Съобщение

Collapse
No announcement yet.

[Форумни игри] Векът на Просвещението: 1751 ver. 2.0

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    [Форумни игри] Векът на Просвещението: 1751 ver. 2.0

    И така след основна преработка Векът на Просвещението отново очаква своите просветени лидери/монарси/генерали.

    С този пост обявявам набор на играчите.

    С правилата можете да се запознаете тук:

    Правила

    Вероятно до началото на играта ще има някои дребни корекции, но те няма да са генерални (надявам се)

    Самият старт на играта се предвижда на 10 ноември.

    Има известна промяна и в начина на распределението на ролите на играчите. За да се избегне предигровото създаване на отношения между играчите, държавите ще се раздават на обсолютно случаен принцип и всеки заявил участие ще разбере държавата си едва в началото на самата игра. Така всеки играч ще бъде поставен в още по-шокова ситуация и ще се наложи да прояви повече изобритателност за да се настрои към обстановката в региона си.

    Игровите държави са 20, от общо 29. Всяка ще се управлява от един играч. Ако има повече жилаещи - нечий жребий ще се реализира като второстепенна роля към някоя от държавите (също случайно определена).

    Както съм описал и в правилата този път играчите ще са реалната власт зад Трона - имената на монарсите ще са определени и до голяма степен исторически обосновани. Други имена в рамките на държавите ако се наложи ще бъдат вкарвани след консултация с водещия - но това е несъществено засега.

    Форумът на играта ще бъде този:

    Форумът
    Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

    请您死在地狱般的阵痛
    [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
    きさまはしんでくださいませんか
    [kisamawa shinde kudasaimasenka]

    #2
    Ми ще се пробвам. Франция, Турция, Двете Сицилии

    Comment


      #3
      на форума има тема за записване - и както писах - последно реших да разпределя напълно случайно държавите в началото на играта
      Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

      请您死在地狱般的阵痛
      [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
      きさまはしんでくださいませんか
      [kisamawa shinde kudasaimasenka]

      Comment


        #4
        Правилата ми хареват, та ще взема да се включа
        Ама ми се струва че много си орязал военните действия и накрая ще се превърне в икономическа симулация с елементи на пиратлък
        <<..........>>

        Comment


          #5
          Защо сега ми разкриваш подлите планове Аз винаги съм смятал че войната трябва да е скъпа и да се води само със смисъл

          Иначе още не съм пуснал най-важното от правилата - условия за победа. Някои действия ще носят точки на играчите, както ще има и списък за всяка държава от държавни цели, при постигането на които ще се получават значително по-големи количества точки (тези задачи естествено няма да са задължителни, защото ще са свързани с историческия курс на държавата , който новия владетел може да не поддържа). Също така такива задачи ще се появяват и по време на играта. Победителят ще бъде не този който завладее Цяла европа а този който постигне определено количество точки. Тоест напълно реална е възможността да се спечели играта без да се разширяват (или поне не значително) границите на държавата.
          Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

          请您死在地狱般的阵痛
          [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
          きさまはしんでくださいませんか
          [kisamawa shinde kudasaimasenka]

          Comment


            #6
            И на мен играта ми допада . Но за разлика от последния път няма да имам време да се включа. И така времето не ми стига. Така че успех и дано постигнете нещо определено. Особено ми харесва идеята с различните национални цели и точковата система за победа .

            Comment


              #7
              Ами реших че няма смисъл да поощтрявам безсмисленото унищожаване на малките държави
              така например някои държави ще имат сред националните цели да запазят независимостта на малка държава - което съчетано с това че войната с малките държави е неизгодна в повечето случаи, ще даде шанс на играчите които ги контролират да водят пълноценна дипломатическа игра по-дълго от първите 2-3 хода в която да ги погълне огромния съсед.
              Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

              请您死在地狱般的阵痛
              [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
              きさまはしんでくださいませんか
              [kisamawa shinde kudasaimasenka]

              Comment


                #8
                Орязал, не орязал военните правила, щом е от ноември, Деймос ще яде бой. Ако ще да се падна Шлезвиг-Холщайн, а той Двете Сицилии. Пишете ме и мене.

                А това за малките страни е "голям" проблем. Необходимо е по-големите държави и играчи с тях да имат някаква дълговременна визия за дипломатическата обща картина. Трябва тежък и тромав дипломатически апарат и ангажименти, иначе са изядени, това е положението. В игри от 8-10 хода, че и по-кратки, стратегията е улани и бой по манерката на пет провинции, преди "оня" от Англия да си е проверил пощата.

                Comment


                  #9
                  не е точно така - защото играта е на абсолютни ходове - тоест няма реалновремеви действия освен комуникация между играчите.

                  Шлезвиг-Холщайн е неигрова държава Но виж Кьолн е

                  Напомням още веднъж - записа се произвежда на форума
                  Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                  请您死在地狱般的阵痛
                  [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                  きさまはしんでくださいませんか
                  [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                  Comment


                    #10
                    Трябва тежък и тромав дипломатически апарат и ангажименти, иначе са изядени, това е положението.
                    Да, съгласен съм. Опитвам се с моите правила да предложа някакъв вариант, ама да видим, дали ще се получи. Методът на Крылов може да се окаже по-ефективен.

                    Comment


                      #11
                      Практиката ще покаже

                      Все пак смятам че играта доста еволюира от първия Век на Просвещението и предхождащият го Форум Романи ² и все повече се доближаваме до идеала
                      Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                      请您死在地狱般的阵痛
                      [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                      きさまはしんでくださいませんか
                      [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                      Comment


                        #12
                        Хесен! Хеесен! Хееееесен!!!!!!!!
                        Как да изманипулираме зарчето, че да се падна там?! Зарчехвъргача май е почитател на червеното вино....
                        Само да не станат много игри наведнъж
                        XV mile the sea brode is
                        From Turkey to the Ile of Rodez...

                        Comment


                          #13
                          мда, хубаво червено вино - но пък обичам и изненади Така че подкупи в случая не приемам Ще те парвим я Метерних , я Бестужев, а Уилпол хи хи хи
                          Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.

                          请您死在地狱般的阵痛
                          [qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
                          きさまはしんでくださいませんか
                          [kisamawa shinde kudasaimasenka]

                          Comment


                            #14
                            Играта (вярвам и се надявам) ще бъде интересна, та се записах и аз. Този път изборът ми е скромен и непретенциозен... пък вече както/каквото реши водещият )))

                            Comment


                              #15
                              Княже, дай малко инфо какво става със смяната на хостинга
                              Kerls, wollt ihr ewig leben?

                              Comment

                              Working...
                              X