Съобщение

Collapse
No announcement yet.

8.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    Физика.
    http://www.youtube.com/watch?v=OAdDbCyN0tE - скачок
    http://www.youtube.com/watch?v=Tj8UB5QKlBc - мост самоубийц




    http://www.youtube.com/watch?v=2InxOZwUnyQ - неразбериха
    Last edited by Eguo; 22-08-2012, 21:33.
    http://vseknigi.3dn.ru/publ/19-1-0-186

    Comment


      #17
      Много мазно се държи физиката.
      Веригите и окачването реагират идеално на препятствия. Направо си гледам танка от страни как се движи, и се спуквам от кеф.. Колелата независимо как се вдигат нагоре, веригата как се огъва и от долу и от горе им..

      Отделно може да се правят Pit-маневри!!! С Е-50М завъртях Lorraine 40t като го ударих странично по задника!!!!
      И можете да бутате хора да се качват по-бързо по баири!! xD
      War, war never changes..

      Comment


        #18
        Ще има премиум Pz IV в сходна със сегашната конфигурация, но тиър 6. Може би ще става.

        Не, сегашните собственици на танка няма да получат премиума безплатно.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #19
          Imperial написа Виж мнение
          Ще има премиум Pz IV в сходна със сегашната конфигурация, но тиър 6. Може би ще става.
          Зависи колко ще му е тежък ММ-а.
          Ако е като на сегашен среден тиър 6 танк, то вероятно ще се играе с него прилично, особено предвид, че живота му ще е поне 650. Съмнявам се обаче, че ще го направят 1:1 със сегашния Pz 4, така че или ще го спънат в оръдието или в подвижността, а може и двете.
          Интересно колко ще струва (3000 - 3500 злато?) и колко ще изкарва. Струва ми се, че няма да е много популярен избор.
          Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

          Comment


            #20
            Благодаря за съветите.

            Последни клюкини:
            Т-50-2 ще го нърфят в 8.0 - скоростта на завъртане ще падне с 20%, тоест вече няма да завива като рали автомобил.
            7,5/L70 ще получи 150 mm пробивност (сега е 138). Това пак в 8.0.
            Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

            Comment


              #21
              1951 написа Виж мнение
              Последни клюкини:
              7,5/L70 ще получи 150 mm пробивност (сега е 138). Това пак в 8.0.
              Oooooooooo.
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #22
                Чувам слухове, че PzIV щял да става премиум машина, някой да знае нещо?
                "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

                Comment


                  #23
                  feersum написа Виж мнение
                  Чувам слухове, че PzIV щял да става премиум машина, някой да знае нещо?
                  Темата я разъкахме страница-две назад (ето защо е хубаво администрацията да се смили за един подфорум, всичко ще е по-прегледно )
                  С две думи Pz 4 в днешния си вид (голям купол и L70) ще стане премиум тиър 6. И защото ще е премиум ще е по-спънат от сегашния танк (300 коня срещу 440 на сегашния). Може да има и други слабости.
                  Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                  Comment


                    #24
                    8.0

                    Да сефтосам подфорума, за който съм благодарен на Ръководството

                    И така, руснаците спират физическия тест на 8.0 утре (30 август). Леко бих поспекулирал, че реалния тест ще почне следващата седмица с идеята да пуснат 8.0 преди края на септември.

                    Както казаха разработчиците в руския форум, резултатите от теста са добри. Ще оправят откритите бъгове, но най-важното е, че ще оправят системата за правене на тарани (на теста не носеха никакви щети) и ще намалят малко пораженията от падане от високо (сега те бяха умопомрачителни).

                    A ето това ще са личните емблеми и надписи, които ще могат да се слагат в 8.0:
                    Личные эмблемы и надписи из клиента 0.8.0. Взято с http://wotbase.ru. Wot-news.com - Новости в Мире танков


                    __________________________________________________ _____

                    Imperial: ще добавя тук всякаква нова информация относно 8.0
                    __________________________________________________ _____

                    Сидели мы тут, пили чай и хрустели сушками. Подумалось нам, что влияние брони на результат боя стало значительно меньше, если сравнить с теплыми ламповыми патчами типа 6.4. Досадно стало. Поэтому было решено уменьшить нормализацию до 4-5 градусов в патче 8.0. Что это принесет игрокам: -броня…


                    Броня не решает и нормализация.
                    Сидели мы тут, пили чай и хрустели сушками. Подумалось нам, что влияние брони на результат боя стало значительно меньше, если сравнить с теплыми ламповыми патчами типа 6.4. Досадно стало. Поэтому было решено уменьшить нормализацию до 4-5 градусов в патче 8.0.

                    Что это принесет игрокам:
                    -броня станет крепче под углами,
                    -стрелять бездумно станет нецелесообразно.

                    Да здравствует скилл вождения и стрельбы.

                    ...


                    Storm:
                    Что мы сейчас делаем по физике:

                    - Настраиваются повреждения при таране. Приводим их к более привычному виду.
                    - Уменьшаются повреждения при падении с невысоких препятствий при езде по пересеченной местности.
                    - Исправляются резкие остановки около небольших объектов (камни и пр.).
                    - Увеличены заносы.
                    - Увеличен поворот танка при сбитии гусеницы на ходу.
                    - Увеличена динамика (примерно на 25%) при езде в гору. Было избыточное влияние силы тяжести.
                    - Исправлен баг с зависанием танка на краях мостов и резких обрывов.
                    - Исправлен баг с пропаданием трупов танков и с застреванием на их месте.
                    - Исправляется ошибка с ненанесением урона танку при падении на уничтоженный танк.
                    - Исправляется не всегда срабатывающий индикатор затопления.
                    - Убираются остатки невидимых стен, которые кое-где ошибочно были оставлены.
                    Last edited by Imperial; 29-08-2012, 22:29.
                    Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                    Comment


                      #25
                      На мен пък ми се струва, че пораженията при падане от по-високо на тежките танкове са по-ниски от нужното. Опасявам се, че цената в "здраве" на каскадьорството е достатъчно ниска за да позволи то да се превърне в масова практика. Играта определено ще се разчупи, но и балансът като цяло ще има нужда от донатъкмяване.

                      Вярно, леките наистина лесно губят 1/3 "здраве" при сравнително ниско падане и това трябва да се коригира.
                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        #26
                        Какво се случва, ако бутна някой, той падне в пропаст или вода и умре?
                        Аз лично не печеля почти нищо, защото нанесената щета при таран обикновено е малка. С други думи, какъв ми е стимулът да се възползвам по такъв начин от физиката освен забавлението?
                        Ясно, че тактиките ще се променят тотално, почти няма да има недостъпни места, но според мен в началото поне 30% от смъртните случаи ще са от физика, а не от директно поражение, нанесено от играч - от там и намаляване на получения опит и пари.
                        "Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."

                        Comment


                          #27
                          Това е добър въпрос, печелиш отстраняването на танк от противниковия отбор, но дали директно ти се заплаща не знам.
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            #28
                            На мен ми се струва,че с 8.0 целят да спечелят детската аудитория.Ще има луноходи,които се катерят навсякъде,ще има блъскащи се колички.Вярно,тактиките ще се променят,но онази частица,която граничеше с реалността ще изчезне.Правят така с всички масови онлайн игри,да не давам директни и болезнени за мен примери.Просто след 2-3 години от излизането си ги правят достъпни и интересни за игра дори (а може би само) от бебета.Което ме навява на мисълта,че нуб-сесиите ще се увеличат драстично...

                            Comment


                              #29
                              Storm:
                              Что мы сейчас делаем по физике:

                              - Настраиваются повреждения при таране. Приводим их к более привычному виду.
                              - Уменьшаются повреждения при падении с невысоких препятствий при езде по пересеченной местности.
                              - Исправляются резкие остановки около небольших объектов (камни и пр.).
                              - Увеличены заносы.
                              - Увеличен поворот танка при сбитии гусеницы на ходу.
                              - Увеличена динамика (примерно на 25%) при езде в гору. Было избыточное влияние силы тяжести.
                              - Исправлен баг с зависанием танка на краях мостов и резких обрывов.
                              - Исправлен баг с пропаданием трупов танков и с застреванием на их месте.
                              - Исправляется ошибка с ненанесением урона танку при падении на уничтоженный танк.
                              - Исправляется не всегда срабатывающий индикатор затопления.
                              - Убираются остатки невидимых стен, которые кое-где ошибочно были оставлены.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                #30
                                Направих към 40 - 50 игри на тестовия сървър.
                                Като мине първоначалната лигавщина новата физика не се забелязва толкова. Възможността да пълзиш навсякъде е малко надценена. За средните и тежки танкове е немислимо (осен ако някой не те бута отзад ), а леките сякаш си имат други задачи. Паданията от високо са болезнени и смъртоносни. Въобще, картите са леко променени, но играта ще си върви в подобен ритъм.
                                Като цяло, след като мине първоначалния период на лудост, играта ще си върви по старо му. Поне така очаквам аз. Не мисля, че WG искат да променят цялостния баланс, а по-скоро да направят играта малко по-реалистична като усещане (постигат го като цяло).
                                Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                                Comment

                                Working...
                                X