае, че няма нива на трудност на компютърния опонент, а само разлкични типове стратегии, които той използва, наименовни на известни военачалници - от Ромел до Наполеон, макар аз лично да не намерих каквато и да е съществена тактическа разлика)
В мултиплеър срещу хора обаче важат с пълна сила правилата на бързата война - окопаването и охраняваните плацдарми са великолепна мишена за вражеската артилерия и мобилността на частите е от съществено значение.
Обаче има някои неща, които я правят приятно развлечение за няколко часа. И най-вече е единствената игра, която съм вижда, където артилерията си е артилерия - с огромен range - задаваш и точка и тя си стреля на сляпо, а не просто по-далекобен танк или нещо такова.
Както и във повечето други стратегии компютърната тактика се доближава до обсъжданата в темата "Теория на рояка" и поради тази причина създаването на малки, мобилни оперативни съединения не се отплаща подобаващо, а позиционната игра с много артилерия и anti aircraft сгазва всякакви изкуствени интелекти (интересно е да се знае, че няма нива на трудност на компютърния опонент, а само разлкични типове стратегии, които той използва, наименовни на известни военачалници - от Ромел до Наполеон, макар аз лично да не намерих каквато и да е съществена тактическа разлика)
В мултиплеър срещу хора обаче важат с пълна сила правилата на бързата война - окопаването и охраняваните плацдарми са великолепна мишена за вражеската артилерия и мобилността на частите е от съществено значение.