Collapse
No announcement yet.

Френската "Републиканска" Империя

Collapse
X

• Filter
  • Време
  • Show

Ок момчета. Нека да започваме. Макар, че сега като жидях колко работа има един военен министър не съм чак толкова надухан а да щях да забравя аве айде поне още един ентусиаст да се намери от нашта така прекалено много работа )) Мдааааааааам не се сештам друго а да привет отново на всички надявам се сте имали хубаво лято...
    Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
    Page 97
    "Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
    Page 241
    "I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
    Page 262
    Ender's Game

Comment

Между другото, понеже никой не изяви желание да бъде назначен за Министър на Индустриализацията, аз си намерих мой човек(още не се е рагистрирал във форума, защото чаках да излезат нещо като правила) така че главните постове могат да се броят за заети.
      <<..........>>

Comment

Viva le France!!!

Кандидатствам за "Шеф на Генералния Щаб"! :tup:
        Dulce et decorum est pro patria mori

ОТТУКА ЗАПОЧВА РОДИНАТА -
        СЪС ГРОБ НА НЕЗНАЕН ЮНАК,
        НАД КОЙТО СМЪРТТА Е ПРЕМИНАЛА,
        СМЪРТТА НЕ И ВРАЖИЯ КРАК.

Comment

Неоникс, избери си едно място - или САЩ, или Франция. "Кандидатстването" всъщност се състои само да кажеш къде искаш и ако поста е свободен си нает.
          XV mile the sea brode is
          From Turkey to the Ile of Rodez...

Comment

Ами щом така стоят нещата то предпочитам Франция. А и разбрах, че в САЩ всичко е заето.

А иначе кандидатствах на двете места защото мислех където първо ме одобрят там да остана... Просто да си вържа гащите щото много ми се играе в тази игричка.

Съжалявам за недоразумението. :roll:
            Dulce et decorum est pro patria mori

ОТТУКА ЗАПОЧВА РОДИНАТА -
            СЪС ГРОБ НА НЕЗНАЕН ЮНАК,
            НАД КОЙТО СМЪРТТА Е ПРЕМИНАЛА,
            СМЪРТТА НЕ И ВРАЖИЯ КРАК.

Comment

Добре дошъл! Радвам се, че се множим Ако имаш някакви конкретни идеи засягащи воената стратегия на Франция прати ми ЛС. И отново добре дошъл.
              Fairness is a wonderful attribute, Major Anderson. It has nothing to do with war."
              Page 97
              "Human beings didn't evolve brains in order to lie around on lakes. Killing's the first thing we learned. And a good thing we did, or we'd be dead, and the tigers would own the earth."
              Page 241
              "I am your enemy, the first one you've ever had who was smarter than you. There is no teacher but the enemy. No one but the enemy will tell you what the enemy is going to do. No one but the enemy will ever teach you how to destroy and conquer. Only the enemy tells you where he is strong. And the rules of the game are what you can do to him and what you can stop him from doing to you. I am your enemy from now on. From now on I am your teacher."
              Page 262
              Ender's Game

Comment

Originally posted by "faso"

Добре дошъл! Радвам се, че се множим
                Вие във Франция друго правили ли сте?
                Канцлер на хазната

Comment

:lol: :lol: :lol:
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

Comment

Wow kak se mnojili temite. Mnogo dobre. Az ne mojeh da vlizam vuv foruma do sega nqmam ideq za6to no dobroto e 4e sum pak tuk ta taka ima li ve4e nqkakva data za NA4ALOTO ? I nqkoi da e vijdal Deimos naskoro?
                    Page 97
                    Page 241
                    Page 262
                    Ender's Game

Comment

А и аз вчера за пръв път от няколко седмици успях да влеза във форума, ама като гледам няма кой знае какво развитие :roll:
                      <<..........>>

Comment

Working...
                      X