Съобщение

Collapse
No announcement yet.

8.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Като цяло сумарния ефект от новата графика и физиката прави танковете да се усещат по-солидни някак си. А работещите окачвания* са голям напредък.

    * трябва да се отбележи че окачванията не са всяко колело по отделно, а всяка страна може да се движи само около една осева точка. Но пак е напредък.
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #32
      Одържавявам.... ок, о-форум-явявам (?...) първия пост на темата, ще добавям там всякакви нови данни за 8.0.
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #33
        Не знам до колко ще е практично поради няколко причини:
        1. В първото мнение ще се трупа много информация, което в един момент просто няма да е прегледно (3 - 4 екрана линкове и текст)
        2. Няма индикация, че има нова информация. Ако няма ново мнение и темата не "свети".
        3. Дискосионността ще пострада, защото по-трудно ще се прави диалог (инфо - коментари)
        Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

        Comment


          #34
          Не, идеята не е само там да има информация, а да е събрана на едно място, разбира се може да се поства в нови постове.
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #35
            Направих няколко часа на тестовия днес и физиката ми се струва крачка в правилната посока.
            Радващо е, че не са пипали драстично нещата, а просто са започнали някаква посока на развитие.
            Hе успях да се изкатеря по скалите много по-високо отколкото преди беше възможно или поне не така че това катерене да ми даде някакво тактическо предимство.
            Тествах само с медиуми и пораженията след падане ми се струват сравнително добре балансирани, с изключение на поражението след падане от ниско, което ми се видя доста като ХП.
            Движението на окачването определено радва, но ми се струва, че танковете все още стоят прекалено залепени за терена очаквах високите бабуни и насипите да водят до леки подскоци и отлепяне от терена, но не можах да го постигна.Според мен има още работа и по това какво се случва с танка след падането от високо - направи ми неприятно впечатление, че след падане под ъгъл от почти отвесна скала танка започва да се плъзга странично надолу по скалата, а не се прекатурва.
            Nobody has three balls but some people have two very good ones!

            Comment


              #36
              Да, не устоях и аз го инсталирах тестовия клиент. Та да напиша впечатления

              Управление. При поднасяне с висока скорост медиумът (Т-54) си се държи точно като танк от тази епоха. При продължителен завой (с всяка машина) радиусът става все по малък, докато накрая заоре почти на едно място, докато на старата версия обикалях в широк кръг. При движение по мек терен до това "заораване" се достига по-лесно. Общо взето от повишената проходимост са облагодетелствани скаутите и бързите медиуми. С тях можеш да избягваш противници, като преодоляваш бързо разни хълмчета, да изкачаш от нестандартни места, или да заемаш някакви позиции по височините. Винаги играя с активирано разместване на мерника в снайперски режим, но ми се струва че сега друса повече

              Физика... Не е чак толкова различно, особено с тежките машини. Дразни обаче това, че получавам щета при пропадане от едим метър, а съм невредим при сблъсък със 60 км/ч. в сграда или скала. Със същата скорост е логично да се преобърна върху купол при повдигане само на едната верига от някой склон. Танкът обаче, просто си остава залепен и се свлича странично. Това до някъде е добре защото иначе ще заприлича на бой между бъгита. Тараните между танковете са нещото върху което са поработили доста. от блъсканиците които правих с мои и чужди, нещата изглеждат приятни и не толкова смешни, както очаквах. Харесва ми, че веригите се късат лесно при минаване с висока скорост по пресечен терен, но нереалистичното е, на пример предното колело остава непокътнато при сблъсък с дърво или дори скала.

              Новият графичен енджин прави всичко прекалено цветно, ярко и контрастно. Липсва добрата стара сумрачна атмосфера. Танковете, осветени от слънцето лъщят и дори са вкарали ефект на сияние.

              Графични ефекти Настроих всичко на максимум (не ми дава максимална резолюция за цял екран. Незнам дали при всеки е така?) Добавени са нови текстури на плоска трева, растителност по склоновете, и са подобрени ефектите при експлозия в земята - хвърчат дори и буци пръст. Скъсаните вериги лягат по колелата по-реалистично. Скалите изглеждат по-релефни. Следите оставяни от танка са ефектни само в тревиста местност. На места не са естествени и прекъсват. Очаквах да хвърчат кал и буци и прах при по-висока скорост. Водата е станала с малко по-добър отблясък, но преминаването през нея е същото както преди. Можеше да вкарат ефект на водни пръски от веригите, капки върху прицела в снайперски режим и т.н. активни при високите графични настройки.

              Звуковите ефекти Малко са приглушени при стрелбата, но всичко останало е сполучливо. Веригите издават различен шум според управлението.

              Обобщено: Графиката ме дразни със цялата си светла цветнотийка. Физиката е що годе добре. От новите тактики ще са облагодетелствани скоростните медиуми...

              Comment


                #37
                Както се чу от руските другари, утре (четвъртък) стартира тестовия сървър на 8.0.
                Тоест ако всичко е нормално към последната седмица на септември ще имаме релийз.
                Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                Comment


                  #38
                  Patchnote чак утре явно
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    #39
                    Ето го и него

                    Новостной портал о World of Tanks, цитаты разработчиков, обзоры, видеоролики. Сервисы - калькулятор, сравнение игроков, статистика калана и игрока
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #40
                      Шаренийките с амного яки.....почти се изкушавам да си сложа БГ знаме...

                      Comment


                        #41
                        камуфлажите не ме кефят, аз искам да ис лазя навсякъде с един и същ и точно определен, 5% не ме бъркат, аз и без това не кампирам никога...

                        Comment


                          #42
                          50 фрейма на макс всичко...кеф на буци, само трябва д амахна нещата които ме дразнят..лато клатене на танка при снайпер...М48 го пробвах с комбинация препоръчана тук, без дотиквач но със стабилизатор и с бързо прицелване
                          той и без това си стреля бързо...и май пробива всичко...почвам да пестя парички...и ще ми хакна най-добрият си екипаж, живот и здраве до тогва ще пълзи по 4-тат аспециалнист...жална му майка на всеки който мерна особенно типове...ам тях няма да ги пусне срещу мене

                          Comment


                            #43
                            детайлната статистика е много яка...вижда се колко много повече съм допринесъл от другите АМХ-50Б също изглежда приятна машина

                            Comment


                              #44
                              леле...задминавам един ИС-4 на мост, и без да искам закачам перилата...с батмобил...и както съм се засвяткам ги прескачам и рпаво в реката....бълбук-бълбук...срамна работа, награда дарвин веднагически.

                              Comment


                                #45
                                от Wgbash:

                                Версия 8.0 - Т95 падает с моста.
                                Версия 8.1 - Т95 упал с моста...
                                "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

                                Comment

                                Working...
                                X