Collapse
X

• Filter
  • Време
  • Show

Agence Francaise De l'Information

Agence Franзaise De l'Information
    Френската Информационна Агенция:
    Днес на предсрочните парламетарни и президентски избори във Франция, коалицията на либералните партии постигна сериозен успех успявайки да си извоюва мнозинство в парламента и назначавайки своят представител(xsmind) за президент. За премиерското място най-сериозения кандидат изглежда е (faso) също член на КЛП(Коалицията на Либералните Партии). Вероятно неговото назначение е само въпрос на един подпис.
    От Париж предава Монике Де'Лакроа
    Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
    Page 97
    "Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
    Page 241
    "I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
    Page 262
    Ender's Game

Agence Française De l'Information
    "Днес президентът на Франция официално осъди действията на Великобритания и САЩ в Африка:
    Това, че на територията на Африка има слаборазвити нации не е основателна причина за завладяването им от който и да е. Подозирам, че обединителната политика на САЩ съвсем не е толкова доброволна, колкото се опитват да я покажат. Франция е готова да окаже помощ на всеки Африкански народ, който има нужда от защита срещу чужди агресори. Светът не е торта, която да разрязваме помежду си!
    По-късно същия ден от правителствения пресцентър беше потвърдено и очакваното назначение на премиера (faso)."
    - ПИСУК!

Comment

Agence Française De l'Information
      Днес Франция, Полша, Чехия и Унгария подписаха т.нар. Пакт за Стабилност в Европа, наречен още от световната преса Варшавски Пакт. Пактът е създаден с цел да представлява отбранителна организация за запазване на мира и взаимопомощ в случай на нарушаване неприкосновеността на територията на някоя от държавите членки. Франция е поела ролята на Велика сила - покровител на договора.
      Специален пратеник от Варшава Монике Де'Лакроа.
      Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
      Page 97
      "Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
      Page 241
      "I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
      Page 262
      Ender's Game

Comment

Открито писмо коментар на пресаташето на френското правителство
        във връзка с последните публикации в световния печат хвърлящи мрачни сенки върху съвсем новото френско правителство.
        " Драги съотечественици
        С голям печал правителството прие обвиненията на пресата в корупция. Във връзка с тях то прие създаването на независима комисия от съдебни и икономически представители да вземе решение неправомерно ли са използвани средствата от държавните фондове. Все пак това е малко вероятно имайки предвид, че правителството се е заело с активна работа само от 2 хода. Това е твърде кратко време да се разшири мащабна конспиративна мрежа.
        Втората тема от международния печат засягаща Франция и правитеството й е темата за вълненията в Белгия. Правителството отрича всяка намеса във вътрешнополитическите проблеми на Белгия и й предлага среща на високо равнище с цел изясняване на проблема."
        Page 97
        Page 241
        Page 262
        Ender's Game

Comment

Ecrivez en francais ici, s'il vous plait!
          Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!

Comment

Pourquoi est-ce que je devrais écrire en français ?
            Excusez-moi pour mon mauvais Français.
            Page 97
            Page 241
            Page 262
            Ender's Game

Comment

ААа, хм, кхъм, ай не на закодирани езици моля ви :roll:
              Сега ако трябва да финансирам и разшифроващ отдел, за да чета новините вече мноо ше ми дойде :cry:
              XV mile the sea brode is
              From Turkey to the Ile of Rodez...

Comment

Спокойно само се права на интересен виж това:
                http://babelfish.altavista.com/ 8)
                Page 97
                Page 241
                Page 262
                Ender's Game

Comment

Working...
                X